Noul BMW K 1600 GT – performanța unui motor cu 6 cilindri și confort de top pentru touring la cel mai înalt nivel. Cu noul K 1600 GT, BMW Motorrad îmbunătățește conceptul unei motociclete cu șase cilindri și prezintă un model touring mai sofisticat, mai dinamic și mai confortabil, cu performanțe neschimbate, dar cu un motor ce respectă normele de poluare Euro 4.
Noul BMW K 1600 GT – performanța unui motor cu 6 cilindri și confort de top pentru touring la cel mai înalt nivel.
Motoarele cu şase cilindri în linie fac parte din istoria automobilelor BMW de peste 80 de ani. Odată cu lansarea modelelor K 1600 GT şi GTL în 2010, BMW Motorrad a reuşit să transfere tradiţia acestui tip de motor în segmentul moto, oferind în acelaşi timp cel mai uşor şi mai compact motor cu 6 cilindri în linie pentru motociclete cu o cilindree de peste 1.000 centimetri cubi.
Rafinamentul şi performanţele obţinute cu ajutorul puterii de 160 CP şi cuplului de 175 Nm au fost combinate cu un grad sporit de confort, protecţie ideală împotriva vântului şi a intemperiilor şi o dinamică imbatabilă în segment. Cu noul K 1600 GT, BMW Motorrad îmbunătăţeşte conceptul unei motociclete cu şase cilindri şi prezintă un model touring mai sofisticat, mai dinamic şi mai confortabil, cu performanţe neschimbate, dar cu un motor ce respectă normele de poluare Euro 4.
Suspensie electronică Dynamic ESA cu ajustarea automată a amortizării în standard.
Deşi modelul anterior a stabilit noi standarde în segmentul touring în domeniul stabilităţii, al dinamicii şi al manevrabilităţii, noul K 1600 GT ridică standardele la un nou nivel. Datorită suspensiei controlate electronic Dynamic ESA şi celor două moduri “Road” şi “Dynamic”, atât experienţa pilotajului cât şi confortul au fost îmbunătăţite semnificativ raportat la modelul precedent.
În setarea standard “Road”, ajustarea amortizării este acum complet automată pentru toată gama, oferind cel mai înalt nivel de confort şi tracţiune indiferent de suprafaţă. Acest lucru asigură amortizare optimă în toate modurile de pilotaj şi indiferent de încărcarea motocicletei. În funcţie de preferinţele pilotului, preload-ul poate fi setat prin apăsarea unui buton şi independent de setarea amortizării. De asemenea, la acţionarea unui buton – poziţionat convenabil pe ghidon, ceea ce face posibilă acţionarea în mers – rider-ul poate comuta setările amortizării pe modul “Dynamic”, beneficiind de un setup mai sportiv al suspensiei.
Uşor de manevrat datorită sistemului de asistenţă la mersul înapoi.
Noul K 1600 GT este acum şi mai uşor de manevrat datorită sistemului de asistenţă la mersul înapoi, ce poate fi activat de pe panoul de comandă din partea stângă a ghidonului prin simpla apăsare a unui buton. Mişcarea este iniţiată de rider, prin acţionarea butonului pentru pornire.
Shift Assistant Pro pentru schimbarea treptelor de viteză fără acţionarea ambreiajului.
Sistemul Shift Assistant Pro este disponibil ca opţiune pentru retrofit şi permite riderului schimbarea treptelor de viteză fără acţionarea ambreiajului, îmbunătăţind atât confortul, cât şi comportamentul dinamic al motocicletei. Majoritatea schimbărilor treptelor de viteză se pot face prin intermediul sistemului Shift Assistant Pro.
Panou de instrumente cu design nou.
Vitezometrul şi turometrul noului K 1600 GT beneficiază de un design nou. De asemenea, vitezometrul are inscripţia K 1600 GT.
Sistem Intelligent Emergency Call pentru asistenţă rapidă în caz de accident sau situaţii de urgenţă.
Asistenţa rapidă în caz de accident sau situaţii de urgenţă este acum disponbilă pentru noul K 1600 GT datorită sistemului “Intelligent Emergency Call”, disponibil ca opţiune pentru retrofit. În cazul unei situaţii de urgenţă sau al unui accident, sistemul se activează automat sau poate fi acţionat manual, transmiţând coordonatele GPS ale motocicletei (implicit cele ale accidentului) autorităţilor competente pentru intervenţie prin intermediul Call Center-ului BMW.
Design dinamic, protecţie mai bună împotriva vântului şi a intemperiilor.
Deşi precedentul K 1600 GT a oferit o protecţie excelentă împotriva vântului şi a intemperiilor, aceste calităţi au fost optimizate pentru noul model prin redesenarea panourilor laterale, precum şi utilizarea unor deflectoare de vânt mai mari. Design-ul noului K 1600 GT include şi trei scheme de culoare noi, fiecare din acestea evidenţiind un caracter diferit al motocicletei.
În timp ce culorile Roşu Mars metalizat şi Negru Storm metalizat, în contrast cu cadrul Gri Asphalt metalizat mat, jantele în Negru lucios şi motorul în Argintiul Platinum metalizat mat, imprimă noului K 1600 GT rafinament şi agilitate, varianta “Sport” evidenţiază caracterul dinamic. În acest caz, culoarea Albastru Lupin metalizat în combinaţie cu Negru Storm metalizat şi un tren de rulare negru împreună cu etrierii de frână aurii subliniează caracterul atletic al motocicletei cu 6 cilindri.
Caracteristicile noului BMW K 1600 GT
• Motor cu 6 cilindri în linie, ce include un convertor catalitic nou şi respectă normele de poluare Euro 4, oferind o putere neschimbată de 118 kW (160 hp) la 7.750 rpm şi un cuplu maxim de 175 Nm la 6.500 rpm
• Suspensie electronică Dynamic ESA cu ajustarea automată a amortizării în standard
• Uşor de manevrat datorită sistemului de asistenţă la mersul înapoi, disponibil pentru retrofit.
• Shift Assistant Pro pentru schimbarea treptelor de viteză fără acţionarea ambreiajului.
• Panou de instrumente cu design nou. Vitezometru cu inscripţia K 1600 GT.
• Sistem Intelligent Emergency Call pentru asistenţă rapidă în caz de accident sau situaţii de urgenţă.
• Design dinamic, protecţie mai bună împotriva vântului şi a intemperiilor.
• Trei scheme de culoare noi: Roşu Mars metalizat, Negru Storm metalizat şi Albastru Lupine metalizat / Negru Storm metalizat.