Evensys pregateste pentru anul 2008 o gama variata de evenimente, conferinte si forumuri dedicate mediului online, comunicarii si marketingului dar si pietei de retail.
Evenimentele vor dezbate cele mai noi subiecte din marketing, new media, retail, new advertising, oferind astfel sansa participantilor de a afla tendintele pentru acest an dar si de a benefia de solutii viabile oferite de specialisti internationali si locali de renume asupra provocarilor cu care se confrunta practicienii. Retail Investment Forum va avea loc pe data de 22 mai la Athenee Palace Hilton Hotel din Bucuresti si isi propune sa fie cel mai important eveniment dedicat pietei de retail din Romania. Forumul va aborda o varietate de subiecte de la investitiile in retail la comportamentul consumatorilor, totul pentru a oferi solutii viabile provocarilor cu care se confrunta industria.
Retail Innovation Conference, eveniment care va avea loc pe data de 27 mai la Crowne Plaza Hotel. Conferinta isi propune sa ofere participantilor solutii creative pentru folosirea spatiilor de retail si asigurarea dezvoltarii comunicarii cu consumatorul.
In acest an Evensys a dezvoltat si platforma de comunicare Toolbox, platforma creata in anul 2007. Aceasta reprezinta un nou concept de conferinte care combina in mod creativ prelegeri, dezbateri, studii de caz, cercetari si workshop-uri in evenimente de o zi dedicate comunitatii de marketing si comunicare din Romania. Primul dintre evenimentele din cadrul acestei platforme este Toolbox| Non-TV Advertising, care va avea loc pe data de 28 mai la Crowne Plaza Hotel. Conferinta isi propune sa informeze asupra metodelor alternative prin care brandurile pot comunica si relationa cu publicurile lor si care sunt avantajele si provocarile lansate de aceste instrumente.
Unul dintre cele mai importante evenimente dedicate marketingului este Idea Forum, care va avea loc in perioada 10-11 iunie la JW Marriott Grand Plaza Hotel din Bucuresti. Evenimentul se afla la a doua editie iar pentru anul 2008 pregateste o structura complexa a programului, abordari inovative si seminarii aplicate si interactive. Evenimentul beneficiaza de prezenta unor specialisti internationali de renume, persoane care au contribuit la crearea si dezvoltarea brandurilor de succes ale momentului. Printre acestia se numara Dom O’Brien (Emerging Technologies Director,Glue Londra), Ed Cotton (Director de Strategie, BSSP) si Emily Hare (cercetator si manager de proiect, Contagious).
Marketing for Residential Market va avea loc pe data de 4 iunie 2008 la hotel Novotel. Evenimentul este dedicat strategiilor de marketing in domeniul residential.
Pe data de 17 iunie va avea loc Marketing for Financial Services, un seminar care isi propune sa ofere participantilor informatii de ultima ora despre tehnicile de marketing in sectorul financiar, rolul si impactul acestuia asupra serviciilor financiare.
Evenimentele dedicate mediului online continua anul acesta cu WebStock si Web 2.0 Awards 2008, un eveniment aparte sustinut de Vodafone. Conferinta va fi dedicata studentilor cu interese pentru acest domeniu si va avea loc pe data de 24 iunie la hotel Radisson din Bucuresti.
Pe data de 25 iunie va avea loc seminarul Search Engine Marketing. Organizat la hotel Novotel, evenimentul isi propune sa ofere celor prezenti informatii de actualitate despre cele mai de succes strategii de crestere a vizibilitatii organizatiilor in mediul online.
In perioada 25-26 iunie va avea loc a doua editie a unuia dintre cele mai importante evenimente dedicate pietei de capital din Romania, Capital Market Conference. Forumul de anul acesta va aduce noi specialisti internationali, subiecte de ultima ora, solutii la provocarile cu care se confrunta practicienii din domeniu, precum si seminarii interactive cu unii dintre cei mai importanti profesionistii ai momentului.
Un nou eveniment din platforma Toolbox este Toolbox| Mobile Marketing, care va avea loc pe data de 1 octombrie 2008 la Howard Johnson Plaza Hotel din Bucuresti. Evenimentul va oferi o perspectiva inedita si creativa asupra noilor tehnologii si impactul lor asupra domeniului marketingului.
Consumer Centricity Conference va avea loc pe data de 2 octombrie la Hotel Novotel din Bucuresti. Evenimentul va fi dedicat comportamentului consumatorului modern, schimbarilor care au avut loc in acest domeniu si va oferi solutii dificultatilor cu care se confrunta specialistii, totul pentru a oferi participantilor o perspectiva inedita si viabila asupra modului optim de relationare a companiilor cu consumatorii sai.
Toolbox| Shopper Marketing va avea loc pe data de 8 octombrie 2008 la Hotel Novotel. Evenimentul se afla la a doua editie si va aduce in discutie tacticile de promovare si vanzare in spatiile de retail, in contextul unei competitii tot mai acerbe intre brandurile comerciale. Cei prezenti vor avea acces la informatii de ultima ora referitoare la planurile de comunicare in spatiul de retail, tacticile si strategiile folosite atat pentru abordarea cumparatorilor, cat si pentru cresterea vanzarilor.
Inspire 2009 va avea loc in perioada 19-20 noiembrie 2008. Evenimentul se afla la a doua editie si va fi un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.
Un alt eveniment dedicat mediului online este NetCamp, aflat la a doua editie. Conferinta va avea loc pe data de 3 decembrie si este dedicata noilor strategii in dezvoltarea Internetului.
{mosloadposition user10}