Noul Cappy Pulpy inovează categoria de băuturi necarbogazoase pe bază de sucuri de fructe din România, aducând savoarea bucăților mari de pulpă de fruct în conținutul băuturii. Cappy Pulpy este produs la Ploiești printr-o tehnică inovatoare și este disponibil în două sortimente (Portocale și Grapefruit) în ambalaje de 330 ml și 1.5 litri.
„Cappy Pulpy este una dintre cele mai importante inovații ale Sistemului Coca-Cola din ultimii ani. Suntem foarte mândri de acest produs cu adevărat unic pe piața din România, prin care ne propunem să jucăm un rol major în reinventarea categoriei din care facem parte. Rezultatele pe care le-am obținut până acum sunt remarcabile, produsul fiind apreciat de consumatorii și clienții noștri, încă din primele zile de lansare. Avem planuri de viitor foarte ambițioase pentru Cappy Pulpy, pentru că ne dorim ca acest produs minunat să ajungă pe mesele cât mai multor români.” declară Natalia Stroe, Marketing Manager Still Beverages & Waters, România și Moldova, The Coca Cola-Company.
În iulie 2013, am relansat în România Cappy Pulpy de Portocale, produs local pe o linie aseptică de ultimă generație, în fabrica de îmbuteliere din Ploiești a Coca-Cola HBC România. Tehnologia unică în România permite introducerea în sticlă, simultan, a sucului de fruct și a pulpei de portocale, care nu mai este zdrobită și uscată, ci este păstrată întreagă, menținându-și astfel savoarea și gustul răcoritor. De altfel, datorită acestei tehnologii, Cappy Pulpy s-a numărat printre finaliștii Drinktec Beverage Innovation Awards 2013, reconfirmând rolul important pe care îl are în inovarea categoriei.
În plus, datorită utilizării unui sistem aseptic, Cappy Pulpy de Portocale nu conține conservanți adăugați.
În luna Octombrie, am îmbogățit familia Pulpy cu un nou membru, Cappy Pulpy Grapefruit, cu aceleași caracteristici și beneficii pentru consumatori.
Încă de la lansare, Cappy Pulpy s-a bucurat de succes și apreciere din partea consumatorilor, confirmând astfel deschiderea românilor spre produse noi, inovatoare. Cappy Pulpy beneficiază de o campanie de promovare intensă, de la campanie TV și panotaj stradal, la activări on-line și promovare la punctul de vânzare.
Pentru a te bucura la maxim de experiența Cappy Pulpy, trebuie să Agiți-Bei-Savurezi din pliiiin! Aceasta este invitația pe care o lansează Cappy Pulpy către consumatorii săi, pentru ca aceștia să se bucure de continuțul bogat de pulpă din noul produs.
Cappy Pulpy vine în completarea angajamentului Coca-Cola România de a oferi consumatorilor o gamă diversificată de produse, într-o gamă completă de ambalaje, adaptate preferințelor și stilului de viață al acestora.