· Premieră mondială în serviciile de garanţie şi after-sales Ferrari: asistenţă tehnică gratuită timp de 7 ani
· Carrosseria Scaglietti, un nou model de personalizare al maşinilor Ferrari
· Ştiri pe scurt: motorsport, ecologie, Ferrari Classiche, Galleria Ferrari
Anul 2010 a fost unul extrem de bun pentru Ferrari: numărul de automobile livrate reţelei de distribuţie a atins pragul de 6.573 de unităţi, un nivel ce reprezintă o creştere de cinci procente peste cel înregistrat în anul 2009 şi cea mai mare cifră de vânzări din istoria companiei.
Rezultatele se datorează succesului imens de care se bucură modelele din portofoliul companiei, dar în special Ferrari California şi Ferrari 458 Italia. Ediţia limitată Ferrari 599 GTO a avut de asemenea un succes imens, toate cele 599 de exemplare fiind vândute chiar înainte ca maşina să fie prezentată la Beijing Auto Show.
NOUTATE MONDIALĂ ÎN SERVICIILE AFTER-SALES
În cadrul Salonului Auto de la Geneva, Ferrari a lansat un nou serviciu, în premieră mondială. Începând cu luna martie, toţi clienţii ce vor comanda un Ferrari California, 458 Italia sau FF prin reţeaua autorizată de dealeri Ferrari vor beneficia de un pachet de asistenţă tehnică gratuită timp de şapte ani de la cumpărarea maşinii.
Programul Genuine Maintenance este serviciul exclusiv al lui Ferrari ce acoperă nevoile fiecărui automobil în ceea ce priveşte manopera şi piesele de schimb pentru revizii timp de 7 ani. Acest serviciu se menţine chiar dacă în acest interval proprietarul maşinii se schimbă.
Această nouă iniţiativă continuă expansiunea de servicii oferite de Căluţul Cabrat clienţilor săi, menite să păstreze standardul de tehnologie şi performanţă al autoturismelor din familia Ferrari la cel mai inalt nivel.
În România, Forza Rossa, importatorul oficial şi exclusiv Ferrari, va oferi aceste noi servicii de after-sales viitorilor clienţi.
PROGRAMUL DE PERSONALIZARE “CARROZZERIA SCAGLIETTI”
În anul 2010, toate modelele noi Ferrari vândute au fost comandate cu opţiuni de personalizare. Acest rezultat este efectul unei noi politici ce dă posibilitatea fiecărui client să îşi comande o maşină cu adevărat specială ce se deosebeşte de celelalte.
Clienţii pot defini caracterul maşinii lor datorită unei game extrem de largi de culori şi a unei palete extinse de tapiţerii din piele pentru interior, precum şi a unor posibilităţi infinite de a combina cusături, materiale, mochete, accesorii şi echipament.
Clienţii exigenţi au posibilitatea de a comanda dotări ce nu sunt prezente în cataloagele de opţiuni, fiecare maşină transformându-se, astfel, în ceva cu adevărat unic.
Noul FF are propria gamă de posibilităţi de personalizare. Printre acestea sunt incluse şase noi culori de exterior şi patru culori pentru tapiţeria de piele anilinină, ce subliniază şi evidenşiază eleganşa şi calitatea interiorului.
Clienţii din România au putut beneficia de acest program unic încă din 2010, prin Forza Rossa, importator oficial şi exclusiv Ferrari.
ŞTIRI PE SCURT
· Motorsport F1: Numele Monopostului 2011 al echipei de Formula 1 de la Maranello este în final Ferrari 150º Italia, dupa ce numele initial F-150 a fost contestat de Ford, pentru o coincidenţă cu un model pick-up prezent pe piaţă. Ferrari 150º este modul prin care Ferrari vrea să promoveze cea de-a 150+a aniversare a unificării Italiei.
· Motorsport GT2: Pentru 2011, F430 GTC va preda ştafeta noii 458 Italia GT2, dezvoltată în colaborare cu Michelotto Automobili. La prima apariţie a acestui model, la începutul anului, la cursa de 24 ore de la Dubai, maşina a obţinut un podium ce a creat surpriză şi a atras toată atenţia cunoscătorilor. Următoarea apariţie, şi totodată intrarea oficială în bătălia pentru titlul intercontinental, va fi pe 19 Martie, pe circuitul de la Sebring, din Florida, unde se va desfăşura celebra cursă de 12 ore, prima manşă a Intercontinental Le Mans Cup.
· ECOLOGIE: O nouă uzină de energie de ultimă generaţie i-a permis producătorului Ferrari să devină complet independent în ceea ce priveşte necesarul de energie, de căldură sau de răcire, reducând astfel emisiile poluante ale companiei cu circa 40%.
· FERRARI CLASSICHE: Atelierul Ferrari Classiche a fost inaugurat în 2006 pentru a oferi posesorilor unui model clasic Ferrari servicii de întreţinere, reparaţii şi restaurare şi asistenţă tehnică. Ferrari Classiche poate să se mândrească cu o serie de premii internaţionale extrem de importante acordate modelelor restaurate în atelierele proprii. Printre acestea se numără 1955 250 GT Coupe (sasiu nr. 0419) ce a primit premii la concursul Villa d’Este din 2009 şi la Cavallino Classic în 2010, precum şi 1961 250 California (sasiul nr. 2505) ce a primit un premiu la Cavallino Classic anul acesta.
· GALLERIA FERRARI: Muzeul Galleria Ferrari de la Maranello a înregistrat, în 2010, un număr-record de 225.000 vizitatori, dintre care peste 60% au fost din afara Italiei. În august, muzeul a atins numărul-record de peste 30.000 de vizitatori într-o singură lună. Galleria Ferrari este deschisă în fiecare zi a săptămânii, între 9:30 şi 18.00.