în Romania de Dom Automobile
Compania Dom Automobile, broker auto pentru mai multe modele de fabricaţie americană aparţinând mai multor mărci de prestigiu din clasa premium, prezintă în aceasta luna, în premieră pentru România, noul model BMW X5 2007, la numai 3 luni de la lansarea sa oficială la Salonul Auto de la Paris.
Cu toate că noul X5 nu a fost încă lansat oficial pe piaţa românească, totuşi prin aportul Dom Automobile, fanii BMW pot acum vedea şi achiziţiona acest model la reprezentanţa firmei înainte de finalul acestui an.
„Suntem foarte mândri că am reuşit să aducem în România o premieră atât de importantă aşa cum este noul BMW X5. Sperăm că prin aceasta facem o mare bucurie în primul rând iubitorilor mărcii, dar şi acelora care îşi doresc o maşină de ultimă generaţie, un model nou care şi-a arătat din plin calităţile”, a spus dl. Mihai Meghea, Dom Automobile – Managing Partner
În România, Dom Automobile prezintă noul BMW X5 în două variante de motorizare – 4.8i V8 de 355 CP şi 3.0 benzină de 272 CP. Ambele modele au în dotare cutie de viteze automată cu 6 viteze controlată electronic, tracţiune integrala X Drive, dispun de suspensie independentă faţă/spate şi rulează pe jante de aluminiu de 18''. Între dotarile standard, Dom Automobile propune pentru cele două modele coloană volan reglabilă electric, volan multifuncţional, Tempomat Dynamic cruise control, tapiţerie piele Nevada, scaune şofer şi pasager, coloana volan şi oglinzi exterioare reglabile electric 10 direcţii, cu memorie, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite cu funcţie reverse, monitorizare presiune pneuri, climatizare automată 2 zone, cu filtru de microparticule şi ventilaţie. Preţul la care este disponibil acest model începe de la 46.600 Euro (preţ CIP Bucureşti).
Despre Dom Automobile
Dom Automobile este o divizie a companiei Dom Leasing care are ca obiect de activitate comercializarea automobilelor premium importate cu precădere din Statele Unite. Dom Automobile se aşteaptă să vândă în acest an circa 300 de automobile, în valoare totală de 13,6 milioane euro, de patru ori mai mult decât în 2005. Mărcile comercializate de Dom Automobile sunt Infiniti, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Mazda, Toyota, Subaru, Porsche, BMW.
Pentru la anul, Dom Automobile îşi propune să vânda 400 de maşini în valoare totală de 20,8 milioane euro (preţuri fără taxe), însă reprezentanţii companiei nu exclud posibilitatea ca vânzările să ajungă la 500 de unităţi, pe fondul venirii unor noi modele şi a extinderii reţelei de dealeri.
Per total, Dom Leasing estimează pentru la anul o cifra de afaceri de 29,6 milioane euro, cu peste 40% mai mare decât rezultatul din acest an, din care 20,8 milioane vor reprezenta vânzările Dom Automobile, iar 8,8 milioane vor veni din fiananţările acordate de Dom în sistem leasing.
Despre noul BMW X5
La 7 ani după ce primul BMW X5 ieşea pe poarta uzinei BMW din Upstate South Caroline deschizând un nou segment de piaţă, cunoscută sub numele de Sport Activity Vehicle, constructorul german a decis că e timpul să vină cu o nouă provocare pentru cei care s-au simţit atraşi de acest model. Noul X5 2007 este acum o realitate, şi începând din acest sfârşit de săptâmână va circula pe şoselele autohtone.
BMW a evitat încărcarea designului noului model, realizând un SUV de lux ce arată mult mai bine decât varianta precedentă. Dar cel mai important lucru este că BMW, a mărit dimensiunile modelului, oferind mai mult spaţiu interior şi confort, măsurând 4,854 m în lungime, comparativ cu modelul actual, lung de 4,677 m şi fiind de asemenea şi mai lat cu 61 mm, acum având 1,933m.
Datorită acestui fapt, noul X5 oferă în premieră, ca dotare opţională, un al treilea rând de scaune (foarte comode însă doar pentru 2 copii), ce se ascund în podea atunci când nu sunt folosite. Cu cele 2 scaune adiţionale, spaţiul de încărcare pentru noul model ajunge la 200 litri, dar cu scaunele rabatate la 620 de litri. Dacă se rabatează şi al doilea rând de scaune, capacitatea totală ajunge la 1.750 litri ce poti fi folosiţi la discreţie.
Interiorul lui X5 este dotat cu bordul de la limuzina Serie 5, însă cu o mai bună calitate a materialelor folosite. Privirea este atrasă de asemenea şi de noile aeratoare, duble, iar consola centrală este mai lată în partea de jos, unde se află controversatul sistem i-Drive. Pasagerii din spate se pot distra de minune cu noul sistem de divertisment oferit de BMW în dotarea standard cu telecomandă.
Alături de i-Drive, noul X5 este echipat cu sistemul BMW Active Stearing, Head up display şi radar pentru asistenţă în parcare, ce include o cameră video amplasată în spatele vehiculului, cu afişare pe display-ul central.
Transmisia integrală va fi asigurată de ultima generaţie a sistemului xDrive. În ceea ce priveşte dinamica condusului, oficialii BMW promit nu numai menţinearea vechilor performanţe, dar şi îmbunătăţiri alte manierei off-road a modelului curent X5.
Gama de motorizări a noului X5 include 2 noi motoare pe benzină, unul de 3.0 litri cu 272 CP, 6 cilindri (0-100 km/h în 8,1 secunde, viteza maximă 225 km/h) şi unul de 4.8 litri V8 cu 355 CP (0-100 km/h în 6,5 secunde, viteza maximă 240 km/h), precum şi un motor turbo diesel, de 3.0 litri şi 6 cilindri, cu 231 CP (0-100 km/h în 8,3 secunde, iar viteza maximă de 216 km/h).
{mosloadposition user10}