Noul MINI a luat cu asalt drumurile din lumea întreagă – şi a cucerit şi inimile clienţilor. În studiul realizat recent de clubul auto din Germania, ADAC, modelul care a fondat segmentul premium al clasei mici a primit calificativul cel mai mare în ceea ce priveşte satisfacţia clienţilor.
În actuala ediţie a aşa-numitului ADAC Customer Barometer, noul MINI ocupă primul loc în clasamentul automobilelor de clasă mică.
Rezultatul se bazează pe un sondaj online efectuat pe un eşantion reprezentativ, de peste 20.000 de conducători auto, ale căror automobile actuale au fost înmatriculate pentru prima dată între octombrie 2011 şi decembrie 2014. Interviurile au acoperit domenii precum performanţele de condus, confortul, siguranţa, compatibilitatea cu mediul, accesoriile şi preţul automobilului, precum şi examinarea experienţei pe care clientul a avut-o cu service-ul. Noul MINI a reuşit o îmbunătăţire a calificativelor în aproape toate categoriile. Cu un scor general de 79,8%, modelul a obţinut o îmbunătăţire a rezultatului de anul trecut şi a urcat pe prima poziţie în segmentul maşinilor mici.
Clienţii noului MINI au acordat cel mai înalt calificativ în ceea ce priveşte plăcerea condusului. Noua generaţie de motoare, tehnologia vast rafinată a suspensiei şi ecartamentul lat al noului model oferă baza perfectă pentru sprinturi pline de viaţă şi agilitatea specifică pe care o cunoaştem drept sentiment go-kart. Suplimentar, conducătorii MINI au apreciat, mai mult ca niciodată, dotările moderne, stilul individual şi calitatea premium ale automobilelor lor. Confortul crescut al călătoriei, un nou concept de afişare şi operare şi o gamă semnificativ extinsă de sistem de asistare a conducătorului au ajutat noul MINI să obţină calificative îmbunătăţite în ceea ce priveşte controlul sau confortul. Mai mult, caracteristicile mature ale automobilului – reflectate de funcţionalitatea optimizată şi de nivelul înalt al calităţii materialelor şi manoperei – au avut ca rezultat performanţe mai bune ale noului MINI şi în domeniul valorii financiare faţă de sondajele anterioare.
Ocuparea primului loc în Barometrul Clienţilor ADAC este o nouă dovadă a faptului că optarea pentru plăcerea condusului şi flerul individual în stilul MINI conduce la o satisfacţie de durată. Aceasta este demonstrată şi de estimările în ceea ce priveşte evoluţia valorii reziduale a noului MINI. De la lansarea sa pe piaţă, modelul a câştigat nu doar titlul "Resale Value Giant" acordat de Focus Online, şi a ocupat şi primul loc în clasamentul "Value Master" realizat de Auto Bild.
‘