Shop-ul de idei fondat de Bogdan Naumovici semnează noul spot Ciuc, parte din campania de imagine „Doar gustul contează” realizată pentru Ciuc Premium. Aceasta este cea de-a doua campanie dezvoltată de agenția 23 pe platforma Institutului de Bere Ciuc Premium. Conceptul noului spot, denumit „Basculanta”, continuă povestea campaniei care își propune să crească preferința mărcii în rândul băutorilor de bere și să consolideze poziționarea Ciuc Premium în jurul gustului său distinct.
„În spotul Basculanta vine rândul promoțiilor să fie luate în vizor, mai ales a celor care oferă premii nepotrivite, false sau care induc în eroare clienții. Spotul prezintă viața de după promoție a fericitului câștigător al unui astfel de premiu, mașina de 500 de cai putere, o basculantă. Concluzia vine firesc: o bere se bea doar pentru gust, nu pentru promoții.” a declarat Bogdan Costin, Copywriter 23 despre noul spot.
Lansată anul trecut, campania „Doar gustul contează” a debutat anul acesta în luna octombrie cu spotul „Antichelis”. Pe lângă spoturile TV, principalele componente ale campaniei sunt: print, OOH, POSM și online.
„Uitându-ne și noi, ca oamenii, la televizor, am observat că de îndată ce îți iei o bere într-un bar toate fetele te vor considera partida secolului. Am încercat și noi, bucurându-ne de câteva eșecuri răsunătoare. Am concluzionat că nu tot ce vezi la televizor e adevarat și am zis să o spunem la toata lumea – berea nu te face mai atrăgător.” a adăugat Antonio Marzavan, copywriter 23 despre povestea primul spot pentru Ciuc Premium.
„Noile execuții din campania de imagine Ciuc Premium, sub egida Institutului de Bere Ciuc Premium, continuă într-o notă amuzantă, potrivită cu berea să aducă argumente în favoarea motivului principal pentru care ar trebui să alegi o bere: pentru că îți place gustul ei. Și ce bere ar fi fost mai potrivită să facă acest demers dacă nu Ciuc Premium, o bere cu un gust inegalabil, o bere dintr-o mie! Acest lucru a fost pe deplin înțeles de echipa de la 23 Communication Ideas – motiv pentru care execuțiile propuse de echipa de creație a agenției au fost transpuse pe micile ecrane la scurt timp dupa ce ne-au fost propuse. Sperăm ca această campanie să convingă cât mai mulți consumatori de bere să încerce Ciuc Premium pentru gustul ei unic și să aleagă această marcă de bere tocmai pentru că îi reprezintă – este onestă, spirituală și tânără.” a declarat Gabriela Gălățanu Group Brand Manager Ciuc Premium.
Echipa 23 care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Bogdan Naumovici (Director de Creatie), Antonio Marzavan (copywriter), Bogdan Costin (copywriter), Radu Roman (Art Director), Laurentiu Semeniuc (Strategic Director), Alexandru Pomană (Strategic Planner), Alina Popa (Brand Communication Manager) și Ana Pricop (Senior Brand communication Executive).
Din partea Ciuc Premium s-au implicat pe tot parcursul realizării campaniei: Paul Markovits (Director Marketing), Gabriela Gălățanu (Group Brand Manager), Jeanina David – (Brand Manager Ciuc Premium) și Ioana Onosie (Junior Brand Manager).