Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.
Filmul al cărui protagonişti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin şi Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating şi 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care înregistra pe acelaşi target un rating de 5,5% şi 13,5% share cu filmul „Îngerii lui Charlie”.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
FILM "NUME DE COD : MERCURY" (20:31-22:54) |
Antena 1 |
5.8 |
14.3 |
295 |
Pro TV |
5.5 |
13.5 |
279 |
În minutul de aur înregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aseară „Nume de cod: Mercury”, în vreme ce aproape jumătate, 392 000, urmăreau filmul difuzat de ProTv.
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:15 |
7.7 |
14.9 |
774 |
3.9 |
7.5 |
392 |
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6% şi 27% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2,3% şi 24% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-08:00) |
Antena 1 |
2.6 |
27 |
133 |
Pro TV |
2.3 |
24 |
118 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 13,6% şi un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9,7% şi un rating mediu de 1,7 procente.
|
|
18-49 Urban |
|
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
2.4 |
13.6 |
123 |
|
Kanal D |
1.7 |
9.7 |
88 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si all urban
Perioada 24 iunie 2014