· Noul model subcompact este primul care dispune de simbolul nou al mărcii
· Logo-ul este acum mai clar şi mai deosebit
· Noul CI introdus cu succes
Citigo reprezintă o premieră din două puncte de vedere: nu este doar prima subcompactă a producătorului ceh, ci şi primul model care poartă noul logo al mărcii ŠKODA. În urma prezentării cu succes a noului design corporate, în 2011, noul logo al automobilelor, prezent pe Citigo şi următoarele modele, demonstrează ambiţiile de succes al acestui producător.
Noul logo se concentrează şi mai mult asupra a tot ceea ce este esenţial. Mesajul vizual se referă la precizie şi calitate. În principiu, acesta are acum secţiuni cromate şi negre acolo unde înainte erau culorile verde, alb şi negru. Săgeata înaripată este mult mai bine vizibilă şi este acum cromată în totalitate, fiind poziţionată în mijlocul unei embleme rotunde, negre, încadrate de un cerc cromat. Noul logo nu mai are ramura de dafin şi înscrisul.
ŠKODA a schimbat şi poziţionarea logoului din partea frontală a maşinii. În loc ca acesta să fie integrat în grilă, ca până acum, este aşezat, în mod vizibil, în partea de sus, pe centrul muchiei rotunjite, din partea din faţă a capotei. Logoul iese astfel mai mult în evidenţă şi este mai bine vizibil.
În partea din spate, noul logo este poziţionat în centru-jos, pe uşa portbagajului. Pentru prima dată, numele mărcii ŠKODA este scris cu litere mari, argintii, pe partea din spate a maşinii.
Premiera noului logo reprezintă o continuare a gamei largi de inovaţii în materie de design corporate şi de produs a mărcii ŠKODA. Noua Identitate Corporate ŠKODA a fost prezentată, pentru prima dată, la începutul anului 2011. De atunci, designul corporate al companiei, inclusiv logoul, precum şi combinaţiile de litere şi culori, au devenit mai proaspete şi mai clare. Indiferent că este vorba despre publicitate, publicaţii, mape de presă sau panouri exterioare, astăzi ŠKODA are o imagine mult mai modernă şi mai tinerească. Noul logo pentru autovehicule reprezintă următorul pas logic spre o nouă prospeţime vizuală şi subliniază încrederea mărcii în noile sale produse. Un alt pas important este modernizarea constantă a showroom-urilor dealerilor ŠKODA şi a imaginii acestora, proces care va începe, de asemenea, anul acesta.