Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul site Vodafone se relanseaza cu o campanie ce sprijina lotul olimpic de informatica

Vodafone

· Site-ul www.vodafone.ro are o structura imbunatatita de navigare si un design simplificat
· Fiecare click inregistrat pe site pana la sfarsitul anului aduce cate 1MB trafic de date gratuit lotului national olimpic de informatica

Vodafone Romania relanseaza pagina www.vodafone.ro, cu o structura de navigare imbunatatita si un design simplificat, si totodata printr-o campanie menita sa sprijine lotul national olimpic de informatica.

Astfel, Vodafone a decis sa sprijine, prin servicii, lotul olimpic de informatica. Pana la finele anului, fiecare click pe www.vodafone.ro se va transforma intr-un MB de trafic de date gratuit, oferit membrilor lotului olimpic de informatica al Romaniei.

De asemenea, membrii lotului vor primi, fiecare, un telefon Samsung Galaxy SII, alaturi de o tableta Samsung Galaxy Tab 2, de 7”. In plus, profesorii coordonatori vor primi cate un smartphone HTC Desire C. Astfel, Vodafone Romania participa la campania de sprijire a lotului olimpic de informatica initiata de Fundatia eMAG.
Lotul olimpic de informatica include 24 de elevi si 18 de profesori coordonatori. In acest an, Romania a ocupat locul intai dintre tarile Uniunii Europene la Olimpiada Internationala de Informatica, cu trei medalii de aur si una de bronz.

Arhitectura informationala a www.vodafone.roeste, de acum, redusa la un numar maxim de cinci pagini secundare, pentru a facilita accesul utilizatorilor la orice tip de continut. Paginile sunt simplificate, atat ca structura, cat si la nivel de informative afisata.

Atat in zona dedicate clientilor serviciilor de business, cat si pentru utilizatorii individuali, primul ecran aduce mai aproape cele mai frecvent accesate zone din site: Servicii, Asistenta Clienti si eShop. De asemenea, aceeasi zona gazduieste si sectiunea de logare in contul MyVodafone.

Sectiunea “Asistenta Clienti” fost refacuta, atat visual, cat si functional. Noi optiuni sunt acum disponibile utilizatorilor: un motor de cautare dedicat sectiunii, raspunsuri care sunt afisate dynamic, in functie de relevanta, precum si o sectiune comuna, atat pentru informatiile despre servicii cat si pentru cele despre telefoane.

Imediat dupa autentificare, utilizatorii sunt de acum directionati catre pagina personala, unde au o vedere de ansamblu asupra contului, cu detalii despre factura, punctele de fidelitate LP sau, dupa caz, reincarcare.

Mai mult, noua versiune a site-ului este optimizata si pentru utilizatorii ce il acceseaza prin intermediul tabletelor. De asemenea, pentru o navigare imbunatatita, header-ul site-ului ramane vizibil, indiferent de zona vizualizata a paginii, iar spatiul dedicat cautarii primeste un plus de vizibilitate.

Bucuresti, 06.11.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.