Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noul BMW X3

BMW X3 nou

Bucureşti/München. BMW X3 a fost automobilul care, în 2003, a lansat segmentul SAV (Sports Activity Vehicle) de clasă medie. De atunci, BMW a vândut peste 1,5 milioane de unităţi de-a lungul celor două generaţii ale modelului. Acum, noul BMW X3 este pregătit să scrie următorul capitol al acestei poveşti de succes printr-un limbaj de design şi mai atractiv şi dinamic, sisteme de propulsie puternice şi eficiente totodată şi dotări de lux. Asemenea tuturor membrilor de succes ai familiei X, combină calităţile remarcabile de condus pe orice suprafaţă cu capacitatea de utilizare cotidiană fără restricţii.

Design exterior: Aspectul deosebit şi gamă mai mare de variante de model pentru mai multe posibilităţi de personalizare

Noul BMW X3 vine cu un plus de eleganţă. A treia generaţie a primului model Sports Activity Vehicle (SAV) premium din clasa medie urmează linia familiară a gamei BMW X prin combinarea aspectului off-road robust cu o apariţie sportivă. Dimensiunile exterioare ale noului X3 sunt în mare parte neschimbate, dar ampatamentul mai lung cu cinci centimetri, capota lungă şi consolele faţă foarte scurte, cu proporţii şi mai fin echilibrate – ceea ce accentuează distribuţia perfectă 50:50 a masei între punţile faţă şi spate -, îi oferă un avantaj faţă predecesor.

BMW X3 nou

În partea frontală, formatul compact al grilei tridimensionale a radiatorului şi proiectoarele de ceaţă cu design hexagonal, o premieră pentru un model BMW X, subliniază caracterul încrezător al noului BMW X3. Mergând spre spate, stopurile (al căror aspect tridimensional, cu LED-uri integrale în variantă opţională, asigură o prezenţă marcantă), spoilerul de pe acoperiş – semnificativ înclinat în jos – şi ţevile de eşapament duble creează o imagine puternică.

Cele trei variante de echipate adaptează caracterul vizual al noului BMW X3 pentru a se potrivi şi mai bine cu gusturile personale ale clientului. De exemplu, varianta xLine – cu grilă a radiatorului şi alte detalii exterioare din aluminiu satinate şi jante speciale din aliaj uşor – accentuează robusteţea modelului Sports Activity Vehicle. De asemenea, BMW X3 este disponibil şi în echipare Luxury Line – barele cromate ale grilei radiatorului, scutul de protecţie în două tonuri şi jantele din aliaj uşor cu design clasic scot şi mai mult în evidenţă eleganţa designului exterior.

Modelul M Sport pune accentul pe calităţile dinamice ale noului BMW X3, cu dotări aerodinamice M, sistem de frânare sport evidenţiat de etrierele vopsite în albastru, designul foarte dramatic al roţilor şi culoarea opţională Phytonic Blue. Iar noul BMW X3 poate fi comandat şi cu dotări BMW Individual precum culoarea exclusivă pentru exterior Sunstone metalizat.

Interior şi echipamente. Interior orientat spre confort cu o ambianţă luxoasă

Interiorul noului BMW X3 urmează tradiţia BMW cu designul cockpitului optimizat ergonomic şi orientat către conducător. Numeroase aspecte ale designului exterior sunt reflectate şi la interior. De exemplu, formele hexagonale şi muchiile tăiate şi precise joacă un rol important şi la interior. Ca ansamblu, interiorul impresionează prin calitatea deosebită a materialelor şi a manoperei, dar şi prin funcţionalitate. Un exemplu este conceptul de depozitare bine gândit, care oferă mai mult spaţiu de stocare decât oricând şi asigură un acces mai uşor.

Dovezile privind atenţia acordată detaliilor de către designeri în interiorul noului BMW X3 includ logo-ul BMW X, care reapare în mod frecvent sub diferite forme. De exemplu, există un X gravat în accentele galvanizate din uşile faţă şi spate şi un altul pe montanţii B. Pachetul opţional de accente galvanizate adaugă interiorului un plus de clasă sub forma elementelor electroplacate pentru butoanele geamurilor, butonul Start/Stop şi comenzile de pe consola centrală.

Liniile de model creează o ambianţă de caracter specifică

Pe lângă faptul că duce aspectul exterior al noului BMW X3 în direcţii proprii, cele trei linii de model adoptă şi abordări specifice privind aspectul şi specificațiile interiorului. Modelul xLine se caracterizează prin puritate şi eleganţă şi permite schimbarea scaunelor sport standard, cu tapiţerie din stofă/piele, pentru unele tapiţate integral cu piele, cu cusături contrastante şi benzi decorative de interior în Fineline Cove mat ca opțiune. Pentru clienţii care doresc să amplifice eleganţa inerentă a automobilului, modelul Luxury Line oferă tapiţerie cu piele, panou de instrumente acoperit cu Sensatec, cu cusături contraste şi benzi decorative de interior din lemn fin Dark Wood cu banda de accent în Chrome Pearl. La interior, modelul M Sport prezintă vizual talentele dinamice ale noului BMW X3 prin volanul M Sport îmbrăcat în piele, scaunele sport în design M, tapiţeria BMW Individual în culoare antracit a plafonului şi benzile decorative de interior noi în Aluminium Rhombicle – la exterior, o face prin pachetul aerodinamic M. De asemenea, sunt disponibile şi dotările opţionale BMW Individual pentru interior, centrate în jurul celor trei variante rafinate de piele Merino.

Noul BMW X3 poate fi comandat cu numeroase echipamente opţionale noi, în premieră pentru model, dedicate pentru îmbunătăţirea confortului. Acestea includ control pe trei zone al aerului condiţionat, care adaugă controlul separat al temperaturii pentru compartimentul spate printr-o unitate de comandă cu display modern. Acum, conducătorul şi pasagerul beneficiază de scaune ventilate, cu piele perforată, care, pe lângă încălzirea pentru zilele reci, oferă şi ventilaţie pentru maximizarea confortului atunci când este foarte cald. Pentru îmbunătăţirea suplimentară a confortului în compartimentul spate, unghiul spătarului divizat/rabatabil standard în raport 40:20:40 poate fi ajustat individual şi în diferite etape datorită funcţiei cargo opţionale. Această facilitate măreşte capacitatea de încărcare standard de la 550 de litri la un maxim de 1.600 de litri. De asemenea, clienţii pot oferi interiorului o senzaţie deosebită de aerisire şi eleganţă prin acoperişul panoramic de sticlă, cu suprafaţă generoasă. Altfel, sticla acustică – disponibilă standard – a parbrizului contribuie la nivelurile foarte reduse de zgomot din interior. Cele două geamuri laterale faţă sunt şi ele disponibile opţional cu sticlă cu funcţie de izolare acustică suplimentară, asigurând că zgomotul produs de vânt în jurul oglinzilor retrovizoare ajunge într-o şi mai mică măsură în interior şi reducând nivelurile de zgomot la viteze ridicate.

Noul BMW X3 poate beneficia opţional de BMW Display Key, deja disponibilă la BMW Seria 7, BMW Seria 5 şi BMW i8. BMW Display Key oferă o serie întreagă de informaţii, precum de combustibil şi activităţile de service sau întreţinere care trebuie efectuate sau dacă geamurile sau trapa au fost închise la părăsirea automobilului. În plus, poate fi utilizată şi pentru a opera încălzirea auxiliară opţională.

Combinaţia opţională de iluminare a conturului deasupra benzi decorative din panoul de instrumente şi iluminare ambientală, care direcţionează un flux uşor sub banda de accent, scaldă interiorul într-o ambianţă foarte elegantă şi relaxantă. În întuneric, monitorul central dă impresia că pluteşte literalmente deasupra panoului de instrumente. Clienţii pot alege unul dintre cele şase tonuri de culoare (Orange, Lilac, Mint, Bronze, Blue şi White). O apariţie nouă în lista de opţionale este pachetul Ambient Air, care permite clienţilor nu numai să parfumeze interiorul, în trei niveluri de intensitate, prin alegerea uneia dintre cele opt arome, ci şi să-şi purifice mediul prin intermediul ionizării aerului – şi astfel să contribuie la sentimentul general de bine de la bord.

Dinamica şi şasiu. Îmbunătăţirea calităţii sportive şi a confortului pe orice suprafaţă

Calităţile dinamice de manevrare ale noului BMW X3 îşi au originile în distribuţia ideală 50:50 a masei, şasiul îmbunătăţit cu meticulozitate şi sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive, care a debutat în 2003, odată cu lansarea primei generaţii BMW X3. Nu numai că sistemul a oferit o aderenţă superioară pe suprafeţe alunecoase, dar îmbunătăţeşte semnificativ şi dinamica maşinii. Sitemul este interconectat cu Dynamic Stability Control (DSC), ceea ce înseamnă că repartiţia puterii între cele patru roţi poate fi variată în mod constant pentru a oferi mereu manevrabilitatea pentru care BMW este renumit, chiar şi atunci când maşina este condusă la limită. Cea mai recentă soluţie xDrive a îmbunătăţit suplimentar capacitatea dinamică a noului BMW X3.

În plus, comutatorul Driving Experience Control disponibil standard permite conducătorului să aleagă între diferite configuraţii – precum modurile ECO PRO, COMFORT, SPORT şi SPORT + (numai la modelele 30i, 30d şi M40i) – concepute pentru ca automobilul să fie mai dinamic, mai confortabil sau mai eficient.

Şasiu: masă redusă şi plus de dinamică şi confort

În ceea ce priveşte tehnologia şasiului, a treia generaţie BMW X3 continuă să se bazeze pe formula câştigătoare a unei punţi faţă cu dublu braţ transversal şi a unei punţi spate cu suspensie multibraţ. În acelaşi timp, acest Sport Activity Vehicle oferă o experienţă şi mai sportivă decât predecesorul său, fără a compromite confortul călătoriei. Inginerii au reuşit să obţină o reducere considerabilă a masei nesuspendate, prin montarea rulmenţilor de pivotare din aluminiu şi a barelor antiruliu tubulare mai uşoare, precum şi prin optimizarea amplasării roţilor față. În plus, dinamica de manevrabilitate, stabilitatea în linie dreaptă şi răspunsul direcţiei au beneficiat cu toate de pe urma cinematicii îmbunătăţite a punţii şi a sistemului de servodirecţie electrică cu funcţie Servotronic.

Într-un efort de a îmbunătăţi dinamica manevrabilității, momentul de ruliu a fost redistribuit mult pe puntea spate, iar orientarea spre spate a sistemului de tracţiune integrală xDrive a crescut şi mai mult. Gestiunea inteligentă a tracţiunii integrale permite efectuarea de ajustări în funcţie de situaţia de condus şi, în acelaşi timp, se asigură o tracţiune maximă.

În configuraţia de bază, noul BMW X3 dispune de jante de 18 ţoli, din aliaj uşor (anterior de 17 ţoli), în timp ce lista de opţionale – în funcţie de specificaţie şi varianta de motorizare – include jante cu dimensiuni de până la 21 de ţoli. Sistemul de frânare dispune de frâne uşoare, care oferă performanţe optimizate, precum şi Electric Parking Brake. Totodată, pentru maximizarea siguranţei, Driving Stability Control (DSC), care include ABS, Dynamic Traction Control (DTC), Automatic Differential Brake (ADB-X), Cornering Brake Control (CBC), Dynamic Brake Control (DBC), Start-Off Assistant şi Hill Descent Control (HDC) sunt de asemenea disponibile.

Opţiuni de dinamică: suspensie M Sport, Dynamic Damper Control, frâne M Sport şi direcţie sport variabilă

Suspensia sport care face parte din pachetul M Sport poate fi comandată şi ca opţiune separată. Acesta oferă suspensie şi arcuri mai ferme şi consolidează barele antiruliu. Alternativ, există şi opţiunea Dynamic Damper Control cu amortizoare controlate electronic, care adaptează reacţiile amortizorului la suprafaţa drumului şi la situaţia de condus. În acelaşi timp, conducătorul poate folosi comutatorul Driving Experience Control pentru a schimba caracteristicile de bază ale suspensiei, de la cea mai confortabilă, la cea mai sportivă. De asemenea, sistemul de frânare sport inclus în pachetul M Sport este disponibil ca opţiune individuală. Etrierul fix cu patru pistoane, din aluminiu şi vopsit în albastru, şi discurile de frână supradimensionate au un nivel ridicat de rezistenţă termică şi oferă o putere ridicată de oprire, în ciuda masei foarte scăzute. Nu în ultimul rând, sistemul sport de direcţie variabilă de la BMW X3 M40i este disponibil opţional pentru celelalte modele din gamă.

Ca acasă şi pe teren accidentat

Noul BMW X3 se bucură de aceleaşi abilități off-road ca şi predecesorul său. Garda ridicată la sol, de 204 milimetri, contribuie la asigurarea unui progres fără obstacole nu numai pe trasee neasfaltate sau acoperite cu nisip, ci şi atunci când se rulează prin oraş, pe străzi cu denivelări de reducere a vitezei. Unghiul de atac (25,7o) şi unghiul de degajare (22,6o) ale noului BMW X3, împreună cu un unghi de rampă de 19,4o, oferă o marjă suficientă pentru negocierea unor secţiuni abrupte sau a unor creste. Şi, cu o rază de trecere longitudinală de 500 milimetri, BMW X3 poate aborda uşor şi traversarea vadurilor.

Tren de rulare. Plăcere superioară a condusului, eficienţă excepţională

De la lansare, portofoliul noului BMW X3 constă din modele xDrive20d cu motor diesel cu patru cilindri, xDrive30d cu motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie şi vârful de gamă cu motor pe benzină, BMW X3 M40i. Curând, acestea vor fi urmate de BMW X3 xDrive30i, precum şi de varianta de motorizare 20i, care va fi disponibilă în versiuni cu tracţiune spate (sDrive, nu va fi disponibilă în Europa) şi cu tracţiune integrală (xDrive). Toate propulsoarele provin din ceam ai nouă generaţie de motoare BMW şi operează cu mai mare eficienţă decât modelele pe care le înlocuiesc. Alte îmbunătăţiri au fost făcute pentru eficienţa transmisiei Steptronic cu opt trepte, dar şi a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive.

Tehnologia BMW TwinPower Turbo de ultimă generaţie, aflată la baza motoarelor pe benzină, include turbocompresorul TwinScroll, High Precision Injection, controlul variabil al arborelui cu came dublu-VANOS şi sincronizarea complet variabilă a supapelor Valvetronic. În acelaşi timp, motoarele diesel utilizează un turbocompresor cu geometrie variabilă a turbinei, precum şi un sistem de injecție directă common-rail care generează presiuni de injecţie de până la 2.500 bar. Controlul emisiilor este tratat în ambele cazuri de tehnologia BMW BluePerformance, care cuprinde filtru de particule, catalizatori de oxidare şi absorbţie NOx, dar şi convertor catalitic SCR cu injecţie AdBlue.

BMW X3 M40i: noul vârf de gamă combină puterea cu manierele

BMW X3 M40i deschide calea pentru apariţia primul automobil M Performance din istoria acestei game de modele. Noul vârf de gamă este propulsat de un motor M Performance nou, cu şase cilindri dispuşi în linie, care îmbină cu succes capacitatea de a urca în turaţii şi puterea mare de tracţiune cu un nivel exemplare al liniarităţii şi eficienţei. Motorul de 3,0 litri generează o putere de 265 kW/360 CP (consum mediu mixt: 8,4-8,2 l/100 km; emisii CO2 combinate: 193-188 g/km)*, o creştere de 40 kW/54 CP (+18%) faţă de cea mai puternică variantă pe benzină din actuala gamă (BMW X3 xDrive35i). Cuplul maxim de 500 Nm reprezintă o creştere de 100 Nm – adică 25%. Acest pachet de performanţă permite ca noul BMW X3 M40i să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde şi să atingă o viteză maximă de 250 km/h. Dar, în ciuda acestei creşteri substanţiale a puterii, modelul SAV de clasă compactă are un consum mediu de doar 8,2 l/100 km.

BMW X3 xDrive30i: mai multă putere, consum mai mic

Motorul de 2,0 litri, pe benzină şi cu patru cilindri, de la noul BMW X3 xDrive30i are o putere maximă de 185 kW/252 CP (consum mediu mixt: 7,4 l/100 km; emisii CO2 combinate: 168 g/km)**, cu 5 kW/7 CP mai mult decât actualul BMW X3 xDrive28i. Cuplul maxim de 350 Nm se obţine între 1.450 şi 4.800 rpm. Noul BMW X3 xDrive30i sprintează până la 100 km/h în 6,3 secunde şi atinge o viteză maximă de 240 km/h.

BMW X3 xDrive20i şi BMW X3 sDrive20i: cele mai bune din clasă

BMW X3 20i, care va completa portofoliul la scurt timp după lansarea pe piaţă a noii generaţii, este la fel de dinamic ca întotdeauna, dar mai eficient decât competitorii săi. Motorul din echiparea acestei versiuni – propulsor de 2,0 litri, pe benzină şi cu patru cilindri – oferă 135 kW/184 CP (consum mediu mixt: 7,4-7,2 l/100 km; emisii CO2 combinate: 169-165 g/km)** şi transmite arborelui cotit un cuplu maxim de 290 Nm (predecesorul: 270 Nm), disponibil între 1.350 şi 4.600 rpm. Sprintul de la 0 la 100 km/h durează doar 8,3 secunde la noul BMW X3 xDrive20i (sDrive, nu este disponibil în Europa: 8,3 s), viteza maximă fiind de 215 km/h (sDrive, nu este disponibil în Europa: 215 km/h). Consumul mediu mixt este de 7,2 l/100 km (sDrive, nu este disponibil în Europa: 7,4 l/100 km)**, ceea ce echivalează cu emisii CO2 de 165 g/km (sDrive: 169 g/km)**.

BMW X3 xDrive30d: mai puternic şi mai eficient ca niciodată

Motorul diesel de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, de sub capota noului BMW X3 xDrive30d oferă o putere maximă de 195 kW/265 CP (consum mediu mixt: 6,0-5,7 l/100 km; emisii CO2 combinate: 158-149 g/km*; predecesorul: 190 kW/258 CP). Iar cuplul maxim a fost extins cu un nivel impresionant, 80 Nm, la 620 Nm, disponibil între 2.000 şi 2.500 rpm. În consecinţă, noul BMW X3 xDrive30d sprintează de la 0 la 100 km/h în 5,8 secunde şi atinge o viteză maximă de 240 km/h. Consumul mediu mixt este de 5,7 l/100 km, în timp ce emisiile CO2 au fost reduse o dată în plus: valoarea medie este de 149 g/km (o reducere de 7 g/km).

BMW X3 xDrive20d: consum şi emisii reduse

Cu o putere maximă de 140 kW/190 CP (consum mediu mixt: 5,4-5,0 l/100 km; emisii CO2 combinate: 142-132 g/km)* şi un vârf al cuplului de 400 Nm, disponibil între 1.750 şi 2.500 rpm, performanţele principale ale motorului diesel de la noul BMW X3 xDrive20d rămân neschimbate faţă de modelul anterior. BMW X3 xDrive20d sprintează de la 0 la 100 km/h în 8,0 secunde şi atinge o viteză maximă de 213 km/h.

Transmisie Steptronic cu opt trepte pentru toate variantele de motorizare

Toate motoarele sunt combinate cu o transmisie Steptronic cu opt trepte, adaptată caracteristicilor de performanţă specifice respectivului propulsor. De asemenea, transmisia este concepută să fie şi mai eficientă, contribuind la reducerea consumului şi a emisiilor.

BMW xDrive: îmbunătăţiri suplimentare în ceea ce priveşte eficienţa şi masa

Toate modelele disponibile la lansarea noului BMW X3 sunt echipate standard cu sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive. Noua generaţie a modelului se bucură de beneficii datorită diferenţialului spate mai uşor şi mai eficient, dar şi casetei de transfer modificate, care a debutat la actualul BMW Seria 7 şi care operează mult mai eficient – astfel, reprezintă o altă măsură de reducere a consumului.

Designul ultrauşor inteligent îmbunătăţeşte agilitatea şi eficienţa

Reducerea masei automobilului este un factor principal al eficienţei şi agilităţii modelului BMW X3. Din acest motiv, designul ultrauşor inteligent este integrat în toate zonele de dezvoltare şi cuprinde fiecare componentă. Pe lângă includerea plasticului şi a materialelor compozite de ultimă oră, utilizarea crescută a componentelor din aluminiu la motor şi suspensie a redus suplimentar masa ansamblurilor relevante. În consecinţă, noul BMW X3 este mai uşor cu până la 55 de kilograme faţă de modelul anterior corespunzător în specificaţie similară.

Modificările de aerodinamică au un rezultat excepţional: Cd = 0.29

Noul BMW X3 are un coeficient aerodinamic Cd de 0,29, cel mai bun din clasa lui. Rezistenţa aerodinamică redusă contribuie nu doar la scăderea consumului de combustibil, ci are efecte benefice şi asupra nivelurilor de zgomot. Pe lângă proporţiile optimizate aerodinamic, noul BMW X3 dispune, de exemplu, de placare suplimentară a părţii inferioare a caroseriei, ceea ce oferă o etanşare fără precedent. Rafinări suplimentare, precum spoilerul restilizat de pe acoperiş cu muchii laterale aerodinamice şi controlul activ al clapetelor de aer, completează măsurile aerodinamice. Acesta din urmă reglează, cu o flexibilitate şi mai mare, fluxul de aer de răcire pentru motor, frâne şi aer condiţionat şi oferă atât avantaje aerodinamice, cât şi un potenţial suplimentar de economisire în ceea ce priveşte gestionarea energiei şi a căldurii.

* Datele de consum sunt bazate pe ciclul de testare EU şi pot varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese. ** Datele de consum sunt provizorii, bazate pe ciclul de testare EU, şi pot varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.

Noul BMW X3 M40i. Primul model M Performance din gama X3 se îşi etalează calităţile dinamice

Noul BMW X3 M40i este primul model M Performance din istoria gamei X3 şi stabileşte noi standarde prin dinamica pronunţată, nivelul ridicat de exclusivitate şi aspectul emoţional remarcabil. Dezvoltat cu un apetit deosebit pentru turaţii ridicate şi putere de tracţiune mare, motorul M Performance de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, permite modelului X3 M40i să se poziţioneze ca vârf de gamă. Puterea de 265 kW/360 CP (consum mediu mixt: 8,4-8,2 l/100 km; emisii CO2 combinate: 193-188 g/km)* propulsează nava-amiral X3 de la 0 la 100 km/h într-un timp impresionant: 4,8 secunde. De asemenea, X3 M40i include numeroase reglaje specifice modelului şi dotări cu echipamente, ambele subliniind şi conferind un impact suplimentar performanţelor excepţionale ale acestui SAV.

Printre aceste dotări se numără indiciile de design exterior specifice M Performance – disponibile standard şi foarte dinamice -, care includ pachetul aerodinamic M cu elemente de design finisate în Cerium Grey. Sistemul de evacuare M Sport cu control al clapetei, cu decoraţiuni Black Chrome ale ţevii de eşapament, frânele M Sport, suspensia M Sport cu reglaj specific M Performance, direcţia sport variabilă şi jantele de 20 de ţoli, din aliaj uşor turnat, sunt şi ele disponibile standard. Opţional, X3 M40i poate fi comandat cu suspensie M Sport adaptivă, care acoperă o varietate şi mai mare de opţiuni de reglaj privind sportivitatea şi confortul.

La ieşirea din fabrică, BMW X3 M40i este echipat cu transmisia sport Steptronic cu opt trepte, completată cu Launch Control. Această transmisie se potriveşte perfect cu caracteristicile dinamice ale motorului şi poate fi operată prin intermediul clapetelor de pe volan. Suplimentar, sistemul de tracţiune integrală xDrive are o orientare mai pronunţată spre spate decât la celelalte versiuni ale modelului. Funcţia Performance Control, care este integrată în sistemul DSC şi acţionează asupra roţilor spate, a fost reconfigurată pentru a produce dinamismul, agilitatea şi tracţiunea pentru care modelele M au devenit renumite. Trecând în habitaclu, scaunele sport şi logourile “M40i” ce împodobesc, de exemplu, benzile uşilor faţă şi panoul de instrumente oferă o accentuare vizuală suplimentară a capacităţilor de performanţă ale automobilului.

* Datele de consum sunt provizorii, bazate pe ciclul de testare EU, şi pot varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.

BMW ConnectedDrive: condus semiautomat şi conectivitate de ultimă oră

Când vine vorba de funcţiile BMW Personal CoPilot care se concentrează pe asistarea conducătorului şi condusul (semi)automat, noul BMW X3 poate fi comandat, opţional, cu cea mai recentă generaţie de tempomat activ şi pachetul de siguranţă Driving Assistant Plus, care include asistentul de direcţie şi menţinere a benzii şi asistentul de menţinere a benzii cu protecţie în caz de coliziune laterală. Acest portofoliu vast de sisteme de asistenţă realizează o diferenţă clară între noul BMW X3 şi competitorii săi direcţi.

Controlul prin gesturi permite c a diferite funcţii ale sistemelor de navigaţie şi infotainment să fie operate intuitiv prin utilizarea degetului sau a gesturilor mâinii. Totodată, asistentul vocal – de asemenea, opţional – permite conducătorului să utilizeze limbajul cotidian pentru ca cerinţele să fie transformate în acţiunile potrivite în loc să utilizeze comenzile vocale prestabilite. Iar Head-Up Display – disponibil opţional – permite ca cele mai importante informaţii referitoare la condus să fie proiectate în câmpul vizual al conducătorului. Head-Up Display de la noul BMW X3 nu are rival în segmentul său în ceea ce priveşte grafica, rezoluţia şi opţiunile de afişare.

Variante de motor la lansare. Motoare pe benzină şi diesel eficiente, cu patru şi cu şase cilindri

Noul BMW X3 va fi lansat în toamna 2017 şi va fi prezentat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt.

BMW X3 M40i: motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 2.998 cmc, putere maximă: 265 kW/360 CP între 5.500 şi 6.500 rpm, cuplu maxim: 500 Nm între 1.520 şi 4.800 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 4,8 secunde, viteză maximă: 250 km/h. Consum mediu mixt*: 8,4-8.2 l/100 km, emisii CO2 combinate*: 193-188 g/km.

BMW X3 xDrive30i (din decembrie 2017): motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere maximă: 185 kW/252 CP la 5.200 rpm, cuplu maxim: 350 Nm între 1.450 şi 4.800 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 6,3 secunde, viteză maximă: 240 km/h. Consum mediu mixt**: 7,4 l/100 km, emisii CO2 combinate**: 168 g/km.

BMW X3 xDrive20i (din primăvara 2018): motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere maximă: 135 kW/184 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim: 290 Nm între 1.350 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 8,3 secunde, viteză maximă: 215 km/h. Consum mediu mixt**: 7,2 l/100 km, emisii CO2 combinate**: 165 g/km.

BMW X3 sDrive20i (din primăvara 2018, nu în Europa): motor pe benzină, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.998 cmc, putere maximă: 135 kW/184 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim: 290 Nm între 1.350 şi 4.600 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 8,3 secunde, viteză maximă: 215 km/h. Consum mediu mixt**: 7,4 l/100 km), emisii CO2 combinate**: 169 g/km.

BMW X3 xDrive30d: motor diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 2.993 cmc, putere maximă: 195 kW/265 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 620 Nm între 2.000 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 5,8 secunde, viteză maximă: 240 km/h. Consum mediu mixt*: 6,0-5,7 l/100 km, emisii CO2 combinate*: 158-149 g/km.

BMW X3 xDrive20d: motor diesel, cu patru cilindri, transmisie Steptronic cu opt trepte. Capacitate: 1.995 cmc, putere maximă: 140 kW/190 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 400 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie (0-100 km/h): 8,0 secunde, viteză maximă: 213 km/h. Consum mediu mixt*: 5,4-5,0 l/100 km, emisii CO2 combinate*: 142-132 g/km.

* Datele de consum sunt bazate pe ciclul de testare EU şi pot varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese. ** Datele de consum sunt provizorii, bazate pe ciclul de testare EU, şi pot varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.