Pe 10 decembrie, in pragul sarbatorilor de iarna, cand tot omul se gandeste la cumparaturi, DOMO a lansat la Brasov cel mai mare magazin al sau din tara, cu o suprafata comerciala de aproape 2000 mp si o oferta de 3500 de produse, ca sa aiba fiecare de unde alege cadourile pentru acasa.
Interesant a fost ca DOMO a ales Brasovul sa fie primul oras care gazduieste cel mai nou concept de retail, urmare directa a procesului de rebranding in care se afla compania. Si cum un astfel de eveniment nu putea fi lasat sa treaca nebagat in seama, retailerul de electrocasnice si electronice si-a invitat la Brasov partenerii si prietenii, sa sarbatoreasca impreuna noua locatie, sa se bucure fiecare de noul display de produse si sa admire noua infatisare a magazinelor DOMO. Pentru ca magazinul de la Brasov este doar inceputul: DOMO intentioneaza sa creeze o imagine unitara si pas cu pas toate magazinele vor adopta aceeasi imagine.
{viewonly=registered,special}
Brandul DOMO vorbeste! Relationeaza! In noua casa DOMO apar personaje vesele, apar povesti de familie, prezentate publicului intr-o maniera calda, cu un umor usor, care smulge fiecaruia un zambet.
Pentru ca DOMO inseamna camin, adica armonie, confort si ospitalitate, evenimentul s-a ghidat dupa aceleasi idei. Partenerii au fost primiti de hostesse imbracate in craciunite, care au adus spiritul si caldura Craciunului in magazinul proaspat deschis. Si cum toata lumea s-a adunat repede si era curioasa sa viziteze locatia, directorul general, Lorand Szarvadi, a luat cuvantul si le-a multumim celor prezenti, invitati si angajati, pentru locul pe care DOMO a ajuns sa il ocupe in peisajul companiilor romanesti. Apoi a taiat simbolic panglica, deschizand drumul invitatilor catre noul taram DOMO.
Ce e nou la DOMO? Latura tehnologica a fost accentuata. Gadgeturile de ultima generatie, telefoanele mobile cool, computerele sunt din ce in ce mai multe pe rafturile magazinului, fiindca DOMO doreste sa tina pasul cu tanara generatie si sa le ofere obiecte pe placul lor. Magazinul de la Brasov este o locatie discover@domo.
In urma rebrandingului, compania si-a structurat magazinele in 3 mari tipuri: go@domo, locatii ce adapostesc esentialul in echiparea unui camin, digital@domo, care sunt locatiile destinate tehnologiei de varf si discover@domo, magazine ample ce ofera o experienta de cumparare completa.
La Brasov, invitatii s-au simtit bine, ca acasa. Si asa se simt si clientii care trec zi de zi pragul.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 111 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtrati si peste 1100 de angajati. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, previziunile pentru 2005 fiind de cel putin 120 milioane Euro.
{/viewonly}
{mosloadposition user10}