Pe data de 20 noiembrie 2017, Camera de Comert Romana Olandeza (NRCC) organizeaza in Bucuresti cea de-a treia editie a evenimentului dedicat companiilor de tip IMM – NRCC Night of the SMEs.
Lansat in anul 2015, evenimentul este unul interactiv, dedicat persoanelor din top managementul companiilor mici si mijlocii. Succesul primelor editii din Bucuresti a condus la decizia de a organiza evenimentul si in tara, in alte orase unde Camera este prezenta cu activitati, Clujul fiind prima destinatie – editia din 23 martie, organizata in parteneriat cu Camera de Comert Romana Britanica.
NRCC Night of the SMEs propune un concept inovativ: o cina unde accentul este pus pe transferul de informatii prin intermediul unui format ce combina Subiecte-cheie, Interactiune si Socializare. Astfel, evenimentul ofera oportunitati pentru a crea noi conexiuni de afaceri si, in acelasi timp, de a descoperi informatii de actualitate, in domenii-cheie pentru dezvoltarea unei companii.
Cina include 4 segmente a cate 25 de minute fiecare, petrecute de invitati la masa unei companii diferite (key-topic provider), alese in functie de interesul specific pentru un anume domeniu. Astfel, intr-un cadru restrans de maximum 10 oameni la masa, participantii au oportunitatea sa afle direct de la specialisti cu vasta experienta, ultimele noutati, bune practici si sfaturi personalizate, adresate chiar provocarilor intampinate in activitatea zilnica a propriilor companii.
„Formatul schimbarii meselor a contribuit in mod cert la succesul acestui eveniment, ce a crescut editie cu editie, atat in ceea ce priveste numarul de participanti, cat si al subiectelor acoperite. „Fortati” sa schimbe mesele, participantii sunt stimulati sa interactioneze si, cel mai important, socializarea si transferul de know-how devin mai directe si mai targetate.
In plus, un alt element important: incercam sa aducem mereu un suflu nou, motiv pentru care la aceasta editie din noiembrie introducem noi key-topics si lansam prima editie a NRCC Guide for SMEs, ghid practic, redactat de catre membrii NRCC, pe subiecte relevante pentru IMM-uri, focusate pe nevoile acestora” declara dl Maurits Dohmen, Director Executiv NRCC.
MOTIVE SA PARTICIPI
• Interactionezi cu numeroase companii din segmentul IMM, provenind din industrii diferite, atat membrii NRCC, cat si companii externe (sunt asteptati cca 100 de participanti)
• Poti alege subiecte de interes pentru compania ta in cadrul discutiilor unu la unu ce au loc pe durata cinei. Lista subiectelor confirmate pana in prezent include:
1) Employee incentive – Edenred Romania
2) Training – Ascent Group
3) Credit & Factoring – Access Financial Services Romania
4) Vanzari & Negociere – Valoria
5) Credit Risk Management – Creditinfo Romania
6) Sanatate – Medicover
7) Resurse Umane – Alexander Hughes
8) Asigurari & Managementul Riscului – CMC Group Broker de Asigurare
9) Fonduri europene & Ajutoare de stat – Wise Finance Solutions
• Identifici oportunitati de business networking in timpul Cocktail-ului de inceput (de la ora 17:30), Intermission-ului (pauza de 30 de minute in timpul Cinei) + Receptiei de la finalul evenimentului
• NRCC Live Talk: un moment interactiv, nelipsit de la evenimentele NRCC; mai exact, un scurt interviu in direct, moderat de catre cunoscutul jurnalist Lucian Mindruta. Invitatul special al acestei editii: Florin Talpes, CEO Bitdefender, membru in comunitatea NRCC
• Savurezi un meniu rafinat, intr-o locatie de 5* (JW Marriott Bucharest Grand Hotel, membru in comunitatea NRCC)
TAXE DE PARTICIPARE
• Taxa pentru membrii NRCC – 85 euro / persoana
• Taxa pentru membrii asociatiilor partenere – 110 euro / persoana (lista este disponibila aici)
• Taxa pentru companiile externe – 125 euro / persoana
Formularul de inregistrare online este valabil aici.
Deadline pentru inregistrare: 16 noiembrie (avand in vedere formatul evenimentului, cu asezare la mese a fiecarui participant).
DESPRE NRCC
Fondata in anul 2006, Camera de Comert Romana Olandeza (NRCC) este una dintre cele mai active camere bilaterale, având ca obiectiv major promovarea relatiilor comerciale dintre cele doua tari. NRCC facilitează crearea de noi conexiuni si parteneriate de afaceri intre membrii sai. NRCC este si membru activ in Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei, vorbind in numele membrilor si asigurandu-se astfel ca deciziile luate de autoritatile romane sustin dezvoltarea sectorului privat. Comunitatea NRCC include 200 de membri, provenind din 20+ de industrii si orase precum Bucuresti, Cluj, Bacau, Brasov, Constanta si Iasi (www.nrcc.ro).