Renumita casă de croitorie italiană, Lardini, va fi noua deținătoare a licenției pentru marca comercială TOMMY HILFIGER TAILORED începând cu primăvara anului 2021, stimulând următoarea fază de creștere pentru acest segment de afaceri.
Brandul Tommy Hilfiger anunță că Lardini, casa de croitorie italiană, va primi licența mărcii comerciale TOMMY HILFIGER TAILORED. Începând cu colecția sezonului de primăvară 2021, Lardini va proiecta, produce și distribui costume TOMMY HILFIGER TAILORED, jachete, piese de costum separate și pantaloni clasici în regiunile EMEA și APAC.
Această decizie strategică susține dezideratul lui Tommy Hilfiger de a crește vânzările ulterioare ale brandului TOMMY HILFIGER și de a extinde acoperirea globală a gamei sale.
„Celebră la nivel mondial pentru excelența în croitorie și meșteșug, suntem siguri că Lardini va continua să se bazeze pe spiritul inovator și sofisticat din centrul colecțiilor noastre personalizate”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe.
“Considerăm că folosirea expertizei de piață a casei Lardini ne va permite să ne extindem în continuare categoriile de produse personalizate în Europa și Asia.”
„Suntem mândri să începem această colaborare cu TOMMY HILFIGER, unul dintre cele mai emblematice branduri americane. Suntem siguri că acest parteneriat ne va permite să obținem rezultate deosebite datorită sinergiei dintre moștenirea și know-how-ul Lardini și viziunea lui Tommy Hilfiger pentru extinderea continuă a segmentului de afaceri personalizat”, a declarat Andrea Lardini, CEO Lardini S.p.a.