Starcom continuă seria HumanGraphExperience cu ediția nr 6 – „Influence Me – Romanian Youth Use of Influence” având ca obiectiv principal identificarea principalilor influentatori ai tinerilor cu vârste între 18 și 24 ani, în decizia de cumpărare pe 5 categorii de produse: sweeet & snacks, băuturi, gadgets, îngrijire personala și modă.
Importanța mixului de media, cât și relevanța conținutului livrat prin intermediul canalelor de comunicare poate crește semnificativ prin folosirea influențatorilor potriviți fiecărei categorii de produs.
Neavând încă preferințe clare de brand, tabieturi de consum sau preconcepții, tinerii sunt un segment puternic influențabil:
· 62% cer sfaturi înainte de a cumpăra un produs, în timp ce 52% dau sfaturi prietenilor cu privire la achiziționarea unui produs;
· în general, pentru a fi apreciați de tineri, influențatorii trebuie să aibă drept principalele calități: să ofere informații actuale (86%) și să testeze personal produsele (83%);
· influența celor apropiați continuă să fie mai importantă în mai multe categorii decât influența specializată. Pentru băuturi sau gadgets cei apropiați devin influențatori dacă au o expertiză dovedită în timp;
· influențatorii specializați sunt pe primul loc ca importanță în categorii care se leagă de statutul/ imaginea personală:
o Celebritățile (actori, cântăreți, vedete TV) în domeniul modei (pentru 52% dintre tinerii intervievați);
o Website-urile de specialitate pentru gadgets (46% dintre tinerii intervievați);
o Dermatologii în alegerea produselor de îngrijire personală (pentru 45% dintre respondenți).
Găsiți mai multe detalii în HumanGraphExperience-ul atașat sau accesând: //pinterest.com/pin/348254983655957760/. Contactați-ne cu încredere pentru informații suplimentare.