Lumea merelor răcoritoare și lumea coacăzelor negre cu gust intens se întâlnesc într-o explozie a simțurilor, în noul Strongbow Dark Fruit®
Într-o lume care ne pune tot mai des la îndoială certitudinile, să trăiești viața din plin și să-ți urmezi calea, indiferent de circumstanțe, este aproape o super-putere. Iar natura este cea mai bună sursă de inspirație. Strongbow® o celebrează printr-o nouă variantă lansată pe piața din România – Strongbow Dark Fruit®, sub o platformă de comunicare curajoasă: “A Force of Nature”.
Mesajul noului Strongbow Dark Fruit® este inspirat din atributele aspiraționale ale naturii: puterea de a surprinde, de a ne arăta mereu o față neașteptată, spectaculoasă. În perfectă sinergie, brandul încurajează oamenii să-și descopere puterea interioară, să-și exploreze natura surprinzătoare, găsind în ea forța de a reuși în tot ceea ce fac.
”Să te bucuri de viață din plin, privești latura pozitivă a lucrurilor, să faci ceea ce simți și să-ți valorifici creativitatea pentru a depăși eventuale provocări sunt atitudini pe care Strongbow Dark Fruit® le promovează. Tuturor celor care întâmpină fiecare zi cu o forță interioară de neoprit le propunem o băutură cu gust intens și cu o personalitate puternică”, spune Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
Cu un gust intens, de coacăze negre, și culorile puternice, distinctive, care construiesc identitatea vizuală a noii variante, Strongbow Dark Fruit® este o alegere care inspiră încredere în sine.
Comunicarea lansării și interacțiunea cu publicul-țintă vor fi susținute printr-o campanie ce include un mix variat de canale media. Strongbow Dark Fruit® își va dezvălui natura surprinzătoare și la principalele festivaluri de muzică de anul acesta.
Strongbow Dark Fruit® este cea mai recentă inovație din portofoliul Strongbow®. Brandul numărul 1 în România în categoria de cidru a fost introdus pe piața locală în anul 2015 de către HEINEKEN România și dezvoltat constant prin inovații de produs și abordări creative de marketing. Noua variantă, Dark Fruit, este disponibilă în sticla nereturnabilă de 330 ml și doză de 500 ml.