Pe 27 si 28 aprilie vor avea loc, la Palatul Parlamentului, Conferintele din cadrul celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Cele doua zile de Conferinte vor oferi o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme, sustinute de experti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare online, comunicare politica si mass-media.
Subiectele Conferintelor sunt alese astfel incat sa ofere informatii complete despre cum poate fi obtinuta performanta in domeniul comunicarii. Participantilor li se vor da exemple concrete de strategii de comunicare sau “ponturi” pe care nu le-ar putea gasi in niciun manual.
Unele din cele mai importante nume de invitati, subiectele despre care vor vorbi si calendarul conferintelor pot fi gasite la adresa: //www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte-2009.html
Fiecare zi de Conferinte este impartita pe 3 categorii:
I. “Laboratoare de disectie” (intre orele 12:00-14:00). Aici, invitatii vor analiza o serie de campanii celebre si toate etapele prin care au trecut: de la planificarea strategica la tactici si la rezultatele obtinute. Scopul acestor “laboratoare” este sa le ofere participantilor inspiratie si sa ii invete sa gandeasca in mod corect o campanie de comunicare.
In prima zi (luni, 27 aprilie) vor fi analizate campanii celebre de advertising comercial si de advertising social. In cea de-a doua (marti, 28 aprilie) vor fi analizate campanii de PR comercial si campanii de comunicare politica.
II. Intalniri cu personalitati de top si incursiuni in culise (intre orele 14:30-16:30). La mijlocul fiecarei zile de Conferinte vor avea loc intalniri cu personalitati de varf din zona comerciala sau cea politica.
“Managerii despre CSR: ce inseamna responsabilitatea sociala intr-o perioada de criza economica?” (27 aprilie)
Sunt invitati la o discutie despre CSR (Responsabilitatea Sociala a Companiilor) manageri din companii de top. Conferinta este deosebita pentru ca, de obicei, despre programele de CSR vorbesc doar responsabilii de comunicare. In schimb, aici i-am invitat chiar pe cei care iau deciziile majore sa vorbeasca despre cat de mult cred in CSR si cum se impaca astfel de programe cu alte obiective de afaceri.
“Povesti din campanie – ce-am invatat din primul vot uninominal” (28 aprilie)
La aceasta Conferinta vor participa o serie de politicieni care au trecut prin “furcile caudine” ale primului vot “uninominal”. Discutia va fi extrem de actuala, deoarece premiera electorala din toamna anului trecut a fost un implus important pentru piata de consultanta politica. Zeci de agentii si specialisti au fost chemati sa se implice in campania electorala. Insa putini au demonstrat suficient profesionalism in acest tip de comunicare. De aceea, sunt importante atat lectiile care se pot invata, cat si “povestile de pe front” ale celor care “si-au jucat” cariera politica in aceste alegeri.
III. Intalniri pentru largirea orizontului de cunoastere (intre orele 17:00-19:00). Fiecare zi de Conferinte se va incheia cu o intalnire care urmareste sa le deschida participantilor noi perspective de cunostere.
“Cele mai eficiente metode de a comunica prin new media” (27 aprilie)
La ora actuala nu mai putem vorbi de o campanie de comunicare fara sa ne gandim la cum folosim internetul si noile media. In jurul acestora pluteste o aura de fascinatie si mister. Din pacate, stim prea putine lucruri sigure despre cum trebuie folosite si integrate aceste canale. Invitatii nostri vor aduce insa cele mai relevante informatii despre acest subiect dar si exemple de succes locale sau internationale.
“Drumuri de cariera intr-o agentie de comunicare” (28 aprilie)
La discutie vor participa cinci manageri ai unor agentii cu profiluri diferite. Ei vor prezenta cum sunt organizate companiile lor si care sunt diferentele de cultura organizationala. Tot ei le vor da tinerilor participanti informatii despre oportunitatile de cariera, despre avantajele sau dezavantajele de a lucra intr-o agentie sau alta. De asemenea, le vor oferi sfaturi practice despre cum se pot pregati pentru a obtine performanta intr-un anumit job de comunicare, inca dinainte de a se angaja.
Participarea la Conferinte este gratuita, insa intrarea se face doar pe baza listei de confirmari. Formularul de confirmare se gaseste pe site, la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte-2009.html
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Petrom, Carpatcement, Recolamp, RBS Romania, McCann Erickson, Coca-Cola HBC Romania, BCR, Jack Daniel’s, Gillette, Raiffeisen, BitDefender, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Nutline si Karspersky.
Partenerii media ai proiectului sunt: Radio ZU, Jurnalul National, BIZ, 24 FUN, Cariere, Strategic.ro, Wall-Street.ro, E-jobs.ro, 9AM.ro, Comunicatedepresa.ro, Inpolitics.ro,
PrProgress.ro si Tritonic.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).
{mosloadposition user10}