- E pentru electric: Mokka-e va deveni Mokka Electric
- Mai puternic, mai eficient, mai multă autonomie: motor electric cu 115 kW/156 CP, noua baterie de 54 kWh permite 406 kilometri de condus fără emisii (WLTP1)
- Încărcare rapidă: până la 80% în aproximativ 30 de minute la o stație de încărcare de 100 kW DC
- Fun electric la volan à la Opel: Trei moduri de condus – Normal, Eco și Sport
Opel Mokka-e devine Opel Mokka Electric, cel mai bine vândut vehicul electric cu baterie din segmentul B-SUV din Germania în Octombrie și Noiembrie, devenind acum și mai puternic, eficient și atractiv. „Câștigătorul Volanului de Aur 2021” 2 complet electric va fi disponibil cu o baterie mai mare și mai multă putere în viitorul apropiat. Cu noua baterie de 54 kWh, Mokka Electric poate parcurge până la 406 de kilometri în loc de până la 338 de kilometri fără emisii, conform WLTP1 – o îmbunătățire semnificativă de 20%. În același timp, consumul de energie a scăzut la 15,2 kWh la 100 de kilometri (WLTP3). Cu toate acestea, Mokka Electric nu este doar foarte eficient – cu o putere de 115 kW/156 CP și un cuplu de 260 Newtoni metri, motorul electric, care este folosit și de noul Opel Astra Electric oferă plăcerea pură de a conduce.
“‘e’ devine ‘Electric’. Cu noul sufix, subliniem faptul că Opel Mokka oferă acum și mai multă plăcere la condusul electric. Este un vehicul electric de neegalat în segmentul său. Încă de la lansare, extraordinarul nostru SUV compact a impresionat clienții prin designul său îndrăzneț și pur, caracterul individual și adecvarea dovedită pentru utilizarea de zi cu zi. Cu o noul motor electric și bateria mai mare, Mokka Electric a devenit și mai puternic, chiar mai eficient și mai bun. Aceasta este abordarea Opel bine gândită pentru „Greenovation””, a declarat CEO-ul Opel, Florian Huettl.
SUV-ul electric mai bun în noua sa formă Mokka Electric
Mokka arată abordarea Opel față de mobilitatea inovatoare, care oferă emoție și privește spre viitor: nu numai că elegantul SUV a fost primul Opel care a purtat noua imagine a mărcii, Opel Vizor, a fost și primul Opel cu cockpitul Pure Panel complet digital. În plus, a fost primul Opel disponibil încă de la începutul vânzărilor cu propulsie complet electrică, precum și motoare termice extrem de eficiente, oferind astfel clienților posibilitatea de a alege propulsorul care se potrivește cel mai bine nevoilor lor – iar această alegere este deja predominant electrică. În noiembrie, nu mai puțin de 65% dintre toți clienții Mokka din Germania au optat pentru varianta cu baterie electrică, fără emisii – care acum devine și mai bună.
Autonomie de până la 406 de kilometri (conform WLTP1) – și, prin urmare, cu 20% mai mult decât față de modelul actual – promite plăcerea condusului electric durabil, de zi cu zi, în oraș, precum și pe călătorii mai lungi. Energia este stocată în noua baterie litiu-ion de 54 kWh. Inginerii au putut astfel să asigure o autonomie exemplară chiar dacă bateria are o dimensiune compactă.
Ca și în cazul tuturor modelelor Opel complet electrice, bateria de 54 kWh folosită de modelul Mokka Electric este practic instalată în partea de jos a caroseriei. Astfel, nu se pierde spațiu în habitaclu sau în portbagaj, iar Mokka Electric are calități dinamice excelente la drum. Centrul de greutate coborât al vehiculului mărește siguranța și plăcerea de a conduce. Cu o putere de 115 kW/156 CP și un cuplu maxim de 260 Newtoni metri care este disponibil de la prima apăsare a accelerației, Mokka Electric asigură demaraje rapide și accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 10 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 150 km/h
În funcție de preferințele lor, clienții modelului Mokka Electric pot alege între cele trei moduri de condus Eco, Normal și Sport. În modul Eco, SUV-ul electric este cel mai eficient din punct de vedere energetic favorizând autonomiea totală. Datorită unui sistem de frânare regenerativă de ultimă generație, Mokka Electric poate recupera energie și la decelerare sau la frânare. Motorul electric transformă apoi inerția în electricitate. Dacă șoferul comută transmisia în modul B, recuperarea și cuplul de frânare cresc. Iar atunci când SUV-ul compact trebuie să „alimenteze”, bateria de 54 kWh poate fi reîncărcată până la 80% în aproximativ 30 de minute la o stație de încărcare DC de 100 kW. Mokka Electric oferă această funcție de încărcare rapidă ca standard. Pe lângă curentul continuu, șoferii Opel pot încărca și curent alternativ trifazat datorită charger-ului onboard de 11 kW – prin intermediul unui wallbox sau cu un cablu pentru priză de uz casnic.
Eficiența și confortul sunt elemente standard la Mokka Electric. Numeroase sisteme și tehnologii de încălzire, de la pompa de căldură standard până la aplicația practică myOpel, care poate fi folosită pentru a programa precondiționarea prin telecomandă, asigură încă de la început o atmosferă confortabilă – mai ales în lunile mai reci ale anului.
Mokka Electric, cu mai multă putere și o autonomie mai mare, este un alt exemplu al modului în care Opel avansează constant în ofensiva sa electrică. 12 modele Opel electrificate sunt deja disponibile astăzi, inclusiv întreaga gamă de vehicule utilitare ușoare. Până în 2024, producătorul va oferi fiecare model într-o versiune electrificată. Și până în 2028, Opel va deveni un brand complet electric în Europa.
1. Autonomie preliminară determinată conform metodologiei procedurii de testare WLTP (R (EC) Nr. 715/2007, R (UE) Nr. 2017/1151). Autonomia reală poate varia în condiții de zi cu zi și depinde de diverși factori, în special de stilul personal de condus, caracteristicile traseului, temperatura exterioară, utilizarea încălzirii și a aerului condiționat și precondiționarea termică.
2. AUTO BILD ediția 45/2021 și BILD am SONNTAG ediția 46/2021, categoria „Cea mai bună mașină sub 25.000 EUR” incl. bonus de mediu.
3. Valorile preliminare au fost determinate folosind metoda de testare WLTP (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedure), mai realistă, care înlocuiește procedura de testare NEDC (New European Driving Cycle). Consumul, emisiile de CO2 și autonomia unui vehicul nu depind doar de utilizarea eficientă a energiei de către vehicul, ci sunt și influențate de stilul de condus și de alți factori non-tehnici. Informațiile privind consumul și emisiile nu se referă la un vehicul individual și sunt destinate exclusiv comparației între diferitele tipuri de vehicule.