Marca de traditie in piata din Romania, Linco lanseaza in aceasta toamna noua margarina “Cu Unt Proaspat”.
Prin reteta sa unica, datorita adaosului de unt proaspat, acest produs adresat copiilor si mamelor aduce beneficii clare de gust, facand orice sandvis delicios. In acelasi timp, noul ambalaj ofera acum brandului o imagine mai calda, curata si actuala, clar diferita de ceea ce exista in piata in acest moment. Prezent in magazine de la inceputul lui septembrie, Linco “Cu Unt Proaspat” este ambalat in caserole de 500g si se alatura produselor deja existente in gama – “Apetit” si “Extravitamine”, oferind consumatorilor o alternativa cel putin interesanta.
Bucuresti, 24.09.2008
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
România mai curată, în fiecare zi: Peste 569 tone de deșeuri și ambrozie colectate în 6 luni cu ajut...
Bobul, cea mai populară tunsoare în 2025
Salviasept® - alegerea inspirată pentru sănătatea gâtului
DiKa prezintă Colecția Primăvară ‘25: culori puternice și eleganță atemporală
Pandora lansează campania de Valentine's Day, având în prim plan cupluri din viaţa reală
Cum să faci perișoarele să nu se desfacă în ciorbă? 5 sfaturi utile
Lucy Liu revine pe marile ecrane din 7 februarie în Presence, cel mai nou film al lui Steven Soderbe...
Revino-ți la „setările de bază” cu ciorbe acre