Cele mai noi magazine sunt amplasate pe Bulevardul Ghencea nr. 34 și pe Strada Liviu Rebreanu nr. 13 # Până la sfârșitul anului este planificată deschiderea a încă 3 locații # Acces la 40.000 de produse prin www.cora.ro și peste 3.500 de produse pe raft # cora Urban este partener și în aplicațiile Glovo, Tazz by emag, Bringo și în curând FAN Delivery, cu livrare express în 30 de minute # Primul cora Urban, deschis în Avangarde Residense, se extinde.
cora continuă să dezvolte cel mai nou concept al său, cora Urban, cu deschiderea în această săptămână a unui magazin în București, pe strada Liviu Rebreanu nr.13. În perioada imediat urmatoare se va deschide și magazinul din Bulevardul Ghencea nr. 34 și, în urma succesului formatului, va fi testat un concept nou în Avangarde Residence, primul magazin cora Urban, deschis în februarie 2020, care va fi extins de la 144 mp la 360 mp.
Magazinele cora Urban propun clienților multiple soluții pentru cumpărături rapide – fizică și online, cu ridicare din magazin sau livrare acasă, inclusiv prin aplicațiile Glovo, Bringo, Tazz by emag și, mai nou, FAN Delivery .
Amplasarea magazinelor de proximitate cora Urban este menită să deservească un număr cât mai mare de clienți din diferite zone ale Capitalei. Magazinele au suprafețe de aproximativ 200 mp, organizarea produselor la raft este intuitivă, iar personalul este pregătit și instruit, astfel încât experiența clienților la cumpărături să fie una nu doar rapidă și eficientă, ci și plăcută.
În plus, prin promovarea formatelor 3 în 1, magazinele cora Urban sunt și puncte de ridicare (pick-up) a comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. De asemenea, magazinele cora Urban sunt integrate în divizia cora Express, oferind astfel posibilitatea clienților să comande produse din cora cu livrare acasă prin partenerii Glovo, Bringo, Tazz by emag și FAN Delivery.
”Am lansat conceptul cora Urban în București în 2020 ca să putem răspunde mai eficient nevoilor și dorințelor clienților, să aducem noi produsele necesare sau preferate mai aproape de casele lor, scutindu-i astfel de drumul până la magazin într-o perioadă când deplasarea era dificilă. Să fim mai aproape de clienți înseamnă în mod necesar și prezență online, cu tot ceea ce presupune aceasta: calitate, varietate și prețuri accesibile, iar cora livrează pe toate aceste dimensiuni. În plus, așa cum este gândit acest nou format, cora Urban este aproape de clienți atât fizic cât și virtual, ceea ce reprezintă un avantaj pentru consumatori”, a declarat Claudia Badea, Ecommerce și Cross-channel Director la cora România.
Clienții găsesc în cora Urban o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri), foarte apreciate de cei care nu dispun de mult timp liber sau care pur și simplu au alte priorități. Nu lipsesc produsele pentru îngrijirea copiilor, articolele pentru casă, mâncarea pentru animale, produsele din carne (mai ales având ca sursă de proveniență fermele românești), tranșată de măcelarii cora, dar și produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, lactate și pâine, inclusiv artizanală. În magazine sunt disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor.
Priorități pe lista de cumpărături
Toate produsele esențiale sunt disponibile în lanțul cora Urban și potrivit analizelor cora, cele mai căutate sunt băuturile nonalcoolice, produsele de tabac, cele de bază, semipreparatele, ready-to-go, ready to eat și lactatele, acestea completând coșul săptămânal prin cumpărături aproape de casă. Pentru că obiectivul este de a asigura nu doar produse de calitate, ci și sustenabile, cora intenționează să creeze un lanț de aprovizionare pentru cora Urban care să includă furnizori locali pentru produse de pâine și patiserie, legume, fructe și flori.