cu 30% mai multe legume
Delikat adauga cu 30% mai multe legume retetei care l-a facut cel mai popular condiment universal de pe piata romaneasca si aduce in bucataria fiecarei gospodine o mica gradina de legume.
Spotul campaniei
‘Delikat este aici de peste 20 ani ca lider al unei piete pretentioase, o piata a gustului bun si a mancarurilor excelente. Consumatorii se asteapta de la noi sa stim ce au nevoie pentru ca mancarea gatita de ei sa fie unica. Suntem convinsi ca noul Delikat este exact ce asteptau de la noi– a declarat Alexandra Gatej, Presedinte al Unilever South Central Europe, cu ocazia prezentarii noului Delikat.
Noul Delikat – mica ta gradina de legume – este modul in care Delikat va comunica imbunatatirea adusa retetei si ilustrarea rolului pe care un astfel de produs il are in reusita unei mancari gustoase. Cu cele 6 legume in plus pe care noua reteta Delikat le contine – ceapa, usturoi, praz, varza, rosii,telina – numarul total de legume din produs se ridica la 14.
‘Pentru gospodine, prezenta in mancare a legumelor din belsug garanteaza un gust excelent. Acesta este avantajul noului Delikat si suntem convinsi ca noua noastra reteta va duce Delikat in fiecare farfurie din Romania’ – declara Andreea Popa, Senior Brand Manager Knorr, Romania si Moldova.
Mica gradina de legume se regaseste si pe ambalajul noului Delikat si subliniaza puterea naturii de a crea legume perfecte. Acelasi mesaj este preluat si de spotul TV care intregeste campania de promovare. Pentru ca vorbim despre o adevarata gradina de legume, consumatorii vor fi intampinati in magazine de ‘gradinari’ care le vor oferi noul Delikat.
Pe o piata in care concurenta intre gospodine este mai acerba decat concurenta intre marci, Delikat promite sa ofere gustul desavarsit fiecarei mancari.
Delikat este prezent pe piata romaneasca de peste 20 ani si este lider al pietei de condimente cu 62% market share in 2005 (sursa MEMRB). Compania Unilever are in portofoliu produse alimentare (supe si sosuri Knorr, condimentele universale Delikat) si produse de ingrijire personala si a locuintei (Dero, Omo, Coccolino, Axe, Rexona, Dove, Sunsilk, Cif si Domestos). Cifra de afaceri a companiei in 2005 a depasit 150 milioane de euro in regiunea coordonata de la Bucuresti: Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Albania, Bosnia si Moldova
{mosloadposition user10}