Noul marketing se fundamenteaza pe actiuni concrete si mai putin pe povesti. Relatia dintre consumatori si branduri este supusa testului increderii pe care-l vor trece numai brandurile care arata ca le pasa cu adevarat de consumatorii carora li se adreseaza. "Concret, tu ce imi oferi?" e intrebarea de marketing a momentului. A trecut vremea povestilor frumos ambalate in spoturi TV de milioane. Conteaza mai mult ce facem si mai putin ce spunem.
Despre toate aceste subiecte discutam la cea de a doua editie Best Marketing, eveniment ce va avea loc pe 21 mai 2013 la Hotel Howard Johnson Bucuresti, sala Platinum.
Invitat special: Kristian Wulfsberg Majer, Partner / Strategic Marketing Consultant, The Garrison Group. In calitate de consultant al companiei The Garrison Group, Kristian Wulfsberg Majer a dezvoltat strategii de marketing pentru companii precum Carlsberg, IKEA, Coca-Cola, P&G, Bayer si Raiffeisen. Kristian este Visting Professor (Marketing Strategy) la Corvinus University of Economics din Budapesta.
Printre speakerii care si-au confirmat prezenta la eveniment se numara: Camelia Popescu, Director Marketing, Cora Romania, Anca Rarau, Executive Director, Marketing Dept., BCR, Calin Clej, Director de Marketing, Pepsico, Radu Pilat, Managing Partner, Heist Industries, Liviu David, Creative Director, Next Advertising, Iulian Padurariu, Managing Partner, Marks, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, Alex Badila , Managing Director, Publicis, Alexandra Iavorschi, Managing Director, Starcom MediaVest Group, Deniz Coaca, Strategy and Online Director, Friends Advertising, Lorand Balint, Partner, Platypus Group, Mircea Pascu, Managing Director, G2 Romania, Adina Nica, Consultant Strategie, The Network si Fondator Open I Research.
Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/bestmarketing. Pentru detalii, inscrieri si acreditari de presa, va rugam sa ne contactati la adresa de mail gabriela.matei@revistabiz.ro.
{mosloadposition user9}