va fi prezentat la Salonul Auto Internaţional de la New York
Pentru a aniversa cei 20 de ani de existenţă, Acura a anunţat debutul versiunii concept a SUV-ului de lux MDX în cadrul Salonului Auto Internaţional de la New York, pe data de 12 aprilie 2006. Programată să fie lansată la sfârşitul acestui an, noua Acura MDX va fi al doilea SUV de lux Acura ce este proiectat, dezvoltat şi fabricat exclusiv în America de Nord.
„MDX 2007 va vorbi despre imaginea avansată a Acura şi promite să plaseze modelul MDX ca vârf de lance al gamei Acura, cu o imagine complet nouă, tehnologie inovatoare şi performanţă fără egal în segmentul ei”, a declarat Dick Colliver, Executive Vice President al American Honda Motor Co., Inc. „Designerii şi inginerii care lucrează la noul MDX au o pasiune debordantă pentru acest produs iar aceasta va fi evidentă în toate aspectele ce ţin de design şi performanţă.”
Compania a făcut anunţul în ziua aniversării a 20 de ani de la crearea primului brand auto de lux japonez. „Spiritul de pionierat care a dat naştere lui Acura acum două decenii ne conduce în continuare în abordarea curajoasă şi inovatoare a luxului”, a spus Colliver. „Acura a împlinit 20 de ani pe 27 martie şi este mai puternică, mai rapidă, mai agilă şi mult mai îndrăzneaţă în privinţa designului şi a tehnologiei decât în orice al moment al istoriei sale de 20 de ani.”
Compania a anunţat şi începerea lucrărilor la noul centru de design Acura – Acura Design Center – programat să fie deschis în vara lui 2007. Acest nou centru, localizat la sediul central al companiei din Torrance, California, va juca un rol major în cercetarea şi designul viitoarelor modele Acura şi va asigura producerea de maşini cu design distinct care să comunice stilul avansat, performanţele şi caracterul lui Acura.
Lansată pe 27 martie 1986, Acura a fost primul brand auto de lux japonez din lume şi primul care să concureze regii luxului europeni şi americani, prin elementele de inginerie de talie mondială, calitatea produsului, valoarea şi tehnologia de putere avansată. Istoria sa de 20 de ani de inovaţii include prima maşină sport exotică japoneză, renumita Acura NSX, şi numeroase inovaţii tehnologice, printre care şi primele aplicaţii de navigaţie cu sistemul inclus în panoul de bord, bluetooth pentru telefonul mobil şi sunet surround DVD-audio. Acura a fost, de asemenea, primul producător de maşini de lux japonez care şi-a dezvoltat şi fabricat produsele în America de Nord, începând cu modelul Acura 2.2CL coupe din 1997. Azi, aproape două treimi din maşinile Acura vândute pe piaţa americană sunt proiectate, dezvoltate şi fabricate în America de Nord.
În 2005, divizia Acura a înregistrat cel de-al treilea an consecutiv cu recorduri la cifrele de vânzări. Cele mai căutate modele sunt Acura TL sedan, cel mai vândut sedan de lux al Americii în 2004; SUV-ul Acura MDX; popularul sedan sport TSX, de trei ori câştigător al unui loc în clasamentul „10Best” al revistei Car and Driver. Sedanul de lux RL dispune de numeroase inovaţii tehnologice inclusiv AcuraLink Satellite Communication System cu opţiunea Real Time Traffic, Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) şi prima aplicaţie din America de Nord a tehnologiei Collision Mitigation Braking System (CMBS).
În 2006, Acura va introduce două modele nou-nouţe, Acura MDX şi SUV-ul RDX. Echipat cu un motor turbo de 2.3 litri şi tehnologia Super Handling All-Wheel Drive, modelul RDX îmbină funcţiile de SUV cu performanţele unui sedan sport. RDX va fi lansat comercial în vara lui 2007.
{mosloadposition user10}