AFI Ploiești anunță lansarea unui nou site creat să ofere o experiență online completă, indiferent de dispozitivul de pe care este accesat. Funcționalitățile disponibile fac navigarea extrem de ușoară și dau posibilitatea clienților să fie la curent cu noutățile, dar și cu cele mai recente promoții ale brandurilor preferate.
Site-ul este accesibil la adresa www.afi-ploiesti.ro și oferă posibilitatea de a explora online universul AFI Ploiești, de a descoperi informații de actualitate privind centrul comercial și brandurile partenere, dar și evenimentele care au loc în mod curent.
Cele mai importante funcționalități ale site-ului sunt: căutarea predictibilă (găsești cu ușurință informațiile dorite), tab-urile speciale (afli rapid noutăți despre brandurile preferate și descoperi recomandările de distracție), harta interactivă (te ajută să găsești imediat magazinul dorit).
La acestea se adaugă și meniul intuitiv, care cuprinde secțiunile: Shopping, Promoții, Cinema, Food&Drinks, Distracție, Servicii (găsești brandurile preferate și îți poți structura ușor, prin tab switch, informațiile de care ai nevoie), VIP Club (descoperi avantajele de a fi într-un club exclusivist), Evenimente (poți descoperi evenimentele din centrul comercial și poți salva datele în Google calendar). În plus poți găsi informații despre AFI Gift Card (pentru momentele în care vrei să-i surprinzi pe cei dragi) și poti trimite Feedback (lăsând impresii și recomandări cu privire la experiența în centrul comercial sau pe noul site).
„Odată cu lansarea noului site ne-am propus să devenim un reper și în mediul online și să răspundem nevoilor clienților noștri care acum pot descoperi cele mai recente oferte din AFI Ploiești, înainte de a ajunge fizic la noi. Noul site este dinamic, interactiv și ușor de folosit pe orice dispozitiv, oferind servicii complete pe care le vom îmbunătăți permanent”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Director, AFI EUROPE.
Site-ul www.afi-ploiesti.ro va fi actualizat constant, pentru a fi în permanență la înălțimea așteptărilor clienților. Aceștia se vor bucura de mai multă interactivitate și de noi funcționalități care vor crea instant legături între utilizatori și produsele preferate, transformând orice accesare într-o experiență multimedia memorabilă.