Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Numarul unu in piata de bricolaj isi recalibreaza pe timp de criza business-ul

cu ajutorul SeniorERP si SeniorVisualBI

Rocast, numarul unu ca diversitate a produselor in piata de bricolaj, creste investitiile in marketing si aduce schimbari in strategia de vanzare cu ajutorul SeniorERP si SeniorVisualBI.

Cu o cifra de afaceri de peste 27 milioane EUR, Rocast activeaza in industria de bricolaj si echipamente incepand cu anul 2000, fiind astazi numarul unu ca si diversitate a produselor oferite. Criza generala si concurenta tot mai prezenta pe piata locala au fortat luarea unor masuri corective si realizarea unor salturi calitative in cadrul proceselor de business Rocast. La aproximativ un an de la implementarea SeniorERP, managementul Rocast redefineste strategia de business pe baza datelor din sistem.

Primul pas in acest sens a constat in cresterea performantei principalului canal de vanzare al companiei, in paralel cu inchiderea canalelor neperformante. Cei 70 de reprezentanti de vanzari care acopera intreaga tara au fost dotati cu laptopuri si acces la SeniorERP, sunt echipati cu masini din parcul auto propriu si au primit training-uri specializate. Utilizarea sistemului de catre departamentul de vanzari s-a reflectat rapid intr-o mai buna comunicare cu fiecare client, un plus de eficienta in operare si nu in ultimul rand, intr-o nota de profesionalism:

“Primele avantaje ale utilizarii SeniorERP constau in faptul ca, acum, agentii de vanzare pot vizualiza on-line stocurile, preturile, previziunile de aprovizionare, informatii despre calitatea produselor, informatii complete despre parteneri (contracte, discounturi, modalitati si termene de plata), rapoarte privind vanzarile, incasarile si scadentarele atat de necesare in colaborarea cu clientii. Nu trebuie neglijat nici efectul important de marketing si nota de profesionalism in relatia directa cu clientii. “ Horatiu Vonica, Director General Rocast

In completarea noii strategii de vanzari, Rocast are in vedere pentru anul in curs lansarea unui portal electronic B2B, integrat cu SeniorERP, pentru plasarea directa a comenzilor. Portalul va sustine, prin informatii actualizate in orice moment despre cele peste 43 000 de articole, strategia de transparenta comerciala, reprezentativa pentru Rocast. Clientii companiei vor accesa online date privind disponibilitatea stocurilor, preturi, specificatii tehnice si imagini cu produsele oferite.

A doua directie adoptata de Rocast este utilizarea de catre management a sistemului de analiza a datelor SeniorVisualBI. Trecerea la un sistem BI de ultima generatie, dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea si analiza datelor, constituie o investitie strategica in viteza de reactie a liderului in bricolaj.
Avand ca particularitate usurinta cu care datele pot fi vizualizate si analizate de catre utilizatori non-tehnici, de business, SeniorVisualBI este un suport decizional si operational excelent pentru companiile locale. In plus, datorita sistemului unic in Romania de licentiere la nivel de companie, Rocast transforma angajatii cheie in persoane informate, capabile sa ia decizii corecte in timp util.

Bucuresti, 02.03.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.