Pentru mai mult de 10 ani, modelele GS din seria BMW Motorrad F au format gama premium din segmentul enduro-touring de cilindree medie. Capacitate de touring de nivel înalt, abilități accentuate pentru ture foarte lungi, pilotaj sportiv și calități superioare în off-road sunt punctele forte ale acestei game.
După noile BMW F 750 GS și F 850 GS prezentate în toamna lui 2017, noul BMW F 850 GS Adventure extinde acum gama premium BMW Motorrad în acest segment. Bazat pe caracterul dinamic și orientat pe off-road al lui F 850 GS, noul Adventure combină în mod ideal agilitatea și abilitățile de touring, ca și competența sporită în off-road și calitățile deosebite în materie de drumuri lungi. Precum legendarul BMW GS Adventure cu motor boxer, noul F 850 Adventure oferă acum pentru enduro-tourerii dedicați, riderii de touring cu orientare către off-road și motocicliștilor de cursă lungă tovarășul perfect în clasa medie pentru explorarea colțurilor îndepărtate ale planetei pe două roți.
Motor nou, puternic ș i rafinat cu 2 cilindri în linie, cu manetoane defazate la 90 de grade ș i intervale de aprindere la 270/450 de grade.
Inginerii au obținut un sunet puternic și emoțional prin folosirea unui arbore cotit cu manetoanele defazate la 90 de grade și intervale de aprindere de 270/450 de grade. Vibrațiile sunt absorbite de cei doi arbori contrarotativi de echilibrare ai noului propulsor. Un ambreiaj mai ușor, anti-hopping, nu doar asigură o reducere semnificativă a forței necesare de acționare a manetei, dar sporește și siguranța la drum prin scăderea cuplului frânei de motor la roată. Puterea este transmisă la roata spate printr-o cutie de viteze cu șase trepte, cu transmisia finală poziționată acum pe partea stângă.
Modurile de pilotaj „Road” ș i „Rain” plus ABS ș i ASC asigură plăcere a pilotajului din plin ș i un plus de siguran ț ă în echiparea standard. Modurile de pilotaj Pro disponibile ca echipament op ț ional.
Noul F 850 GS Adventure se pliază pe necesitățile individuale ale fiecărui rider, oferind modurile de pilotaj „Rain” și „Road” în echiparea standard, în timp ce combinația între BMW Motorrad ABS și controlul tracțiunii ASC asigură un nivel ridicat de siguranță. Grație stopului de frână dinamic din echiparea standard, participanții la trafic din spatele riderului sunt avertizați și mai eficient la frânările puternice ale motocicletei. F 850 GS Adventure poate primi din fabrică echipamente opționale precum modurile de pilotaj „Pro”, care includ modurile „Dynamic”, „Enduro” și „Enduro Pro”, plus controlul dinamic al tracțiunii DTC și sistemul ABS Pro, care funcționează în funcție de înclinare.
Cadru nou de tip pod din o ț el, geometrie a suspensiei optimizată ș i pozi ț ionare nouă a rezervorului de 23 de litri.
Cadrul pod al noului F 850 GS Adventure este realizat din componente sudate și extrudate. Integrează motorul cu doi cilindri ca element portant și oferă beneficii în ceea ce privește rigiditatea torsională și robustețea. Rezervorul a fost amplasat în poziția clasică, între șa și lagărul furcii, pentru ergonomie optimizată și un centru de greutate plasat perfect. Rezervorul are o capacitate de 23 de litri și permite o autonomie de 550 de kilometri sau chiar mai mult, datorită consumului de combustibil foarte redus.
Design mai agresiv, chiar ș i mai masculin, în stil Adventure, ergonomie optimizată ș i abilită ț i sporite pentru călătorii foarte lungi.
Noul design mai masculin accentuează abilitățile lui F 850 GS Adventure de a devora distanțe foarte mari. Un parbriz mai mare, care poate fi reglat în două poziții, plus apărătorile de mâini asigură protecție sporită împotriva vântului și intemperiilor. Scărițele late, de enduro, pedalele de frână și de schimbător reglabile și barele de protecție ale motorului, plus un suport de bagaje din oțel inoxidabil, completează echipamentul standard al lui F 850 GS Adventure. Pe lângă versiunea de bază, noul F 850 GS Adventure este disponibil în variantele de stil Exclusive și Rallye.
Gamă unică de echipamente op ț ionale ș i accesorii.
Noul F 850 GS Adventure este lansat cu o gamă de echipamente opționale care sunt unice pentru clasa medie. Fie că este vorba de diferite variante de înălțimi ale șeii, precum șaua unitară pentru două persoane (care corespunde cu șaua standard a lui F 850 GS), suportul pentru gențile de aluminiu, noul far cu LED și farul suplimentar cu LED, echipamentul Connectivity cu ecran TFT de 6,5 inci sau sistemul de apel în caz de urgență eCall, lista de elemente fascinante pentru maximizarea plăcerii pilotajului și a bucuriei de a porni la drum este acum practic inepuizabilă pentru motocicletele enduro-touring de cilindree medie.
Elementele principale ale noului BMW F 850 GS Adventure:
• Motor puternic cu 2 cilindri în linie, cu o capacitate de 853 cmc și 70 kW (95 CP) la 8.250 rpm și 92 Nm la 6.250 rpm.
• Sunet emoțional, foarte puternic, datorită arborelui cotit cu fusurile manetoane decalate la 90 de grade și intervalele de aprindere la 270/450 de grade.
• Furcă inversată nouă, plus basculă cu două brațe din aluminiu, cu amortizor central, pentru o suspensie mai fină.
• ABS, ASC și modurile de pilotaj „Road” și „Rain” în echiparea standard.
• Modurile de pilotaj Pro cu ABS Pro și stop de frână dinamic, DTC și noile moduri de pilotaj „Dynamic”, „Enduro” și „Enduro Pro” ca echipament opțional.
• Nou sistem electric, cu alternator și demaror mai puternice.
• Far cu LED în echiparea standard.
• Far pe timp de zi cu LED și far suplimentar cu LED ca echipament opțional.
• Connectivity cu bordul multifuncțional cu ecran TFT color de 6,5 inci și numeroase opțiuni ca echipament opțional.
• „Apel inteligent de urgență” eCall pentru ajutor, ca echipament opțional.
• Abilități optimizate pentru off-road și ture lungi, plus protecție îmbunătățită la vânt și la intemperii.
• Ergonomie optimizată, mai ales pentru pilotaj serios în off-road.
• Rezervor de 23 de litri pentru autonomie de până la și chiar peste 550 km.
• Profil GS Adventure accentuat datorită noului design.
• Culori noi, plus două variante de stil, Rallye și Exclusive.
• O gamă de echipamente opționale și accesorii care este unică în clasa medie.