Mark Earls si Richard Hartell, specialisti de talie mondiala in strategie si marketing, vor sustine doua seminarii in cadrul evenimentului Inspire 2008, care va avea loc in zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti.
In cea de-a doua zi a evenimentului, pe data de 22 noiembrie, cei doi profesionisti isi vor prezenta viziunile proprii referitoare la ce inseamna marketing-ul actual si care este importanta strategiei in comunicarea companiilor. Seminariile celor doi internationali se vor desfasura in paralel.
Mark Earls isi intituleaza seminarul “Herding masterclass” si va discuta despre impactul marketingului asupra strategiilor de comunicare. Constient de faptul ca studierea si intelegerea comportamentului si a nevoilor consumatorilor este esentiala in activitatea de marketing, Mark isi va prezenta teoria referitoare la modalitatea in care marketing-ul influenteaza deciziile comsumatorilor. Importanta acestei teorii consta in faptul ca revolutioneaza practicile traditionale in marketing si propune un nou model de strategie.
Specialistul international inventeaza conceptul de „herd marketing”, ale carui principii le va prezenta in cadrul evenimentului, precum si modalitatea prin care ele pot fi implementate in strategia de comunicare a brandurilor. Specialistul va oferi de asemenea si o solutie pentru ca marketingul traditional sa devina competitiv in noul context economic pe care il traversam.
Mark Earls este un strateg foarte cunoscut, semnand carti de renume pe acest subiect. Ultima de acest gen este "Herd – How to change mass behaviour by harnessing our true nature", considerata de practicieni precum Russel Davies, fondator Open Intelligence Agency sau David Abraham, EVP, The Learning Channel, drept o carte fundamentala pentru oamenii din domeniu. Cartea va putea fi achizitionata de la standul special amenajat in cadrul evenimentului.
Seminarul sustinut de Richard Hartell va avea ca tema “A wiring masterclass”. In cadrul sau Richard va vorbi despre modalitatile de a integra numeroasele instrumente de comunicare intr-o strategie echilibrata si inovativa. Workshopul isi propune sa ofere solutii la problemele cu care se confrunta profesionistii in marketing.
Richard Hartell va prezenta care sunt instrumentele de comunicare folosite de practicieni, va vorbi despre cum putem reconsidera relatia cu consumatorul, care este importanta creativitatii in comunicare, care sunt mijloacele de masurare sau cum putem relationa toate aceste variabile pentru a folosi cat mai bine mediul digital. In cadrul seminarului vor fi prezentate exemple reale apartinand participantilor, pentru a vedea cum poate prinde contur toata aceasta relationare.
Richard Hartell este director de strategie in cadrul Starcom Mediavest Group si are 13 de experienta in domeniul marketingului. A lucrat agentii precum DMB&B sau MPG si a fost responsabil pentru branduri precum Scottish Courage, Mars Pedigree, Orange, Microsoft, sau Intel. Richard este de asemenea membru IPA (Marketing Society) si APG.
Inspire 2008 isi propune sa anunte tendintele si strategiile in marketing pentru anul urmator si este realizat in colaborare cu Starcom Media Romania, Cosmote, Beko si Coca-Cola.
"Raportandu-ne la plaja de conferinte de marketing si comunicare din Romania, INSPIRE se anunta a fi evenimentul pe care marketerii il vor percepe ca fiind cel mai stimulativ pentru joburile lor. Materialul inspirational va fi determinat de amestecul diverselor strategii de marketing si de comunicare, de ideile vizionare prezentate in cadrul evenimentului si de creativitatea vorbitorilor.
Pentru agentia Starcom Romania, parteneriatul cu INSPIRE 2008 vine ca urmare a preocuparii crescute a agentiei pentru strategiile de comunicare integrata, lucru dovedit intregii industrii ca eficienta si creativitate prin ultimele proiecte apreciate de juriile internationale si locale", spune Stefan Stroe, Strategic Planning Director, Starcom.
Mai multe detalii despre Inspire 2008 sunt disponibile accesand site-ul www.inspire2008.ro.
{mosloadposition user10}