KFC a lansat oferta cu cel mai mic preț de până acum: numai 4,5 lei pentru fiecare dintre cele patru combinații diferite de produse proaspete. Clienții pot alege între Crispy Sandwich, 3 Hot Wings, Booster sau Hot Booster, alături de o porție mică de cartofi.
Crispy Strips alături de o porție de cartofi prăjiți este combinația preferată a clienților KFC, iar peste jumătate dintre ei preferă produsele picante. Astfel, oferta „Nu e panică, man!” include trei combinații cu gust picant și una nepicantă.
O altă noutate lansată de KFC este sandwich-ul Dublu Crispy, care este disponibil și în varianta de meniu, la 14 lei. De asemenea, meniul 5 Hot Wings și meniul Dublu Booster au în această perioadă un preț promoțional, de 14 lei.
„Campania „Nu e panică, man!” a fost un real succes încă din primul an în care a fost lansată. Am gândit ofertele acestei campanii în așa fel încât să satisfacă orice dorință a clienților noștri: de la o gustare rapidă, la un meniu complet și accesibil”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
Cea mai bună ofertă KFC de până acum este comunicată prin patru spoturi TV care încurajează fanii să profite de combinațiile la preț special și să aplice conceptul “Nu e panică” în orice situație – chiar și atunci când Like-urile din social media nu se adună. „Campania a pornit de la ideea de a fi pe bune, așa cum sunt produsele noastre. De aici și spoturile TV, care îi îndeamnă pe fani să fie pe bune în social media și să se bucure de cea mai tare ofertă la KFC”, a adăugat Monica.
Campania „Nu e panică, man!” se află la a treia ediție și include, pe lângă spoturi TV, comunicare în restaurante și în social media. Cele patru spoturi sunt disponibile pe canalul de Youtube al KFC România.
Produsele din ofertă sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 5 mai. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.