Pe parcursul lunii septembrie, utilizatorii Glovo pot testa gratuit serviciul Glovo Prime
Pe parcursul lunii septembrie, utilizatorii aplicației de servicii de livrare rapidă au posibilitatea de a încerca gratuit serviciul Glovo Prime, care le oferă livrări nelimitate pentru comenzile pe care aceștia le plasează la restaurantele și magazinele selectate.
Utilizatorii care nu sunt abonați Glovo Prime se pot bucura de beneficiile acestui serviciu pe toată durata lunii septembrie, gratuit, urmând ca din luna octombrie să aibă posibilitatea să prelungească abonamentul pentru 29,99 lei pe lună. Livrarea este gratuită pentru comenzile plasate la restaurantele și magazinele marcate în aplicație dacă valoarea lor depășește 45 de lei în cazul restaurantelor și magazinelor și 150 de lei în cazul supermarketurilor.
„Vrem să venim în întâmpinarea utilizatorilor Glovo cu soluții care le sunt la îndemână și care îi ajută în viețile lor de zi cu zi. Tocmai de aceea, luna aceasta ne dorim să îi împrietenim pe utilizatorii noștri cu serviciul Glovo Prime și le oferim posibilitatea de a testa serviciul gratuit. Această lună de testare le permite să încerce experiența de a comanda nelimitat, fără a plăti taxele de livrare.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
Serviciul Glovo Prime se poate activa direct din aplicația Glovo, în secțiunea Glovo Prime din contul de client, iar abonamentul se va reînnoi automat la fiecare 30 de zile, din momentul înregistrării. Cardul cu care se plătește abonamentul poate fi schimbat, iar utilizatorii se pot dezabona oricând doresc.
Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
- Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
- Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
- Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
- Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
- Doar în timpul livrării poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
- Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
- Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
- După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării.