Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul CFO al Antena Group anunță profit de 13 milioane Euro în 2018 și investiții în viitor

Monica Stănescu

Începând din această lună, Monica Stănescu a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) în cadrul Antena Group. Monica s-a alăturat companiei încă de la începutul anului și s-a ocupat de analiza fluxurilor de lucru, de revizuirea procedurilor şi de coordonarea unor proiecte de automatizare/digitalizare în calitate de Risk & Compliance Manager.

A venit cu o experiență de 13 ani în financiar, dintre care ultimii 3 ani în audit și consultanță, în rolul de Director Transfer Pricing & Value Chain Taxation în cadrul BDO România.

În calitate de CFO, Monica Stănescu și-a exprimat încrederea în viitor pe baza rezultatelor de anul trecut: „Am preluat acest rol cu optimism și cu încrederea că vom continua construcția durabilă de aici. Fiind o persoană orientată spre date, mă bazez pe rezultatele bune din 2018 și pe ceea ce știu legat de planurile de viitor. Consider că o cifră de afaceri de 80 milioane Euro și o creștere de peste 100% a profitului față de anul anterior, adică un profit de 13 milioane Euro, reprezintă o garanție a faptului că vorbim despre o companie sustenabilă, care are resursele financiare necesare pentru a investi în viitor.”

Monica Stănescu
Monica Stănescu

În comunicatul intern legat de noul CFO, Mihai Cristian Ioniță, Director Antena Group spunea că „ne dorim cu toții sa ne bucurăm de rezultatele de audiență ale producțiilor, ale stațiilor TV și ale platformelor noastre online și să venim cu entuziasm și plăcere la serviciu”. Despre planurile de viitor, Mihai a adăugat doar faptul că „vom continua să investim în conținut, în oameni și în tehnologie, astfel încât să dezvoltăm business-ul, pentru că rezultatele de anul trecut sunt un semn al faptului că eforturile și investițiile din trecut au meritat și acum toți stakeholderii au așteptări mai mari de la noi. În 2019, pe lângă producțiile locale de succes, care au adus în fața ecranelor milioane de oameni, pregătim trei noi proiecte ambițioase de ficțiune, produse de cele mai experimentate echipe din România”.

Rezultatele financiare din ultimul an dovedesc faptul că valorile de bază ale Antena Group – spiritul antreprenorial, orientarea spre client, curajul și puterea de a depăși obstacole – merită păstrate, demonstrate și încurajate de către echipa de management și pe viitor.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.