Background:
Banca Romaneasca lanseaza noua linie de carduri cu tehnologia CIP inclusa, care va spori siguranta tranzactiilor utilizatorilor. Cardurile sunt un purtator foarte important al mesajului bancii, care reprezinta valorile si alegerile utilizatorilor, din acest motiv s-a dorit o restilizare a acestora si din punct de vedere grafic.
Scop:
Restilizarea liniei de carduri Banca Romaneasca, sub un concept unitar, dar derivabil pe fiecare tip de card, care sa comunice seriozitatea si increderea, ca valori esentiale ale Bancii Romanesti, in acelasi timp in linie cu piata, atractive si moderne, astfel incat posesorul sa fie mandru de cardul sau de la Banca Romaneasca, oricare ar fi tipul acestuia.
Un alt obiectiv important, la care designul unor astfel de carduri a trebuit sa raspunda, a fost neperisabilitatea vizuala a acestora, sa se “uzeze” psihologic cat mai putin in timp.
Concept creativ:
Conceptul creativ, ales din mai multe directii propuse de catre the Syndicate, a fost “The light”.
Formula aleasa este aspirationala, folosind un simbol universal, pozitiv – cel al luminii – cu o interpretare simbolica larga, care comunica incredere, securitate, confort si, nu in ultimul rand, optimism.
Fiecare tip de card beneficiaza de o altfel de reprezentare grafica a luminii.
Implementare:
Cardurile BROM au fost lansate pe piata in luna octombrie 2010.
Echipa the Syndicate: Razvan Vasiloiu – Strategic Planner, Florin Olingheru – Art Director, Ileana Dumitrescu – Account Manager.
the Syndicate este o agentie full service, avand clienti precum: Banca Romaneasca, Bramac, Garrone, Wienerberger, Green Panel, Best Value, Profi Rom Food, Elbi Electric, Compania Indiilor Orientale, Terminal 1 Travel.
the Syndicate crede in Before-the-Line si After-the-Line.
www.thesyndicate.ro