Noul G 310 GS – Pregătit pentru orice aventură
Noul BMW G 310 GS – pregătit pentru orice aventură. Din punctul de vedere al BMW Motorrad, GS este o promisiune – promisiunea aventurii, a fiabilităţii şi a robusteţii.
Noul G 310 GS transferă aceste calităţi în segmentul sub 500 cc, reprezentând o viziune nouă şi o interpretare matură a unui termen sinonim cu aventura.
Noul G 310 GS este un GS autentic: un produs contemporan cu un nivel crescut de versatilitate, de neegalat în segment în momentul de faţă. Este agil şi manevrabil în traficul urban, dar în acelaşi timp extrem de robust în teren accidentat. Astfel, este partenerul perfect pentru aventurile cotidiene. Extrem de compact, dar în acelaşi timp matur şi confortabil, GS-ul defineşte noi orizonturi în segmentul său. Exact această versatilitate transformă noul G 310 GS într-un model unic în segmentul entry-level.
Design tipic GS
Noul BMW G 310 GS poate fi identificat ca un membru al familiei GS încă de la prima vedere. Cu aripa faţă înaltă, caracteristică, silueta ascuţită şi spatele scurt şi înalt, G 310 GS are toate elementele clasice ale modelelor din famila GS. Proporţiile sale compacte, cu ampatament scurt, o jantă faţă de 19 inci şi o cursă mărită a suspensiei facilitează postura dreaptă a riderului, promiţând o dinamică specifică BMW Motorrad.
Acasă pe orice drum din lume
Asemeni modelului G 310 R, G 310 GS este de asemenea proiectat pentru o piaţă globală. Funcţionează cu diverse tipuri de carburanţi şi respectă toate standardele de emisii, atât globale cât şi locale. Se simte ca acasă pe orice drum din lume, transpunând aspiraţiile premium ale brandului BMW în segmentul sub 500 cc.
Motor monocilindru inovator pentru performanţe dinamice şi o versatilitate de neegalat pe drumurile din toată lumea
Piesa centrală a noului BMW G 310 GS este propulsorul monocilindru răcit cu lichid de 313 centimetri cubi, cu patru supape pe cilindru şi două axe cu came, precum şi injecţie electronică. Acelaşi motor asigură şi mobilitatea modelului G 310 R. Capacitatea cilindrică de 313 centimetri cubi este asigurată de un alezaj de 80 de milimetri şi o cursă de 62,1 milimetri.
O caracteristică importantă a motorului cu un singur cilindru de pe G 310 GS este poziţionarea lui, înclinat spre partea din spate şi rotit la 180 de grade: admisia în faţă, evacuarea în spate. Această configuraţie asigură un circuit direct, optim, al fluxului de aer, respectiv amestec aer-carburant şi aduce numeroase beneficii în arhitectura motocicletei. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul modelului G 310 GS este partenerul ideal pentru o călătorie dinamică, coroborat cu greutatea la plin redusă, de 169,5 kilograme, conform standardelor DIN.
Ergonomie perfect proiectată, marca BMW GS, pentru pilotaj relaxat pe şosea şi off-road uşor
Noul G 310 GS oferă o poziţie de pilotaj relaxată, ce permite rider-ului să se bucure atât de călătoriile pe stradă, cât şi pe drumuri forestiere sau drumuri cu pietriş. Specific BMW Motorrad, toate controalele motocicletei sunt simple şi uşor de acţionat. O mare importanţă a fost alocată optimizării ergonomiei motocicletei, având în vedere poziţionarea noului G 310 GS ca model global, adaptat tuturor riderilor, indiferent de statură sau vârstă.
Cadru tubular de tip pod, furcă upside-down şi basculă spate lungă, pentru o stabilitate crescută, un răspuns precis al direcţiei şi o manevrabilitate optimă
Raportat la suspensie, noul G 310 GS este similar roadster-ului G 310 R, folosind un cadru tubular de tip pod din oţel, cu o secţiune spate prinsă în şuruburi, ce combină rigiditatea torsională şi robusteţea. Având în vedere echilibrarea motocicletei, toate acestea oferă o stabilitate excelentă şi un răspuns prompt al direcţiei. Suspensia faţă este asigurată de o furcă de tip upside-down, în timp ce suspensia spate este asigurată de o basculă din aluminiu, combinată cu un arc central, montat direct pe aceasta.
Sistem performant de frânare, ABS în standard şi panou de bord multifuncţional
Asemeni tuturor modelelor BMW, noul G 310 GS beneficiază de ABS în standard. Acesta combină un sistem performant de frânare cu ABS pe două canale pentru o decelerare eficientă şi distanţe de frânare scăzute. Pentru utilizarea pe teren accidentat, ABS-ul poate fi dezactivat prin acţionarea unui buton. Panoul de bord al noului G 310 GS este asigurat de un display LCD generos, ce oferă o claritate excelentă şi o multitudine de informaţii despre motocicletă.
Asemeni modelului G 310 R, noul G 310 GS înglobează esenţa motocicletelor BMW: gândire progresivă, calitate şi un parteneriat de durată, fără griji, cu riderul. Componente şi materiale de calitate se combină pentru a oferi un tot unitar. Noul G 310 GS este GS-ul sub 500 cc, oferind la nivel global o intrare în lumea premium BMW Motorrad.