A treia generaţie BMW Seria 6 Coupe impresionează încă o dată prin particularităţile de design, prin propulsoarele de înaltă clasă şi printr-o ofertă extinsă de tehnologii de avangardă. La toate acestea se adaugă un confort exclusiv al călătoriei susţinut de un spaţiu interior generos. Noul model debutează în România din 15 ocotombrie şi vine cu multe noutăţi importante: toate motorizările dispun de TwinPowerTurbo împreună cu cutia de viteze cu opt trepte, xDrive este disponibil pentru prima dată pe un model BMW Seria 6, debutează echipamente avansate precum faruri adaptive cu tehnologie LED sau sistem de sunet high-end Bang & Olusfsen. Preţul de început pentru România este 64800 Euro (fără TVA) pentru 640i, în timp ce versiunea diesel 640d este disponibilă de la 66650 Euro (fără TVA).
În premieră, toate motorizările dispun de tehnologia BMW TwinPower Turbo care asigură atât un răspuns sportiv, cât şi o eficienţă remarcabilă. Superperformantul V8 de la BMW 650i Coupé produce 300 kW/407 CP. Motorul pe benzină cu şase cilindri dispuşi în linie care echipează BMW 640i Coupé dezvoltă 235 kW/320 CP. BMW 640d Coupé este propulsat de noul motor diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, care furnizează 230 kW/313 CP. Toate aceste motoare sunt combinate, în echiparea standard, cu transmisia automată Sport cu opt trepte. Tot standard este oferită o gamă largă de tehnologii BMW EfficientDynamics, inclusiv funcţia Auto Start-Stop şi modul ECO PRO mode (la BMW 640i Coupé şi BMW 640d Coupé). Pentru prima dată la BMW Seria 6 este disponibil cu tracţiunea integrală BMW xDrive, cu BMW 650i primul model din gamă disponibil cu acest sistem.
Noul BMW Seria 6 Coupé realizează un echilibru ideal între comportamentul dinamic şi confortul călătoriei graţie noului şasiu. Servodirecţia electrică EPS standard este unică în acest segment, la fel cum este şi direcţia integrală (Integral Active Steering) aflată pe lista de opţiuni. Alte echipamente opţionale incluse în listă sunt: Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) şi sistemul Dynamic Drive (controlul dinamic al ruliului cu un set de bare stabilizatoare faţă şi spate). Driving Experience Control pentru setarea individuală a automobilului este şi ea inclusă în echiparea standard.
Farurile adaptive cu LED sunt disponibile opţional la noul BMW Seria 6 Coupé, în premieră pentru BMW. Unice în acest segment sunt sistemele de asistare a conducătorului şi serviciile de mobilitate asociate cu BMW ConnectedDrive. Acestea includ o nouă generaţie BMW Head-Up Display care prezintă grafice detaliate cu întreg spectrul de culori.
Displayul central BMW iDrive foloseşte un design modern de tip flatscreen. Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen high-end surround – echipare opţională – oferă o calitate excepţională a sunetului.
Designul: prezenţă impunătoare şi eleganţă sportivă.
Limbajul inconfundabil de design oferă noului BMW Seria 6 Coupé eleganţă şi sportivitate. Elementele caracteristice unui BMW coupé sunt reprezentate de capota lungă şi curbată, consolele faţă scurte, habitaclul dus spre în spate şi tranziţia cursivă elegantă de la acoperiş până la capota portbagajului. În comparaţie cu predecesorul său, noul model beneficiază de o creştere cu 74 mm a lungimii caroseriei (lungimea totală este de 4.894 mm) şi de un ampatament extins cu 75 mm (ampatamentul măsoară 2.855 mm). Lăţimea automobilului a crescut cu 39 mm, iar înălţimea a fost redusă cu 5 mm, rezultând o atitudine ce denotă putere şi sportivitate.Tema curgerii apei este prezentă în multe elemente de design la exterior sau interior, precum nervurile în “V” de pe capotă sau arcuirea consolei centrale spre schimbătorul de viteză.
Partea frontală expresivă este dominată de grila radiatorului BMW, evazată şi uşor înclinată spre înainte. Conturul capotei se reuneşte în partea frontală, spre grilă. Forma V este alcătuită de contururile farurilor, de grilă şi de prizele largi de aer, astfel încât se obţine o apariţie care pune accent pe dinamism şi performanţă.
Inovaţii pentru vizibilitate mai mare: faruri adaptive cu LED.
Noul BMW Seria 6 Coupé este echipat standard cu faruri bixenon. Un element liniar LED de accentuare traversează partea superioară a celor două faruri rotunde. Acesta creează aspectul concentrat caracteristic mărcii, care, în combinaţie cu farurile adaptive cu LED – dotare opţională -, reprezintă o abordare nouă pentru o echipare tradiţională. Farurile adaptive cu LED au inele LED tridimensionale, care funcţionează ca lumini de zi. Semnalizatoarele de direcţie au şi ele implementată tehnologia LED.
Controlul farurilor adaptive cu LED este efectuat în funcţie de viteza automobilului, unghiul de virare şi raportul de giraţie. O sursă LED suplimentară, poziţionată separat în carcasa farurilor, funcţionează ca lumina de virare pentru viteze mici.
Imagine laterală: linie elegantă a acoperişului, suprafeţe curbate pronunţat.
Liniile de contur ale capotei se continuă spre partea din spate şi creează o impresie generală armonioasă. În combinaţie cu proporţiile unui coupé, acestea produc o siluetă prelungită, deosebit de elegantă.
Linia median prelungă, specifică BMW, porneşte imediat din spatele pasajului roţilor faţă, cuprinde elementul de tip “branhie” cu semnalizatoare laterale, specific modelelor sport, apoi curge dinamic spre partea din spate. Mânerele uşilor sunt poziţionate cu precizie pe această linie. O altă linie porneşte din bolta pasajelor roţilor din faţă, coboară în dreptul uşilor şi apoi urcă pentru a se proiecta spre partea din spate. Linia curbată a acoperişului coboară spre spate şi creează un contrast între caroseria conturată puternic şi compartimentul simplu al pasagerilor.
Vedere din spate: indicii frapante ale comportamentului sportiv şi stabil.
Din spate, noul BMW Seria 6 Coupé degajă putere, sportivitate, forţă. Pasajele proeminente ale roţilor, liniile orizontale şi o formă care se extinde în jos se combină pentru a accentua ecartamentul lat al maşinii. Muchiile capotei portbagajului şi conturul numărului de înmatriculare creează o formă V, care – similar părţii frontale a maşinii – trimite privirea spre drum.
Stopurile reprezintă o interpretare nouă a formei L specifică mărcii BMW şi se extind mult în capota portbagajului. În interiorul panoului de stopuri, două benzi de lumini cu LED generează aspectul nocturn familiar pentru modelele BMW. Semnalizatoarele şi luminile pentru frâne folosesc de asemenea tehnologie LED.
Interior: cockpit orientat spre conducător, ambianţă exclusivistă.
Întâlnirea cu interiorul este definită de cockpitul orientat către conducător, definitoriu pentru marca BMW. Secţiunea centrală a panoului de instrumente este înclinată uşor spre conducător. Curba uşor înclinată a consolei centrale se continuă şi în suprafaţa decorativă a panoului de instrumente. Per ansamblu, antisimetria consolei centrale accentuează suplimentar orientarea către conducător.
Într-un sistem cu două locuri individuale, scaunele spate oferă pasagerilor un nivel superior de confort şi prin spaţiului mai generos faţă de modelul anterior la nivelul umerilor şi al coatelor. Cu o capacitate de 460 de litri, spaţiul portbagajului de la noul BWM Seria 6 Coupé este extrem de generos, fiind suficient, de exemplu, pentru trei genţi de golf de 46 ţoli (117 cm) sau pentru două valize medii şi o geantă ca bagaj de mână.
Afişaj optimizat: instrumente cu tehnologie black-panel, afişaj de control cu design flat-screen.
Ansamblul de instrumente combină tehnologia modernă black-pannel a display-ului, cu instrumentele rotunde specifice maşinilor sport clasice. Ecranul de 9,2 ţoli (23,4 cm), cu rezoluţie înaltă, afişează kilometrajul, consumul de combustibil şi indicatorul Efficient Dynamics, precum şi indicaţii de la sistemele de asistare a conducătorului sau mesajele martorilor de bord.
Monitorul iDrive standard este construit într-un design flat-screen exclusivist. Este localizat în panoul de instrumente şi are dimensiunile optime. Suplimentar, o dată cu sistemul de navigaţie Professional, monitorul de bord vine într-o dimensiune mărită de 10,2 ţoli (25,9 cm) – cel mai mare monitor de bord din acest segment. Pentru o notă de exlcusivitate suplimentară, în această versiune, conturul ecranului flat-screen sunt electroplacat cu crom.
Confort remarcabil al scaunelor, echipamente vaste pentru siguranţă, caroserie rigidă torsional.
Sistemul de prindere superioară al centurilor de siguranţă este integrat în scaun, permiţând menţinerea montantului central la dimensiuni reduse.
Versiunea standard a scaunelor faţă, cu reglare electrică a scaunului pe înălţime şi în adâncime, precum şi pentru unghiul spătarului, pentru tetieră şi funcţia de memorie. Opţional sunt disponibile scaune sport, scaune de confort şi ventilarea activă a scaunelor. Ca variantă la tapiţeria standard cu piele Dakota este oferită pielea exclusivă Nappa.
Toate variantele de scaune includ tetiere activate în caz de accident. Alte echipamente standard pentru siguranţă sunt airbaguri frontale, airbaguri laterale integrate în cadrul scaunelor, airbaguri cortină laterale pentru ambele rânduri de scaune, centuri cu trei puncte de prindere, limitator de forţă şi pretensionare la centurile pentru locurile din faţă, precum şi sistemul ISOFIX pentru scaunele de copii la locurile din spate.
Noul BMW Seria 6 Coupé are o structură rigidă de susţinere a sarcinilor, zone de deformare bine definite şi o celulă a pasagerilor extrem de rigidă. Atât rezistenţa caroseriei, cât şi masa acesteia au fost optimizate printr-o dezvoltare avansată. Uşile, capota şi punctele de prindere ale arcurilor punţii faţă sunt din aluminiu, panourile laterale faţă sunt din plastic, iar capota portbagajului este din material compozit cu fibră de sticlă.
Performanţe de top de la motoare cu opt sau cu şase cilindri: tehnologia BMW TwinPower Turbo la noul BMW Seria 6 Coupé.
Motorul cu opt cilindri de la noul BMW 650i Coupé produce o putere maximă de 300 kW/407 CP la o capacitate de 4,4 litri; această putere este atinsă pe un interval al turaţiilor cuprins între 5.500 şi 6.400 rpm. Acest motor unic, ale cărui turbocompresoare sunt poziţionate în spaţiul V dintre cele două rânduri de cilindri, se remarcă printr-o dezvoltare liniară a puterii şi un cuplu excepţional. Vârful curbei de cuplu, 600 Newton metri, este atins pe o plajă cuprinsă între 1.750 şi 4.500 rpm. Performanţele sportive caracteristice unui motor V8 permit ca BMW 650i Coupé să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h de gestiunea electronică a motorului. Eficienţa acestei motorizări vârf de gamă este extraordinară pentru nivelul de performanţă oferit, înregistrând un consum mediu de combustibil de 10,5-10,6 litri per 100 kilometri şi un nivel al emisiilor CO2 de 245-246 grame per kilometru (valori în ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunile pneurilor alese).
Noul BMW 640i Coupé este propulsat de un motor cu şase cilindri dispuşi în linie, cu turbo alimentare Twin-Scroll şi gestiunea complet variabilă a supapelor VALVETRONIC. Această combinaţie optimizează răspunsul şi eficienţa acestui motor de 3,0 litri, care dezvoltă o putere maximă de 235 kW/320 CP între 5.800 şi 6.000 rpm, iar cuplul maxim de 450 Newton metri este disponibil între 1.300 şi 4.500 rpm. BMW 640i Coupé realizează sprintul de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde, viteza maximă fiind limitată electronic la 250 km/h. Consumul mediu de combustibil este de 7,6-7,8 litri per 100 kilometri, iar nivelul de emisii CO2 este de 177-181 grame per kilometru (valori în ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunile pneurilor alese).
Un motor diesel de cea mai nouă generaţie, cu şase cilindri în linie, îşi face debutul la noul BMW 640d Coupé. Propulsorul de 3,0 litri atinge o putere maximă de 230 kW/313 CP la 4.400 rpm, iar cuplul maxim de 630 Newton metri este disponibil pe un interval cuprins între 1.500 şi 2.500 rpm. Acestea sunt performanţe etalon pentru motoarele diesel de trei litri.
Tehnologia BMW TwinPower Turbo include două, injecţie common rail şi injectoare cu supape magnetice. BMW 640d Coupé accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde şi are viteza maximă limitată electronic la 250 km/h. Consumul mediu de combustibil este la un nivel modest, 5,4-5,5 litri per 100 kilometri, iar nivelul emisiilor CO2 este de 143-145 grame per kilometru (valori în ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunile pneurilor alese).
Standard: transmisie automată Sport cu opt trepte, BMW 640i Coupé şi BMW 640d Coupé cu funcţia Auto Start-Stop.
Varianta standard de transfer al puterii pentru toate versiunile modelului este transmisia automată Sport cu opt trepte. Această cutie de viteze promovează aptitudinile sportive de condus, cu o schimbare extrem de rapidă a treptelor, oferă un confort remarcabil de schimbare a rapoartelor şi optimizează eficienţa. Conducătorul poate utiliza clapetele aflate pe volan pentru a schimba vitezele în regim manual.
Gama extinsă de tehnologii BMW EfficientDynamics contribuie semnificativ la reducerea consumului şi a emisiilor. Printre sistemele incluse în echiparea standard se numără recuperarea energiei la frânare (Brake Energy Regeneration), servodirecţie electrică EPS, operarea inteligentă a componentelor auxiliare electrice, construcţia ultrauşoară inteligentă şi pneuri cu rezistenţă redusă la ruliu. Ambele modele cu şase cilindri sunt echipate şi cu clapete de admisie din grila radiatorului şi cu funcţia Auto Start-Stop. Sistemul Driving
Experience Control permite conducătorului unui BMW 640i Coupé să selecteze unul din modurile SPORT, SPORT+ sau COMFORT, precum şi ECO PRO. Modul ECO PRO promovează un stil de condus relaxat şi frugal la turaţii joase ale motorului.
Premieră pentru tracţiunea integrală inteligentă la BMW Seria 6.
Ca alternativă la tracţiunea spate oferită standard, sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive, aflat pe lista de opţiuni, este disponibil pentru modelul BMW 650i Coupé. În premieră la BMW Seria 6, tracţiunea integrală inteligentă asigură tracţiune superioară, siguranţă sporită, comportament neegalat şi transfer optim al puterii. BMW 650i xDrive Coupé este echipat cu cel mai recent design al sistemului de tracţiune integrală cu gestiune electronică. Controlul optimizat dinamic al distribuţiei variabile a puterii este un mare plus pentru intrarea cu precizie în viraje. BMW 650i xDrive Coupé sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde. Consumul mediu de combustibil este de 11,3 litri per 100 kilometri, iar nivelul emisiilor CO2 este de 262-263 grame per kilometru (valori în ciclul de testare EU, în funcţie de dimensiunile pneurilor alese).
Tehnologie avansată a suspensiei, Adaptive Drive ca opţiune.
Experienţa caracteristică a condusului la noul BMW Seria 6 Coupé este definită de comportamentul sportiv specific mărcii. În acelaşi timp, tehnologia modernă a suspensiei oferă un confort optimizat pe durata călătoriei. Puntea faţă cu dublu braţ şi puntea spate integrală sunt realizate în mare parte cu componente din aluminiu.
Sistemul Adaptive Drive include Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor) şi Dynamic Drive (bare stabilizatoare active pentru minimizarea ruliului). Amortizoarele gestionate electronic se adaptează atât la natura suprafeţei de rulare, cât şi la stilul conducătorului. Dynamic Drive reduce efectul de ruliu al caroseriei la parcurgerea virajelor la viteze ridicate şi în timpul manevrelor bruşte de evitare.
Fără egal în acest segment: servodirecţie electrică EPS standard, Integral Active Steering opţional.
Conform tradiţiei BMW care pune accent pe precizia şi răspunsul direcţiei, BMW Seria 6 Coupé combină un sistem unic de direcţie, asistată electromecanic, cu funcţia Servotronic pentru o asistare a puterii de bracare în funcţie de viteză.
Pe lângă acesta, noul BMW Seria 6 Coupé este primul automobil din clasa lui care este disponibil cu Integral Active Steering (direcţie integral activă) ca opţiune. Aceasta combină Active Steering (direcţia activă) pentru roţile faţă cu o punte spate viratoare. Bracarea roţilor spate se face până la 3 grade, în acelaşi sens cu roţile faţă până la viteze de 60 km/h, pentru mai multă manevrabilitate, şi în sens opus la viteze mai mari, pentru mai multă stabilitate.
Standard: Driving Experience Control pentru reglajul individual al maşinii.
Driving Experience Control este un echipament standard care permite alegerea între o setare confort sau sport. Acesta afectează, în funcţie de nivelul de echipare, răspunsul acceleraţiei, al cutiei de viteze (inclusiv regimul de turaţie), al direcţei şi al suspensiei. Conducătorul poate selecta unul dintre cele trei moduri de reglare a automobilului: COMFORT, SPORT şi SPORT+. În cazul versiunilor BMW 640i Coupé şi BMW 640d Coupé, este disponibil şi modul ECO PRO. Dacă sunt prezente şi opţiunile Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor) sau Adaptive Drive (direcţie adaptivă), conducătorul poate selecta şi modul suplimentar COMFORT+.
Eficienţa frânelor este suplimentată de Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilităţii). Echipamentele standard cuprind jante din aliaj, de 18 ţoli (BMW 650i) sau de 17 ţoli (BMW 640i, BMW 640d), precum şi pneuri runflat şi indicator al presiunii din pneuri. Opţional sunt disponibile şi jante din aliaj, de 19 sau 20 ţoli, cu pneuri de diferite dimensiuni.
Numai de la BMW ConnectedDrive: Head-Up Display BMW cu spectru complet de culori.
Printre opţiunile BMW ConnectedDrive, care în mare parte sunt fără rival în această clasă de automobile, se numără: tempomat activ cu funcţie Stop & Go, avertizare la schimbarea benzii, avertizare la părăsirea sensului, BMW Night Vision cu recunoaştere a pietonilor, cameră pentru mers înapoi, vedere top view pentru manevre de parcare şi BMW Parking Assistant (asistare la parcare). Tehnologiile inovatoare optimizează integrarea terminalelor smartphone, precum şi a playerelor muzicale, inclusiv utilizarea serviciilor bazate pe internet. Opţiunea Apps permite deţinătorilor de Apple iPhone să recepţioneze programele webradio, să afişeze posturi Facebook şi Twitter pe monitorul de bord şi oferă sistemul Last Mile Navigation pentru orientarea în afara automobilului pe baza telefonului mobil.
Opţiunea BMW Head-Up Display – care proiectează informaţiile relevante pentru condus pe parbriz – rămâne singurul sistem de acest gen din segment. Iar cea mai nouă generaţie a acestei inovaţii BMW este disponibilă la noul BMW Seria 6 Coupé. Afişarea graficelor şi a simbolurilor se face cu întreg spectrul de culori astfel că, spre exemplu, prezentarea indicatoarelor rutiere se face într-o manieră extrem de realistă.
Dotări de top pentru confort.
Dotările standard pentru confort ale noului BMW Seria 6 Coupé includ control al climei pe două zone, volan multifuncţional, coloană de direcţie reglabilă electric, oglinzi retrovizoare exterioare cu încălzire şi reglabile electric, tempomat cu funcţie de frânare, senzor de ploaie cu control automat al poziţiilor şi sistem audio HiFi. Preferinţele individuale pentru programul de entertainment pot fi îndeplinite cu ajutorul unei magazii DVD, a modulului TV şi a interfeţei audio USB.
Sistemul de climatizare include filtre de carbon, senzori de ceaţă şi senzor solar, utilizarea căldurii reziduale a motorului, operarea ventilaţie independent de motor, funcţii extinse de motor precum setări individuale pentru locurile din faţă, pentru temperatură şi nivel de ventilaţie. Optimizat special, automobilul poate păstra setările pentru climă atunci când automobilul este oprit, de două ori mai mult decât un automobil convenţional, o caracteristică deosebit de importantă, mai ales în cazul în care funcţia Auto Start-Stop este activă.
Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround oferă o experienţă audio de neegalat.
Când vine vorba de furnizarea unei audiţii la cel mai înalt nivel, sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround – conceput special pentru noul BMW Seria 6 Coupé – este soluţia ideală. Dezvoltat în comun de specialistul în sisteme audio din Danemarca şi de BMW, acest sistem produce un sunet deosebit de natural prin intermediul celor 16 difuzoare distribuite în întreg habitaclul. Sistemul complet activ dispune de procesare digitală a semnalului, ceea ce înseamnă că cele două difuzoare de bass, cele şapte difuzoare mediane şi cele şapte difuzoare tweeter au amplificatoare individuale. Tehnologia permite modificarea cu exactitate a oricărei reflexii sonore în interiorul automobilului. Sistemul de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround utilizează tehnologia Di-rac Dimensions™ pentru redarea acusticii unei săli de audiţie în interiorul habitaclului. Toţi ocupanţii automobilului se vor bucura de acelaşi sunet de înaltă calitate, indiferent de locul pe care îl ocupă.
Semnalele electrice sunt transformate în unde sonore bine definite prin utilizarea unor motoare cu magneţi permanenţi, iar difuzoarele mediane dispun de diafragme Hexacone extrem de rigide. Calitatea remarcabilă a sistemului de sonorizare Bang & Olufsen High-End Surround este subliniată şi de particularităţile exclusiviste de design. Forma şi culoarea grilelor de aluminiu de la difuzoare avansate au fost gândite pentru a se potrivi cu designul interior al noului BMW Seria 6 Coupé. Modelul special de perforare a grilelor este creat prin utilizarea unei tehnici foarte sofisticate. Punctele de prindere nu sunt vizibile din exterior, ceea ce face ca grila să se evidenţieze de contur prin senzaţia de plutire într-o poziţie uşor ridicată deasupra suprafeţei. Această ambianţă exclusivistă este sporită şi mai mult prin impresia discretă de iluminare, care prezintă contururile surselor de sunet cu un efect subtil, impresionant.
Totodată, o inovaţie semnificativă din punct de vedere vizual şi acustic este designul inedit al difuzorului central de pe panoul de instrumente, care utilizează tehnologia Acoustic Lens Technology, dezvoltată de Bang & Olufsen, pentru a oferi un sunet extrem de armonios. Imediat ce sistemul audio este activat, elementul central, care are integrat un difuzor median, se ridică, ceea ce face ca obiectivul difuzorului tweeter să se extindă în acelaşi timp. Acesta distribuie semnalul în mod unitar la 180 de grade în interiorul automobilului. Dispersia sunetului, deosebit de armonioasă în plan orizontal, se realizează prin designul special al lentilelor, care minimizează şi răspândirea nedorită a semnalului pe verticală.
Opţiuni diverse pentru o mai mare plăcere a condusului: acoperiş panoramic, sistem de navigaţie Professional, pachet M Sport.
Printre celelalte echipamente atractive se numără farurile adaptive, volanul încălzit, Comfort Access şi acoperiş panoramic operat electric. Sistemul de navigaţie Professional, echipare opţională, include memorie cu hard disk pentru hărţi şi colecţii muzicale.
Pachetul M Sport este disponibil şi pentru noul BMW Seria 6 Coupé încă de la lansarea pe piaţă. Componetele oferite includ Pachetul aerodinamic M cu setări sport ale suspensiei, parguri speciale, difuzor spate, evacuare în design “dark chrome”, faruri de ceaţă LED, evacuare sport pentru BMW 650i şi jante 19” cu design M. Ca alternativă sunt disponibile jante de 20”. Special pentru acest pachet sunt oferite două culori exterioare: Carbon black metalizat şi Imola red nemetalizat.
Nota sportivă a interiorului este întărită cu scaune sport cu design M din piele alcantara cu cusături albastre contrast, volan multifuncţional M cu padele pentru schimbarea treptelor de viteză şi elemente de decor din aluminium.
Gama completă de opţiuni BMW Individual, care este disponibilă şi pentru noul BMW Seria 6 Coupé, oferă o varietate de oportunităţi de configurare a acestui automobil sport elegant, prin care clientul să-şi exprime stilul personal.
BMW Seria 6 Coupé: un automobil sport premium care dispune de o dinamică remarcabilă şi o istorie fascinantă.
Încă o dată, acest grand coupé al mărcii BMW simbolizează esenţa calităţilor dinamice şi plăcerea exclusivistă a condusului într-un automobil cu două uşi, stilat şi luxos. Noul BMW Seria 6 Coupé reprezintă ultimul capitol al unei poveşti care se scrie de mai bine de 70 de ani, o moştenire înnobilată de glorii legendare ale sporturilor cu motor şi de numeroase figuri emblematice ale designului auto.
Noul BMW Seria 6 Coupé va fi fabricat, alături de noul BMW Seria 6 Cabriolet, la uzina BMW de la Dingolfing. Tot la această locaţie de producţie, cea mai mare din cadrul BMW Group, se mai fabrică BMW Seria 7 şi BMW Seria 5. Procesele de fabricaţie de la această uzină, flexibile şi eficiente, combină tehnologiile de producţie avangardiste cu o calitate standard bazată pe măiestria de mare precizie, obiectivul fiind construirea unor automobile premium exclusiviste.