Începând cu luna iulie, Prigat îşi lansează noua identitate vizuală printr-o platformă inedită de comunicare inspirată din dinamismul zilnic al oamenilor obişnuiţi – Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi. Campania este realizată şi implementată de companii ale grupului Leo Burnett: 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo – marketing interactiv şi The Practice – relaţii publice şi se bazează pe un mix de comunicare format din componente de ATL (spoturi radio şi TV, outdoor, machete de presă), BTL (competiţii), internet, activităţi in-store şi campanie de relaţii publice.
Fie că a fost vorba de pescarul lovit de mingea aruncată energic de pe mal, de fetiţa care pune în dificultate orice bonă sau de pisica energică ce pune pe jar o întreagă familie, Prigat a vorbit mereu într-un mod surprinzător despre energia din viaţa cotidiană.
Şi în 2008, Prigat surprinde prin originalitate şi neconvenţional. Prigat a considerat că fiecare dintre noi, oamenii obişnuiţi, este un adevărat campion al probelor pentru care se antrenează în fiecare zi fără chiar să ştie şi merită să fie premiat pentru aceste performanţe. Tocmai de aceea, Prigat susţine Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi – un eveniment inedit, special creat pentru sportivii vieţii de zi cu zi.
Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi este prima competiţie dedicată sporturilor neobişnuite practicate zilnic de fiecare dintre noi: alergatul după autobuz, ridicarea pungilor de cumpărături sau sprint prin aglomeraţie. Calificările vor avea loc în trei mari oraşe din ţară (Iaşi, Braşov şi Costineşti), iar Marea Finală se va desfăşura în Bucureşti. Principalele criterii de jurizare ale întregii competiţii sunt energia şi buna-dispoziţie.
Premiile din cadrul Olimpiadei Oamenilor Obişnuiţi vor fi în valoare totală de 162,663 RON şi se vor acorda pentru fiecare din cele 25 de probe organizate în fiecare oraş. Astfel, pentru calificările locale, fiecare câştigător al unei probe va primi câte 500 RON. La Marea Finală locul 1 va fi premiat cu suma de 3.000 RON, locul 2 – 1.000 RON, iar locul 3 – 500 RON. Toţi participanţii clasaţi pe primele 3 locuri din fiecare oraş vor câştiga diplome şi medalii.
„23 Communication Ideas şi Prigat trec din nou graniţa comunicării convenţionale, iar de data asta o fac în stil mare. O platformă de comunicare atât de puternică încât se regăseşte în tot ce înseamna Prigat – de la schimbarea de ambalaj şi nume de gamă, până la evenimente, spoturi, printuri, comunicare interactivă şi nu în ultimul rând, o emisiune TV dedicată. Asta pentru că energia în viaţa de zi cu zi pe care o dă Prigat, cred că se simte cel mai bine la 23. Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi promite să fie cea mai importantă platformă de comunicare a anului, iar participanţii la calificările locale sau la marea finală din 30 august cred că vor rămâne mult timp cu amintirea distracţiei de la O.O.O. 2008. Iar dacă va fi aşa, sunt sigur că îi vom reîntâlni la OOO 2009!” a declarat Bogdan Naumovici, Creative Director al 23 Communications Ideas.
La fel ca noua platformă de comunicare, noile ambalaje pun în centrul atenţiei oamenii obişnuiţi şi activităţile lor zilnice: dansul, sprintul după autobuz, ridicarea pungilor de cumpărături sau săritura peste bălţi sunt doar câteva exemple de activităţi zilnice în care dăm dovadă de energie. Siluetele în mişcare se regăsesc pe noile etichete Prigat, iar fiecare dintre noi se poate recunoaşte în aceste personaje.
„Noile ambalaje Prigat sunt inspirate de toţi cei pe care timpul tot mai scurt i-a facut să devină adevăraţi campioni la „rezolvat probleme în viteză”. Pentru că am vorbit mereu într-un mod diferit cu oamenii activi despre energia pe care le-o oferim, şi pentru că ştim de cât dinamism trebuie să dea mereu dovadă, susţinem Olimpiada Oamenilor Obişnuiţi, în care îi premiem pe campioni pentru câştigarea „probelor” zilnice din viaţa lor.” a declarat Andreea Nicolcea, Senior Brand Manager Prigat.
{mosloadposition user10}