Nou concept lifestyle pentru revista BMW adresată clienţilor.
BMW Magazin pune accentul pe conţinutul lifestyle. Noul format, sub sloganul "DRIVEN", va fi publicat de două ori pe an şi va cuprinde articole dedicate condusului, pasiunii şi energiei. Modelele BMW vor fi integrate cu mare atenţie în articolele despre artă, modă şi design – toate respectând filosofia "never standing still in life".
Ediţia de România a noului BMW Magazin este disponibilă acum în centrele de presă Inmedio din ţară la un preţ de 12 Lei. Publicaţia editată în limba română a fost tipărită la înaltă calitate în Germania şi are conţinut adaptat de la ediţia internaţională, precum şi articole pregătite în România, respectând noua linie editorială.
Accentul va fi pus pe temele internaţionale despre oameni ale căror idei vizionare ne schimbă viaţa. Andreas-Christoph Hofmann, director BMW Brand Communications, a declarat la lansare: "Noul layout şi conţinut pentru revista BMW întruchipează spiritul de pionierat al mărcii. Ne vom prezenta ca fiind moderni, vizionari, creativi şi o sursă de inspiraţie. Conceptul orientat spre lifestyle va face ca revista să fie liderul inovator printre revistele auto din lumea întreagă".
Noi categorii – "Emotion", "IQ" şi "Heroes" – au fost adăugate în acest scop. În prima ediţie BMW Magazin – DRIVEN, renumitul fotograf american Erik Madigan Heck prezintă noul BMW Seria 7 ca parte a sesiunii foto de modă ce a avut loc în Barcelona; în timp ce BMW Seria 3 Touring duce cititorii într-o călătorie interesantă de descoperire a deşertului marocan spre "Hollywood din nordul Africii". Un reporter din Los Angeles verifică dacă este posibil să vizitezi toate locurile importante pentru artă fără să reîncarci BMW Active E. Într-unul dintre rarele interviuri acordate, Richard Branson – multimiliardar şi astronaut amator – dezvăluie ceea ce îl conduce ca om. În acelaşi timp, noua revistă include şi marea comunitate BMW de pe Facebook într-o poveste despre cele mai interesante trasee montane ale mapamondului.
În secţiunea editorială românească se continuă poveştile despre piloţii autohtoni care au născut legende alături BMW. Acest număr prezintă portretul inedit al lui Marin Dumitrescu, un campion de 93 de ani care s-a consacrat pilotând faimosul BMW 328 la sfârşitul anilor ’40, pentru ca apoi să îşi pună amprenta peste Campionatul Naţional de Raliuri vreme de mai bine de 30 de ani, inclusiv cu un BMW 2002, un alt model referinţă al mărcii.
Partener tradiţional BMW Group, Hoffmann und Campe Corporate Publishing este responsabil pentru editarea şi producţia noii reviste. Noul redactor-şef, Adriano Sack – anterior a lucrat la revista Spiegel şi a fost şeful secţiunii culturale la "Welt am Sonntag" -, este responsabil acum pentru conţinut. Sack a făcut parte din echipa de dezvoltare editorială a ediţiei germane Vanity Fair, iar din luna iulie 2011 a fost directorul executiv al ediţiei germane Interview. De asemenea, el a fondat comunitatea online dedicată modei "I like my style".
Art director cu numeroase premii, Dirk Linke – fondatorul biroului de design editorial ringzwei din Hamburg – a dezvoltat acest layout complet nou şi noul concept al copertei pentru relansare. Coperta cuprinde un colaj de patru imagini care reprezintă cuprinsul revistei. Având 100 de pagini cu subiecte interesante, revista lifestyle este disponibilă la nivel internaţional din luna octombrie 2012.
Pentru România revista este pregătită de agenţia de publicitate Utopium, prima agenţie de publicitate full service din afara Bucureştiului, în colaborare cu oameni de presă cu experienţă din România. La realizarea acestui număr a participat Daniel Butnariu, jurnalist care semnează şi pentru reviste importante de lifestyle şi automobile.
Despre BMW Magazin:
BMW Magazin este revista BMW AG dedicată clienţilor şi este publicată internaţional din 1989. Ediţia tipărită este publicată bianual, cu un tiraj de aproximativ 3,8 milioane de exemplare. Cu începere din 2010, BMW Magazin este disponibilă şi ca ediţie online pentru iPad, iar pentru 2013 este prevăzută o extindere a versiunii electronice. Revista pentru clienţi are succes la nivel internaţional şi este disponibilă în 25 de limbi în peste 150 de ţări. Acest succes a fost confirmat în ultimii ani de numeroasele premii naţionale şi internaţionale: câştigător a 38 de distincţii, BMW Group a ocupat primul loc în clasamentul CP-Monitor pentru 2011 privind corporate publishing.