Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

novoresume.com – dezvoltat de trei studenti romani

Trei studenti romani au hotarat sa ii ajute pe cei in cautare de locuri de munca sa isi mareasca sansele de a fi invitati la un interviu, dupa ce unul dintre ei a experimentat un interes vizibil crescut in aplicatiile sale pentru un job de student in Danemarca in urma adaptarii traditionalului resume la nevoile secolului XXI. Iniţiatorii proiectului sunt Andrei Iulian Kurtuy, Cristian Daniel Letai si Stefan Polexe.

Novorésumé aduce celor in cautare de locuri de munca o modalitate noua de a isi crea un résumé: in urma cercetarii regulilor sugerate de expertii in resurse umane, cei trei studenti au construit diferite modele de résumés, pe care utilizatori le pot customiza nevoilor proprii. Noile modele promit ca vor atrage atentia angajatorilor, prin design-ul modern si simplitatea cu care résumé-ul poate fi parcurs.


Andrei Kurtuy, unul dintre co-fondatori, ne explica: “In lumea moderna, se estimeaza ca un aplicant la un job are la dispozitie in jur de sapte secunde in care sa impresioneze responsabilul in resurse umane. Acest lucru implica faptul ca résumé-ul care va ramane in mintea angajatorului, dupa ce parcurge zeci sau chiar sute de, este impresionabil prin design si, in acelasi timp, care evidentiaza facil cele mai importante caracteristici ale aplicantului.

Modelele noastre sunt construite astfel incat ambele conditii sun indeplinite simultan. Expertul nostru in design, asigura modernitatea resumeului si alegerea culorilor care vor garanta retentia, iar expertul in content asigura faptul ca cele mai importante sectiuni ale résuméului sunt evidentiate.”


Având ca scop promovarea înainte de lansare, echipa Novorésumé si-a imaginat cum ar arăta résumé-urile celebrilor Darth Vader şi Deadpool, ambele ajungând materiale virale pe pagini de socializare precum Facebook, 9GAG, Visually.

Darth Vader résumé: //visual.ly/darth-vader-resume
Deadpool’s résumé: //visual.ly/deadpools-resume

Ideea s-a nascut in urma cu doi ani, cand cei trei studenti au participat la Innovation Cup, un concurs organizat de Copenhagen Business Academy in colaborare cu Microsoft si incubatorul DARE2mansion. Ideea s-a bucurat de un feedback pozitiv, ceea ce i-a determinat pe cei trei sa continue dezvoltarea proiectului.


Stefan Polexe: “Am fost foarte impresionati de impactul pe care l-a avut idea noastra si am hotarat sa valorificam potentialul. Inceputul a fost anevoios, datorita faptului ca toti trei eram la inceputul studiilor, mai aveam multe de invatat pentru a pune un plan de afaceri pe picioare. Am aplicat toti trei cunostintele acumulate la facultate pe ideea noastra pe parcursul a un an jumate, iar acum sase luni am inceput sa lucram intens la proiect in incubatorul din Lyngby al Copenhagen Business Academy.”

După rezultatele pozitive obtinute in urma testelor alpha, unde platforma a fost folosită de aproximativ 120 de studenţi internaţionali din cadrul Copenhagen Business Academy, echipa s-a decis să lanseze versiunea beta, lansare ce a avut loc luni, 22 Februarie 2016. Novorésumé a adunat in scurt timp un număr de peste 600 abonaţi pe website si peste 2200 de aprecieri pe pagina de Facebook.

Platforma poate fi usor accesata la urmatorul link: https://novoresume.com/.

Viziunea proiectului este de a adapta traditionalul resume la secolul XXI: prin imbinarea perfecta a functionalitatii cu estetica. Asa cum sloganul companiei ne indica: “Résumés. As they should be.”

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.