Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noutatile toamnei 2010 pentru gama de modele BMW

BMW

• Variante suplimentare de motoare şi pachetul M Sport pentru noul BMW Seria 5 Sedan şi noul BMW Touring
• Tehnologie BMW xDrive de tracţiune integrală pentru noul BMW Seria 5 Sedan şi alte variante ale gamelor BMW Seria 5 Gran Turismo şi BMW Seria 7
• Pachetul Design Pure Impulse pentru BMW Z4
• Toate modelele gamei BMW Seria 1 îndeplinesc acum standardele de emisii EU5
• Noi dotări pentru BMW Seria 3, BMW Seria 1, BMW X1 şi BMW Z4.

Cu începere din toamna anului 2010, o largă extindere a portofoliului de motoare şi a gamei de echipamente pentru un număr vast de versiuni va aduce o nouă creştere a diversităţii gamei de modele BMW. După succesul lansării, noul BMW Seria 5 Sedan poate fi echipat în premieră, cu începere din septembrie 2010, cu sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive. Acesta va fi disponibil iniţial pe BMW 550i xDrive Sedan care este propulsat de un motor pe benzină cu opt cilindri.

O nouă premieră importantă este BMW 535d Sedan, al doilea propulsor diesel al mărcii care depăşeşte bariera de 100 CP pe litru. Această versiune devine vârful de gamă al motorizărilor diesel pentru BMW Seria 5. Este un propulsor cu şase cilindri dispuşi în linie, putere de 220 kW/300 CP şi care beneficiază de tehnologia BMW TwinPower Turbo.

535d va echipa de asemenea şi BMW Seria 5 Touring. Portofoliul de motoare al acestui model va fi completat, imediat după lansarea pe piaţă, cu alte două variante de motorizare: BMW 525d Touring (150 kW/204 CP) şi BMW 528i Touring (190 kW/258 CP), ambele disponibile din toamna acestui an.

Din septembrie 2010, pachetul de echipare Design Pure Impulse va fi disponibil pentru BMW Z4, pentru un plus de eleganţă şi o prezenţă deosebit de sportivă.

Modelul de bază al gamei BMW Seria 1, BMW 116d, îndeplineşte acum standardele de emisii EU5. BMW X1 xDrive23d va fi disponibil acum cu o transmisie manuală cu şase trepte. Alte inovaţii vor fi introduse în pachetele de echipamente opţionale pentru BMW Seria 3, BMW Seria 1, BMW X1 şi BMW Z4.

BMW Seria 5 Sedan: premieră pentru BMW xDrive şi pentru cel mai performant motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie din lume.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive asigură un nivel excelent de aderenţă în orice condiţii privind starea meteo şi suprafaţa drumului. Sistemul de tracţiune integrală – permanent şi controlat electronic – garantează un transfer optim al puterii în orice situaţie printr-o distribuţie variabilă şi exactă a cuplului între cele două punţi.

În condiţii normale, cuplul este transferat în proporţie de 40% către axul faţă, restul de 60 de procente mergând spre spate.
Acest raport de distribuţie este schimbat într-o fracţiune de secundă dacă senzorii care monitorizează patinarea roţilor detectează cerinţa respectivă. Sistemul xDrive intervine anticipativ pentru a stabiliza automobilul, înainte de orice intervenţie a conducătorului automobilului.

Sistemul este optimizat pentru un comportament dinamic: el transferă puterea către roţile spate imediat ce automobilul intră într-un viraj pentru o stabilitate optimă. La ieşirea automobilului din curbă, sistemul xDrive revine la setările de bază în favoarea unei tracţiuni şi a unei aderenţe optimizate.

Sistemul echipează noul model BMW 550i xDrive Sedan. Cel mai puternic model al gamei este propulsat de un motor V8 ce dezvoltă 300 kW/407 CP, cu BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă, şi care este dotat standard cu o transmisie automată cu opt trepte. Accelerarea de la 0 la 100 km/h se realizează în 4,8 secunde, iar consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU este de 11 litri/100 km.

Luna septembrie a anului 2010 va consemna şi lansarea celei de-a patra versiuni diesel – cea mai puternică -, BMW 535d Sedan. Motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, cu BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă Common Rail, dezvoltă o putere maximă de 220 kW/300 CP la 4.400 rpm, totul dintr-o capacitate de trei litri.

Cuplul maxim este de 600 Nm şi devine disponibil de la 1.750 rpm. Sistemul de supraalimentare, aflat în echiparea celui mai puternic motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie din lume, dispune de Variable Twin Turbo: o turbină de dimensiuni mai mici asigură funcţionarea la turaţii reduse, în timp ce la turaţii mai mari un turbocompresor mai puternic asigură un plus de cuplu.

Puterea spontană şi constantă a motorului permite modelului BMW 535d Sedan să accelereze de la 0 la 100 km/h în numai 5,7 secunde. Aceste performanţe sportive sunt combinate cu o eficienţă remarcabilă. Aceasta se datorează în principal sistemului Common Rail disponibil la toate motoarele cu carter integral din aluminiu, care operează la o presiune maximă de 2.000 bar, ceea ce garantează o alimentare deosebit de precisă cu combustibil. BMW 535d Sedan atinge un consum mediu mixt de 6,1 litri/100 km.

În total, BMW Seria 5 Sedan oferă acum patru motoare pe benzină şi tot atâtea versiuni diesel. Cel mai bine plasat din punct de vedere al eficienţei este modelul de bază al gamei, BMW 520d.

Versiunea sedan, propulsată de un motor diesel cu patru cilindri, capacitate de 2,0 litri, dezvoltă 135 kW/184 CP. Echipată cu funcţia Auto Start Stop, această versiune îşi consolidează poziţia de lider în cadrul acestui segment competitiv datorită unui consum mediu de combustibil de 4,9 litri/100 km şi unui nivel al emisiilor CO2 de 129 grame per kilometru, date obţinute în ciclul de testare EU.

BMW Seria 5 Touring cu o gamă extinsă de motoare.

Imediat după lansare, noua gamă BMW Seria 5 Touring primeşte un impuls suplimentar prin introducerea unei noi variante de motorizare. Cu începere din septembrie 2010, vor fi disponibile două motoare diesel şi o a treia versiune pe benzină cu şase cilindri dispuşi în linie.

Cel mai puternic model diesel este – la fel ca şi în cazul variantei sedan – BMW 535d Touring. Graţie motorului cu şase cilindri dispuşi în linie, care dezvoltă 220 kW/300 CP, cu BMW TwinPower Turbo şi injecţie directă Common Rail, varianta Touring sprintează – de la 0 la 100 km/h – în 5,7 secunde. Conform ciclului de testare EU, consumul mediu de combustibil al modelului BMW 535d Touring este de 6,3 litri/100 km.

BMW 525d Touring completează gama de versiuni diesel disponibile. Cu o capacitate de 3,0 litri şi şase cilindri dispuşi în linie, la care se adaugă turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei şi injecţie directă Common Rail. Propulsorul dezvoltă 150 kW/204 CP la o turaţie de 4.000 rpm, iar cuplul maxim de 450 Nm este disponibil pe o plajă a turaţiilor cuprinsă între 1.750 şi 2.500 rpm. BMW 525d Touring accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde şi are un consum mediu de combustibil de 6,3 litri/100 km în ciclul de testare EU.

Motorul cu şase cilindri dispuşi în linie şi capacitate de trei litri, cu injecţie directă (High Precision Injection), aflat sub capota modelului BMW 528i Touring furnizează o putere de 190 kW/258 CP la 6.600 rpm, iar vârful curbei de cuplu – 310 Nm – este atins între 2.600 şi 5.000 rpm. BMW 528i Touring sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 6,9 secunde, iar consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU este de 8 litri/100 km.

Pachetul M Sport pentru noul BMW Seria 5 Sedan şi noul BMW Seria 5 Touring.

Pachetul M Sport va fi prezentat în luna septembrie 2010 simultan pentru noul BMW Seria 5 Sedan şi pentru noul BMW Seria 5 Touring. Pachetul, care a fost dezvoltat de BMW M GmbH, cuprinde componente care au fost adaptate special pentru a se potrivi cu suspensia, aerodinamica şi designul interior şi exterior al fiecărui model.

Suspensia sport M, pachetul aerodinamic M şi jantele M de aliaj, de 18 ţoli, cu spiţe duble contribuie la o îmbunătăţire a dinamicii şi la o apariţie deosebit de puternică. Mai mult, particularităţile disponibile opţional includ jante M din aliaj, de 19 ţoli, şi un spoiler spate M pentru versiunea sedan.

Scaunele sport sunt îmbrăcate într-o combinaţie de Alcantara şi tapiţerie sintetică, special dezvoltată pentru pachetul M Sport, ceea ce oferă interiorului o ambianţă deosebit de sportivă. Caracterul exclusivist al tapiţeriei este subliniat de materialele de calitate, cusăturile contrastante şi emblema M aplicată pe scaune.

Lista dotărilor de interior incluse în pachetul M Sport cuprinde, printre altele, volan M îmbrăcat în piele, cap M pentru levierul schimbătorului de viteze, sprijin M pentru picior, tapiţerie BMW Individual de culoarea antracitului pentru acoperiş şi capitonaj M din aluminiu, tip fagure.

BMW Seria 5 Gran Turismo: alte două versiuni dispun de BMW xDrive.

Septembrie 2010 va consemna şi apariţia unor noi variante ale gamei BMW Seria 5 Gran Turismo care beneficiază de tracţiune integrală. Pe lângă BMW 550i xDrive Gran Turismo şi BMW 530d xDrive Gran Turismo, alt două modele cu motor cu şase cilindri vor putea fi echipate cu inteligentul sistem de tracţiune integrală.

Tehnologia de distribuţie variabilă a cuplului, prezentă la BMW 535i xDrive Gran Turismo, este combinată cu cel mai puternic motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie.

Propulsorul de 225 kW/306 CP, ce dispune de tehnologia BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection şi control complet variabil al supapelor VALVETRONIC, facilitează accelerarea de la 0 la 100 km/h în aproximativ 6,3 secunde, cu un consum mediu de combustibil de 9,3 litri/100 km. Cel mai puternic motor diesel din portofoliul BMW, prezent la BMW 535d xDrive Gran Turismo, furnizează o acceleraţie de 6,0 secunde şi un consum mediu de 7,1 litri/100 km. Puternicul motor cu şase cilindri şi sistemul inteligent de tracţiune integrală prezente la ambele modele vin echipate standard cu transmisia automată cu opt trepte.

BMW Seria 7: premieră pentru BMW xDrive, combinat cu motorizare diesel.

Cu începere din septembrie 2010 se extinde şi suita de modele din gama Seria 7 care beneficiază de tracţiune integrală. Pe lângă BMW 750i xDrive, BMW 740d xDrive este, în premieră, primul model BMW din gamă care combină tracţiunea integrală cu un propulsor diesel.

Motorul cu şase cilindri dispuşi în linie de la BMW 740d xDrive dispune de tehnologia TwinPower Turbo şi de injecţie directă Common Rail. Acesta dezvoltă o putere maximă de 225 kW/306 CP la 4.400 rpm şi atinge vârful curbei de cuplu la 600 Nm pe o plajă a turaţiilor cuprinsă între 1.500 şi 2.500 rpm.
Limuzina de lux accelerează de la 0 la 100 km/h în 6 secunde, iar consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU este de 7 litri/100 km.

Gama de echipamente opţionale disponibile pentru toate modelele BMW Seria 7 va fi şi ea extinsă. Scaunele confortabile opţionale pentru compartimentul din spate sunt acum disponibile pentru versiunea cu trei locuri.

Estetică sportivă la superlativ: pachetul Design Pure Impulse pentru BMW Z4.

Prin proporţiile sale de roadster clasic, BMW Z4 este, în egală măsură, o întruchipare a plăcerii sportive a condusului şi a eleganţei premium. Pachetul Design Pure Impulse, disponibil din septembrie 2010, reprezintă şansa perfectă pentru accentuarea esteticii sportive a acestui model cu două locuri, totul într-o manieră exclusivă. Acesta cuprinde o combinaţie specială de culori şi materiale prezente pe elementele din interior care accentuează caracterul dinamic al automobilului şi o culoare exclusivă pentru interior.

Asemenea pachetului Design Pure White, care accentuează eleganţa premium a modelului roadster şi care a fost deja prezentat la lansarea BMW Z4, configuraţia acestui pachet se bazează pe recomandările echipei de design de la BMW.

Componente exclusive pentru pachetul Design Pure Impulse sunt scaunele sport Circuit cu tapiţerie din Alcantara de culoare neagră şi piele Nappa, la care se adaugă accentele galbene, o suprafaţă de decor pe lateralul scaunului pasagerului din faţă – cu piele Alcantara neagră şi cusături galbene contrastante -, precum şi benzi BMW Individual la nivelul pragurilor, finisate în negru lucios.

Ambianţa sportivă este completată de căptuşeala BMW Individual a acoperişului, de culoarea antracitului, inserţiile galbene Alcantara din panourile uşilor, secţiunea inferioară a panoului de instrumente – de asemenea, de culoare galbenă -, precum şi covoraşele sintetice.

Cotierele de pe consola centrală şi de pe uşi sunt acoperite cu piele Nappa de culoare neagră. Pachetul Design Pure Impulse este completat de culoarea exterioară Atacama Yellow. Alternativ, se poate opta şi pentru Alpine White, Black pur, Space Grey metalizat, Titanium Silver sau Sapphire Black metalizat.

BMW X1 xDrive23d disponibil acum cu transmisie manuală cu şase trepte.

Septembrie 2010 va consemna şi sporirea diversităţii de motoare şi de transmisii disponibile pentru gama BMW X1. BMW X1 xDrive23d va putea fi comandat acum şi în combinaţie cu transmisia manuală cu şase trepte. Cea mai puternică versiune diesel a modelului BMW X compact propune un motor cu patru cilindri, cu tehnologie TwinPower Turbo şi injecţie directă Common Rail, cu injectoare piezoelectrice care operează la o presiune maximă de până la 2.000 bar. Puterea maximă atinsă este de 150 kW/204 CP, iar vârful curbei de cuplu este la 400 Nm. Transferul acestei puteri prin intermediul transmisiei manuale cu şase trepte permite o accelerare de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde. Consumul mediu de combustibil al modelului BMW X1xDrive23d în regimul de testare EU este de 6 litri/100 km. Nivelul emisiilor CO2 ajunge la 158 grame per kilometru.

Noi opţiuni de echipare pentru BMW Seria 3, BMW Seria 1, BMW X1 şi BMW Z4. BMW 116d îndeplineşte acum standardele de emisii EU5.

Cu începere din luna septembrie 2010, dotările opţionale vor beneficia de suplimentări atractive care au rolul de a optimiza confortul şi funcţiile de entertainment şi comunicare şi care vor fi disponibile pentru BMW Seria 3, BMW Seria 1, BMW X1 şi BMW Z4.

Funcţia Acces confort, disponibilă la toate modelele, include acum un sistem de iluminare a intrării în automobil, sursele de lumină fiind integrate în mânerele exterioare ale uşilor. Tunerul pentru programele Digital Audio Broadcast (DAB), disponibil ca opţiune, a fost revizuit pentru a include standard şi DAB+.

Din septembrie 2010, modelul de bază al gamei BMW Seria 1 va îndeplini şi el standardul de emisii EU5. BMW 116d, propulsat de motorul diesel cu patru cilindri, capacitate 2,0 litri, ce dezvoltă 85 kW/115 CP, este disponibil atât pentru versiunea cu cinci uşi, cât şi pentru ca cu trei uşi, iar consumul mixt de combustibil – 4,5 litri/100 km în ciclul de testare EU – oferă o economie mai mare decât orice alt model al acestei game.

Prin noua clasificare primită de BMW 116d, toate modelele gamei BMW Seria 1 îndeplinesc acum standardele EU5.

Bucuresti, 22.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.