6.4 litri la 100 de kilometri pentru un motor pe benzina de 80 CP.
Noul Golf, cu motorul de 1.4/80CP consumă considerabil mai puţin decât predecesorul său. Consumul motorului pe benzină a fost redus, în medie, la 6,4 litri.
"Este de departe cel mai vândut motor de Golf: aproximativ 20 la sută din clienţi aleg motorul pe benzină cu 80 CP." spune Sebastian Vlăsceanu, directorul de marketing al mărcii.
Inginerii Volkswagen au putut, din nou, să reducă substanţial consumul noului Golf. Acest lucru a fost posibil prin optimizarea sistemului de injectie, a supapelor revizuite şi îmbunătăţirii sistemului de management al motorului. Desigur, acest motor de bază îndeplineşte normele de poluare EURO5.
Această reducere a consumului de carburant este doar un exemplu al performantelor noului Golf.
Siguranţa noului Golf a fost demostrată în cele mai recente teste EuroNCAP: un fenomenal rezultat de 36 puncte din 37 posibile şi cinci stele pentru protecţia ocupanţilor. Patru stele pentru protecţia copiilor cu 41 de puncte. Trei stele pentru protecţia pietonilor si este astfel, masina cu una din cele mai bune niveluri de protecţie pietonale disponibile.
Modelul Golf este comercializat în varianta standard cu un pachet impecabil de caracteristici de siguranţă. Din punct de vedere al siguranţei pasive, sunt incluse caroseria perfecţionată (cu noile ranforsări din zona uşilor şi protecţia sporită a pietonilor), şapte airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchi la şofer şi un sistem patentat de protejare a capului pentru şofer şi pasagerul din faţă (WOKS). În cazul în care autovehiculul este echipat cu airbaguri laterale spate (opţional), modelul Golf este primul autovehicul Volkswagen care dispune de detecţie automată de cuplare a centurii din spate.
{mosloadposition user10}