Cea mai iubitã familie din toate timpurile s-a reunit pentru un nou sezon plin de aventurã la Antena 1. Larry Hagman, Linda Gray, Patrick Duffy s-au alăturat noii generații de actori care vor continua aventurile celei mai populare familii de pe mapamond. Noul Dallas s-a impus ieri ca lider de piaţã atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul national. Vârful de audienţă în rândul targetului all urban a fost înregistrat la ora 20.47, când aproape 1,5 milioane de telespectatori au urmãrit disputa dintre Bobby Ewing şi John Ross, de la Southfork.
„Bobby nu e prost, dar eu sunt al dracului de deştept!“ – aşa şi-a fãcut revenirea în scenã inconfundabilul J.R. Telespectatorii şi-au dorit sã revadã dupã decenii personajele imaginate de David Jacobs, astfel cã serialul s-a impus ca lider de piaţã atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmnentul naţional. Aproape 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban au urmãrit, în medie noul Dallas, înregistrând un rating de 11% şi 20.1% cotã de piaţã. Pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu un rating de 8.7% şi 15.8% cotã de piaţã la nivelul aceluiaşi target.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Dallas (20:29-22:20) |
Antena 1 |
11 |
20.1 |
1159 |
Pro TV |
8.7 |
15.8 |
911 |
|
Antena 3 |
3.3 |
6 |
345 |
|
TVR 1 |
2.5 |
4.6 |
263 |
|
Acasa |
2.3 |
4.1 |
238 |
Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului naţional, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 2.290.000 de telespectatori din segmentul naţional au urmărit în medie Dallas, cu aproape 400.000 mai mulţi decât aceia care priveau aseară programul principalului competitor, Pro Tv.
National |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Dallas (20:29-22:20) |
Antena 1 |
12 |
20.5 |
2290 |
Pro TV |
9.9 |
17 |
1892 |
|
Kanal D |
3.5 |
6 |
672 |
|
TVR 1 |
2.9 |
5 |
559 |
|
Antena 3 |
2.5 |
4.3 |
483 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
20:37 |
16 |
26.6 |
3036 |
8.8 |
14.7 |
1670 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile Urban All si National
Perioada 12 ianuarie 2013