Novensys a devenit partener Platinum Oracle în cadrul programului Oracle Platinum Partner (OPN). Acest lucru denotă că Novensys a îndeplinit cele mai stricte cerințe Oracle pentru competențe și expertiză în fiecare domeniu de produse.
Parteneriatul cu Oracle a început din 2007, astfel Novensys devenind unul dintre cei mai importanți integratori la nivel național, având în portofoliu soluții complexe de managementul informațiilor destinate atât segmentului companiilor mici și mijlocii cât și companiilor mari.
În noiembrie 2009 Novensys a obținut atestarea Certified Partner Oracle Siebel CRM, prima certificare de acest tip din România.
Acest istoric demonstrează angajamentul Novensys către inovație și rezultate excepționale, iar statutul de partener Platinum Oracle vine ca o recunoaștere a gradului înalt de expertiză şi excelenţă în vânzarea şi implementarea produselor şi tehnologiilor Oracle pe care Novensys s-a specializat.
„Parteneriatul între Novensys și Oracle a început în urmă cu 6 ani și este unul dintre cele mai importante parteneriate ale companiei. Pornind de la nevoile reale ale clienților noștri și de la complexitatea soluțiilor solicitate, Novensys a țintit parteneriate directe cu generatori de tehnologie de top. Statutul de partener Oracle Platinum reprezintă efortul nostru de a oferi acel standard al soluțiilor pe care îl oferim clienților noștri, fiind în avantajul lor să beneficieze de cea mai nouă tehnologie oferită cu suportul direct al producătorului.”, a declarat Cezar Golumbeanu, CEO & President of the Board Novensys.
Pentru obținerea statutului Oracle Platinum Partner, Novensys a trecut o serie de teste care au certificat atât capacitatea tehnică, cât și competențele specialiștilor săi în tehnologia Oracle.
Datorită statutului de Platinum Partner, Novensys facilitează accesul clienților săi la cea mai recentă tehnologie. Noua calitate de parteneriat asigură suport dedicat din partea echipei Oracle în întărirea şi dezvoltarea strategică pe termen lung pe zonele definite de specializare în beneficiul clienţilor şi pentru creşterea businessului lor, obţinerea resurselor şi susţinerea necesară pentru a se diferenţia în piaţă.