Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul Opel Astra, o noua perspectiva in clasa compacta

· A 10-a generaţie a modelului compact al Opel vine în România cu patru nivele de echipare şi preţ special de lansare
· Tehnologii şi inovaţii de excepţie sunt prezente în premieră în clasa autovehiculelor compacte
· Noul şasiu mecatronic ridică standardele în domeniul manevrabilităţii şi al confortului, iar gama de motoare ecologice şi puternice reduce consumul de carburant

Cu un design sportiv şi atrăgător, proiectat pentru a oferi o experienţă confortabilă a conducerii, noul Astra aduce o nouă perspectivă în clasa compactă. Prevăzut cu tehnologii inovatoare şi echipat cu o gamă completă de sisteme de propulsie eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, modelul Opel Astra complet nou, un hatchback cu cinci uşi, va revigora acest segment în Europa.

Noul Astra aduce în clasa autovehiculelor compacte multe echipamente de confort şi de siguranţă din segmentul superior. Sunt disponibile tehnologii de excepţie, cum ar fi şasiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, o cameră frontală care recunoaşte semnele de circulaţie (funcţională doar în unele ţări din sud-estul Europei) şi tehnologia scaunelor cu cele mai bune caracteristici ergonomice.

Urmând tradiţia clasei compacte a mărcii Opel, iniţiată în anul 1936 cu primul Kadett, modelul Astra s-a aflat în mod constant, de zeci de ani, în primele trei locuri pe lista celor mai bine vândute autovehicule compacte în Europa.
Nivele de echipare: Essentia, Enjoy, Sport, Cosmo

Essentia este prima dintre dintre cele patru nivele de echipare disponibile şi suprinde esenţa noului Opel Astra. Essentia oferă o gamă largă de echipamente, culori şi un design interior proiectate să atragă, iar lunga listă de dotări standard include: oglinzi electrice încălzite, în culoarea caroseriei, mânere în culoarea caroseriei, faruri cromate, faruri de rulare pe timp de zi, instrumente de bord cu inele cromate, aer condiţionat cu filtru de particule, radio CD 300 cu Triple Info Display, geamuri faţă acţionate electric, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie reglabilă în funcţie de viteză, ABS, ESP®Plus, consolă centrală cu două suporturi de pahare şi loc de depozitare deschis, airbaguri frontale şi laterale pentru şofer şi pasager faţă, jante din oţel de 161/2 cu capace de roţi stilizate.

Opel Astra Enjoy dă posesorului şansa de a adăuga o notă personală. Sistemul AFL, şasiul FlexRide, şasiul Sport, tempomatul, scaunele sport ergonomice şi trapa din sticlă figurează toate pe lista opţiunilor disponibile pentru Enjoy. În plus, modelul are tetiere active faţă, senzor de ploaie şi airbag cortină.

Opel Astra Sport este evident echiparea pentru un stil mai sportiv. Scaunele cu tapiţerie din piele sunt disponibile opţional şi o gamă largă de dotări de performanţă asigură personalizare în funcţie de preferinţe. Dotările pentru această echipare includ tapiţerie premium şi elemente de decor în două culori, iluminare translucidă a panoului de instrumente, sistem electronic de climatizare pe două zone, consolă centrală cu două suporturi de pahare acoperite, loc de depozitare închis, asistenţă la pornirea în pantă,
computer de bord cu sistem de afişare şi verificare, priză de alimentare în consola centrală spate, volan îmbrăcat în piele perforată, cu comenzi sistem radio, dar şi altele.

Elegant şi sofisticat, noul Opel Astra Cosmo conferă fiecărei călătorii ingeniozitate şi lux.
Dotări standard care nu se regăsesc la modelul Enjoy: tapiţerie Moroccana şi elemente de decor premium în două tonuri, lămpi spate închise la culoare, iluminarea translucidă a panoului de instrumente, sistem electronic de climatizare pe două zone, frână electrică de parcare, asistenţă la pornirea în pantă, volan îmbrăcat în piele cu comenzi radio sau jante din aliaj de 171/2 cu mai multe spiţe.

Noul limbaj de design Opel a fost reinterpretat pentru clasa compactă

Noul Opel Astra aduce în clasa compactă propria interpretare a limbajului de design premiat al mărcii, care combină „măiestria sculpturală cu precizia germană”, prezentat pentru prima dată la modelul Insignia. Silueta sa puternică, asemănătoare unui coupé, şi detaliile elegante îi conferă autovehiculului un aspect nou şi atrăgător. Proporţiile elegante dau o poziţie înaintată a cabinei, cu un parbriz înclinat abrupt şi o linie a acoperişului descendentă în partea din spate, făcând ca forma tradiţională hatchback să devină mai incitantă, iar modelul să aibă propria sa personalitate puternică.

Interiorul reia formele cursive ale caroseriei: liniile impetuoase, formele curbe şi calitatea execuţiei fac parte din limbajul de design Opel.

Gama motoarelor supereficiente reduce emisiile de gaze cu 12 procente

Noul Astra este lansat cu o gamă completă de opt motoare, cu capacităţi de la 70 kW/95 cp la 132 kW/180 cp şi asigură şoferilor o eficienţă accesibilă, veritabilă. Consumul mediu de carburant este de 4,6 l/100 km pentru motoarele diesel şi de doar 6,1 l/100 km pentru gama de motoare pe benzină.

Cele patru motoare diesel dezvoltă o putere între 70 kW/95 cp şi 118 kW/160 cp. În combinaţie cu transmisia manuală, acestea asigură un consum de carburant sub 5,0 l/100 km şi nu emit gaze peste limita de 129 g/km CO2 . Versiunea ecoFLEX cu motor 1.3 CDTI şi o putere dezvoltată de 70 kW/95 cp, care va fi lansată la începutul primăverii viitoare, va avea un consum de carburant de numai 4,2 litri/100 km şi emisii de CO2 de 109 g/km.

Gama motoarelor pe benzină cuprinde unităţi de 1,4 şi 1,6 litri, cu aspiraţie naturală şi supraalimentare, care dezvoltă o putere între 74 kW/100 cp şi 132 kW/180 cp. Continuând strategia Opel de reducere a dimensiunilor, proiectanţii au înlocuit motorul de 1,8 litri, cu o putere de 103 kW/140 cp al generaţiei precedente cu un motor 1.4 Turbo nou, cu o putere similară, care necesită un consum de numai 5,9 l/100km, reducând consumul de carburant şi emisiile de CO2 cu aproape 18%.
Preţuri

Noul Opel Astra Essentia 5 uşi 1.4 (100 CP) are un preţ special de lansare, de 12.750 de euro TVA inclusă, disponibil până la finalul lunii februarie. Dotările standard ale modelului de bază includ, printre altele: aer condiţionat cu filtru de polen, radio CD 300 cu Triple Info Display, geamuri faţă acţionate electric, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie reglabilă în funcţie de viteză, banchetă spate rabatabilă şi fracţionabilă 60/40, oglinzi electrice încălzite, în culoarea caroseriei, airbaguri frontale şi laterale pentru şofer şi pasager faţă, ABS, ESP Plus.

Preţurile la modelele echipate cu motoare diesel pornesc de la 15.950 euro cu TVA pentru varianta 5-uşi 1.3 CDTI 70 kW / 95 CP MT5.

Noul sistem de şasiu mecatronic, cu braţ Watts pentru puntea spate

Dinamica şi stabilitatea conducerii sunt îmbunătăţite de ampatamentul cu 71 de mm mai mare, având o lungime totală de 2685 mm. Noul Astra are o lăţime de 1544 de mm în faţă şi de 1588 mm în spate, iar ecartamentele sunt mărite cu 56, respectiv 70 mm. Acest lucru conferă autovehiculului o amprentă la sol mai mare, contribuind la o manevrabilitate mai stabilă şi, inerent, la o aderenţă mai bună. Şasiul modelului Opel Astra a fost proiectat ca un sistem mecatronic care integrează în totalitate funcţiile mecanice şi butoanele de comandă electronică. Modelul Astra beneficiază de această construcţie complet nouă a punţii spate, păstrând avantajele de dimensiune, greutate şi eficienţă generală ale designului suspensiei spate cu arbore compus. Braţul Watts preia forţele laterale din timpul virajelor, asigurând dinamismul şi agilitatea autovehiculului, fără a face compromisuri în domeniul stabilităţii şi confortului.
La fel ca şi modelul Insignia, noul Astra poate fi echipat cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate în clasa sa. Sistemul suspensiilor adaptive FlexRide se adaptează în mod continuu la modificările stilului de conducere şi vitezei de abordare a virajelor. În plus, acesta oferă posibilitatea alegerii între trei setări – Standard, Sport şi Tour – pe lângă elemente suplimentare de personalizare.

Bucuresti, 25.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.