· Dacia Duster a fost lansată în România la mijlocul lunii octombrie, devenind cel de-al 8-lea model nou lansat de Dacia pe piața autohtonă în ultimele 18 luni
· Evenimentul a reunit membri ai familiei Dacia din toate colțurile Europei, de la dusteriști din România, Franța și Germania, până la Horia Brenciu sau Monica Davidescu
Dacia a lansat la mijlocul lunii octombrie noua Dacia Duster, SUV-ul care are misiunea de a consolida prezența constructorului român pe piața auto europeană.
Urmaș al modelului lansat în 2010, noul Duster încheie programul de reînnoire completă a gamei de vehicule Dacia, început în martie 2012 cu Lodgy și continuat cu lansările modelelor Dokker, Dokker Van, Logan, Sandero, Sandero Stepway și Logan MCV.
Dacia a devenit astfel cea mai tânără familie auto europeană, performanță care a fost dramatizată în cadrul evenimentului de lansare al noului Duster. Proprietari și fani ai modelelor Dacia din toate colțurile Europei s-au strâns pentru a ura bun venit în familie noului membru, Dacia Duster.
Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR, explică soluția oferită pentru lansarea noului Duster:
“Conceptul evenimentului s-a bazat pe performanțele remarcabile ale gamei Dacia. Vorbim despre o familie mai mare și mai diversă decât ne-am fi imaginat, una formată din milioane de oameni care au ales Dacia și care formează acum o comunitate europeană. Ne-am dorit ca membrii familiei să fie cei care urează bun venit noului Duster tocmai pentru a evidenția profunzimea și complexitatea acestui grup. Soluția scenografică, un sistem de oglinzi folosit în premieră la un eveniment de lansare din România, ne-a permis să aducem în fața publicului membri din toate colțurile Europei, de la mici afaceriști din Berlin, la actori din Roma, dusteriști din România și Franța sau celebrități care au urmărit cu admirație evoluția Dusterului, precum Horia Brenciu sau Monica Davidescu.”
Lansat în prima sa variantă în 2010, Duster este unul dintre cele mai de succes modele ale Dacia, cu peste 450.000 de exemplare vândute la nivel mondial.
Silviu Sepciu, Șef Departament Comunicare Dacia:
“Ideea creativă propusă de echipa Graffiti PR pentru lansarea Noului Duster ne-a convins de la bun început. Jocul de oglinzi, cu multitudinea sa de faţete, a reflectat imaginea nouă a mărcii Dacia, o marcă dinamică, în plină ofensivă pe pieţele internaţionale, o marcă admirată şi îndrăgită de tot mai mulţi clienţi.”
Evenimentul de lansare a noului Duster a fost dezvoltat și implementat de o echipă client-agenție formată din Silviu Sepciu (Șef Departament de Comunicare, Dacia), Silvana Zeana (Responsabil Comunicare, Dacia), Mircea Tomescu (Managing Director, Graffiti PR), Bogdan Tomoiagă (Senior PR Consultant, Graffiti PR) și Sergiu Petre (PR Specialist, Graffiti PR).