Artă sau tehnologie? Răspunsul îl dă ultima creaţie a celor de la Ford – noul Focus – lansat ieri seară în cadrul unui eveniment al cărui concept , “Puterea imaginaţiei”, aduce tehnologia şi arta într-un cadru comun.
Evenimentul s-a concentrat pe simbolica artă-tehnologie-armonie sugerată prin combinaţia inedită dintre instrumente, muzică, dans, multimedia şi vedeta serii, noul Focus. Evenimentul a debutat cu o expoziţie cu adevărat surprinzătoare: instrumente muzicale – opere de artă – realizate din componentele noului Focus. Designeri americani şi români au conceput aceste piese, care combină fragilitatea unei idei cu forţa metalului. Patru dintre instrumente au fost aduse de la Londra, celelalte patru fiind realizate în România.
Fiecare instrument are un nume care îi dezvăluie originea: Cutie de viteze – Violoncel, Ambreiaj Chitară, Suspensie Vioară, Aripă Dublu Bas, Haion Tobă, Schimbător Tamburină şi Portieră Harpă, asemeni celor pe care publicul le va putea urmări în spotul de lansare al noului Focus.
Ulterior, instrumentele s-au transformat simbolic în materia primă pentru realizarea noului Focus. Acestea s-au contopit într-un „laborator” ascuns de un ecran imens pe care audienţa a putut urmări procesul creativ. În final, ecranul a dispărut, iar Ford Focus – rezultatul fizic al tuturor acestor idei – a putut fi admirat de audienţă.
„Conceptul evenimentului este derivat din cel al campaniei de ATL desfăşurată pentru Focus la nivel european. Armonia noilor elemente tehnologice şi de design a inspirat doi compozitori americani să alcătuiască o întreagă orchestră din componentele acestuia”, a declarat Laura Andreescu, Director de Marketing şi Comunicare al Romcar.
Lansarea noului Focus a avut loc simultan în 8 oraşe, în aceeaşi zi: Bucureşti, Timişoara, Deva, Caransebeş, Iaşi, Suceava, Bacău, Bistriţa. În Bucureşti evenimentul a fost implementat de către Rock’n Roll, agenţia de BTL a Headvertising. Partenerii Ford din cele 30 de locaţii din ţară organizează în continuare, la sfârşitul săptămânii în curs, zile ale porţilor deschise dedicate noului Ford Focus.
Cea mai nouă campanie dezvoltată de Ford pentru noul model Focus pune accent pe armonie. O orchestră interpretează la instrumente create în întregime din părţi componente ale modelului Focus o muzică ingenioasă. Armonia melodiilor este rezultatul muncii a doi compozitori americani ce au dus “concertul” sunetelor maşinii în zone extreme. Craig Richey – realizator de coloane sonore la Hollywood – şi Bill Milbrodt – designer de sunet – au transformat 21 de componente ale noului Focus în instrumente muzicale cu care au format o orchestră. TVC-ul a fost realizat de către agenţia Ogilvy Advertising.
Campania de comunicare va debuta în România începând cu data de 27 martie şi se va desfăşura pe mediile: TV, print, online şi OOH. Parte a campaniei de comunicare este şi microsite-ul noului Focus, unde sunt prezentate detalii despre noul model, spotul campaniei şi modul în care a luat naştere inedita orchestră. Acesta poate fi accesat la adresa www.noulfocus.ro. Bugetul investit de Romcar şi reţeaua de distribuitori în comunicarea (ATL+BTL) a acestui model va fi de peste 1.000.000 euro.
{mosloadposition user10}