Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Porsche 911 Turbo debuteaza la Salonul Auto de la Frankfurt

Putere inteligentă: Consum scăzut în mod semnificativ, Performanţă sporită

Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, este mândru să prezinte un nou model de top din larga sa gamp de modele sport: noul Porsche 911 Turbo combină inovaţiile tehnologice de viitor cu optimizările precise şi rafinamentul suprem în ceea ce priveşte designul. Toate caracteristicile cheie ale acestei maşini sport de înaltă performanţă au fost îmbunătăţite în mod semnificativ. Noul 911 Turbo îmbină o serie de îmbunătăţiri substanţiale în ceea ce priveşte eficienţa combustibilului şi greutatea mai redusă cu o putere mai mare, cu o viteză mai mare, şi o dinamică mai bună la şofat.

Noul vârf al gamei 911 de la Zuffenhausen iese în evidenţă acum mai mult decât înainte în raport cu principalii săi concurenţi de pe piaţă, în special în ceea ce priveşte economia de combustibil şi performanţa dinamică. Noul model de top de la Porsche va fi prezentat publicului pentru prima oară la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc în perioada 17 – 27 septembrie.

„Inima” şi centrul de interes al celei de a 7-a generaţie a modelului Turbo este noul bloc motopropulsor de 3,8 litri care dezvoltă o putere maximă de 500 bhp (368 kW). Primul motor complet nou din istoria de 35 de ani a modelelor Turbo vine cu caracteristici de tipul Injecţiei Directe de Combustibil şi turbocompresorului exclusiv Porsche cu geometrie variabilă a turbinei cu grup motopropulsor pe benzină. Opţional, noul motor cu 6 cilindri poate fi combinat pentru prima oară cu PDK Doppelkupplungsgetriebe în şapte trepte de la Porsche (Cutie de viteze cu dublu ambreiaj).

Modelele echipate cu PDK sunt de asemenea disponibile cu un nou volan opţional cu trei spiţe cu padele de schimbare a vitezei ca alternativă la volanul standard cu butoane de schimbare a vitezei. Fixată ferm pe volan, padela din dreapta este pentru trecerea la viteze superioare iar padela din stânga este pentru trecerea la viteze inferioare. Împreună cu opţionalul Sport Chrono Package Turbo, atât padelele de schimbare a vitezei, cât şi volanul PDK cu butoane de schimbare a vitezei vin cu ecrane integrate pentru Launch Control şi modul Sport/Sport Plus, care sunt însă proiectate diferit pentru cele două volane.

Combinaţia de PDK, Injecţie Directă de Combustibil şi turbocompresor asigură un standard fără precedent de eficienţă, agilitate, capacitate de reacţie şi performanţă, Porsche 911 Turbo reducând emisiile de CO2 în comparaţie cu predecesorul său cu aproape 18% şi, prin urmare, fiind unic în segmentul său şi din acest punct de vedere. În funcţie de configuraţia maşinii, noul model de top consumă numai 11,4 – 11,7 l/100 km conform standardelor EU5. Spre deosebire de majoritatea maşinilor din acest segment, noul Turbo se încadrează şi mai mult sub nivelul critic de consum de combustibil în ceea ce priveşte taxa pentru mari consumatoare de combustibil din SUA, taxa impusă maşinilor cu consum foarte mare de combustibil. Şi toate acestea în pofida acceleraţiei de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde. Viteza maximă atinsă este de 312 km/h.

Viitorul posesor al unui modelul Turbo se va bucura şi de creşterea suplimentară a dinamicii automobilului, îmbunătăţirea în detaliu a tracţiunii integrale controlate de PTM şi Porsche Stability Management şi fiind susţinute de noul PTV Porsche Torque Vectoring disponibil opţional. Acestea fac maşina mult mai agilă şi precisă în ceea ce priveşte direcţia, pentru un nivel şi mai ridicat al plăcerii de a conduce.

Vânzările noului Porsche 911 Turbo, în versiunile Coupé şi Cabriolet, încep în Germania în data de 21 noiembrie 2009. Preţul de bază în Euro fără TVA şi specificaţiile naţionale este de 122.400 Euro pentru Coupé şi 131.800 Euro pentru Cabriolet. Astfel, preţul brut în Germania va fi de 145.871 Euro pentru Coupé şi 157.057 Euro pentru Cabriolet, preţuri de includ TVA-ul de 19% şi specificaţiile naţionale.

Bucuresti, 10.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.