Campania pentru americanizarea batonului de ciocolată Rom, împreună cu degustarea de înghețată pe întuneric „Magnumize your senses” și prezentarea către publicul din România a trofeului Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010 – sunt cele trei campanii McCann care au atras anul acesta atenţia juriului de la Sabre Awards.
„Nominalizările pe care le-am primit anul acesta la Sabre Awards ne bucură foarte mult, mai ales că proiectele pe care le-am înscris reprezintă rezultatul muncii întregii agenții, nu doar a echipelor de PR. Nominalizările vin să răsplătească modul în care echipele din toate departamentele agenției au reușit să coordoneze și să lucreze împreună pentru finalizarea unor campanii integrate”, a declarat Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.
Agenţia McCann PR a fost nominalizată la Sabre Awards la categoria Consumer Marketing – Existing Product pentru campania Rom: Changing the Romanian Flag, pentru clientul Kandia Dulce, la categoria Events – Publicity Stunt, pentru campania Magnumize Your Senses, realizată pentru clientul Unilever South Central Europe şi la categoria Special Event – Ongoing, pentru campania The FIFA World Cup Trophy Tour, realizată pentru Coca-Cola.
Gala de decernare a premiilor va avea loc la Praga, pe 18 mai.
Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation), care premiază campaniile de PR cu cel mai mare grad de creativitate, integritate şi eficienţă, a devenit, în ultimii zece ani, cea mai mare competiție de PR din lume, atrăgând în 2008 peste 3.500 de înscrieri din peste 40 de țări. Competiţia include programe separate pentru America de Nord, regiunea EMEA şi Asia-Pacific.