· Un autovehicul de oraş modern cu cinci locuri
· Un răspuns la preocupările cumpărătorilor – maşina pe care şi-au dorit-o clienţii noştri
Cum costurile de trai reprezintă o preocupare pentru mulţi dintre proprietarii de autovehicule, s-a produs o modificare în comportamentului consumatorului, o trecere de la exces la o abordare mai prudentă a cheltuielilor.
Modelul Chevrolet Spark reprezintă dovada că automobiliştii pot „să împace şi capra şi varza”, autovehiculul fiind deopotrivă o achiziţie avantajoasă şi o expresie amuzantă a stilului. În prezent, oamenii nu mai cumpără autovehicule mici sau ieftine pentru că doar pe acestea şi le pot permite, ci le cumpără pentru că sunt exact ceea ce îşi doresc. Spark este un autovehicul creat pentru a fi deopotrivă atrăgător pentru minte şi pentru suflet.
Construit pornind de la punctele forte ale mărcii emblematice Chevrolet, un nume care a întruchipat ani de-a rândul, poate mai mult decât oricare altul, bucuria şi libertatea de a conduce (regăsindu-se în muzica populară mai adesea decât orice altă marcă de autovehicule), modelul Spark reprezintă o interpretare modernă a acestor valori.
Sursa de inspiraţie pentru designul îndrăzneţ al modelului Spark are la bază prototipul Beat lansat în anul 2007 la Salonul Auto de la Los Angeles. În cadrul respectivului eveniment, compania a prezentat trei prototipuri de autovehicule mini, Beat, Trax şi Groove şi, ca urmare a reacţiilor pozitive venite deopotrivă din partea presei şi a vizitatorilor salonului auto, a realizat un sondaj online printre consumatori pentru a stabili care dintre „tripleţi” ar trebui să intre în producţie. Sondajul a atras aproximativ 1,9 milioane de votanţi, iar Beat a fost desemnat câştigător detaşat. Pentru a le oferi consumatorilor autovehiculul pe care şi-l doreau, compania s-a asigurat că versiunea finală a autovehiculului de serie Spark a rămas fidelă conceptului original.
Creat şi dezvoltat de o echipă tânără şi dinamică din întreaga lume, modelul Spark este într-adevăr un autovehicul de talie internaţională. Acesta va fi comercializat în Europa, în Australia, Asia şi America, reflectând schimbările permanente ale atitudinii consumatorilor şi dând naştere, poate, unor noi tendinţe pe pieţele în care consumatorii abia încep să acorde atenţie autovehiculelor de dimensiuni mai mici.
În Europa, desigur, segmentele A şi B sunt deja deosebit de importante. În Italia, cea mai puternică piaţă din Europa de Vest pentru Chevrolet, peste 50 la sută dintre autovehiculele comercializate fac parte din segmentele A şi B, în timp ce în Franţa şi Marea Britanie, cele două segmente reprezintă peste 30 la sută din vânzări.
Spark este un autovehicul care acoperă în mod inteligent spaţiul dintre autovehiculele de oraş şi maşinile de familie veritabile. Modelul este prevăzut cu cinci uşi şi cinci locuri, beneficiind de un spaţiu generos pentru cap şi pentru picioare, printre cele mai bune din clasa sa, fiind, în acelaşi timp, la fel de compact şi de uşor de manevrat ca cele mai mici dintre autovehiculele de oraş.
{mosloadposition user10}