Branduri prestigioase din România, validate Superbrand de către consumatorii români, pot fi întâlnite acum şi într-o experienţă digitală interactivă
În pas cu dinamismul branding-ului, Superbrands România anunţă lansarea noului website – www.superbrands-romania.com.
Platforma îşi invită vizitatorii într-o călătorie virtuală de-a lungul ediţiilor anterioare şi oferă o experienţă multi-media prin intermediul Superbrands TV.
Astfel, 10 ani de excelenţă în Superbranding sunt acum la un click distanţă.
Tehnologie de top, opţiuni nelimitate
Conceptul creativ şi design-ul intuitiv al noului website permit ca navigarea să fie uşoară şi atractivă indiferent de device-ul utilizat, iar meniul bine structurat oferă un acces rapid la informaţii despre ediţiile anterioare ale programului ─ fie că este vorba despre brand-urile câştigătoare, componenţa juriului de specialitate ce a contribuit la selectarea acestora, metodologie sau cele mai noi ştiri.
Succesul trecutului şi tehnologia de ultimă generaţie s-au reunit pe pagina principală prin includerea cărţilor Superbrands în format digital, răsfoibil, iar conectivitatea între organizatori şi vizitatori este încurajată.
Superbrands TV – excelenţa explicată în 3 minute
În calitate de partener oficial, site-ul Superbrands România oferă acces vizitatorilor la noua platformă digitală Superbrands TV unde în prezent pot fi vizionate peste 100 de materiale video de prezentare pentru Superbrand-uri din întreaga lume. Canalul de YouTube Superbrands TV are deja peste 12.000 de abonaţi şi peste 3.000.000 de vizualizări la nivel mondial, iar numărul lor este în continuă creştere, graţie dezvoltării programului de recunoaştere a excelenţei. Pe scurt, asta înseamnă că 3.000.000 de oameni au dedicat 3 minute din timpul lor pentru a descoperi cel puţin unul dintre modelele de branding de top pe care programul le propune.
Prin mix-ul de informaţii locale şi globale, noua platformă plasează Superbrands România într-un context dinamic de talie internaţională unde excelenţa este cuvântul de ordine.
Garanţia unei promisiuni îndeplinite
Timbrul-distincţie Superbrands este un element consacrat, ce ajută consumatorii să recunoască brand-urile prestigioase din România. Într-un context economic tot mai dificil, în care ierarhizarea opţiunilor depinde în mare parte de costuri, titlul de Superbrand în România reprezintă un liant între brand-urile valoroase şi consumatorii din ce în ce mai exigenţi şi informaţi.