Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul logo Dove

Dove, brandul de ingrijire personala marca Unilever, are un nou logo incepand cu luna iulie 2011. Noul logo Dove reprezinta rezultatul efortului comun la nivel global in scopul realizarii unei versiuni de logo unificate, ce va sta la baza comunicarii tuturor categoriilor de produse Dove: produse de ingrijire si curatare a pielii (sapun-crema, geluri de dus crema), produse de ingrijire a parului (sampoane, masti tratament si balsamuri tratament), deodorante si produse de hidratare si hranire a pielii (creme si lotiuni de corp si maini).

Noul logo marcheaza o evolutie, fiind un pas gandit cu atentie inainte – asa cum trebuie sa fie orice schimbare adusa unei marci simbol. Marca Dove are la baza valori precum grija si feminitatea, insa logo-ul trebuie sa poata transmita in acelasi timp ideea de expertiza tehnica in ingrijirea parului – pentru a sprijini noua pozitionare a marcii de expert in ingrijirea parului deteriorat, si pentru a se incadra in contextul gamei Dove Men + Care. Astfel, noul logo Dove optimizeaza echilibrul intre acesti factori si devine un logo care nu isi tradeaza originile si valorile, care isi respecta consumatorii actuali, dar care a fost redefinit pentru a putea aborda toate aceste directii multiple.

Primul produs Dove, un sapun cu o formula revolutionara continand o patrime crema hidratanta si ingredienti de curatare neutri, a aparut pe piata din SUA in 1957. Inca de la aparitia sa pe piata, sapunul-crema Dove a facut o promisiune femeilor pe care si-a respectat-o: aceea ca nu usuca pielea, asa cum fac sapunurile obisnuite. Succesul Dove se datoreaza faptului ca a oferit intotdeauna consumatorilor sai produse de o foarte buna calitate, cu un beneficiu distinct – hidratarea – si o experienta senzoriala foarte placuta. Reclamele-testimonial folosite de Dove reflecta intocmai opiniile unor femei obisnuite, care au testat produsul. In esenta, Dove este o marca onesta, plina de autenticitate, care isi tine mereu promisiunea.

Anul acesta, Dove a lansat in Romania gama Dove Men+Care (geluri de dus, deodorante antiperspirante si sapun special creat pentru barbati cu ¼ crema hidratanta), adresandu-se barbatului puternic, pentru care confortul dat de o piele ingrijita si hidratata este extrem de important.

In luna iunie, Dove a lansat in cadrul unui eveniment de amploare noile lotiuni hranitoare de la Dove cu sistemul unic Deep Care Complex ce patrund in piele hidratand-o si hranind-o in profunzime.

In Romania, Dove s-a lansat in 1997, cu produsul care este, si astazi, "inima marcii": sapunul-crema care curata si hidrateaza in acelasi timp, mentinand pH-ul si bariera naturala a pielii impotriva deshidratarii.

Bucuresti, 08.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.