URSUS, Regele Berii în România, a lansat noul ambalaj al berii URSUS Fără Alcool în cadrul conferinţei de presă a evenimentului URSUS Alcohol Free Track, singurul off-road urban din Europa, desfăşurat la Cluj-Napoca în perioada 25-27 septembrie.
După ce la ediţia de anul trecut s-a lansat prima versiune a cutiilor URSUS Fără Alcool, la Cluj a fost prezentat noul ambalaj inovator, care confirmă încă o dată rolul de trend-setter al URSUS pe piaţa berii din România. Cu un design modern şi inovativ, noua cutie de 0,5 l este prima care beneficiază de tehnologia „Soft Touch”, unică în România în acest moment, care îi conferă un aspect mat şi plăcut la atingere.
„În România segmentul bere fără alcool cunoaşte o dezvoltare progresivă. Noi ne aşteptăm să înregistreze în continuare un trend ascendent, astfel încât să ajungă la nivelul din alte pieţe mature din Europa. URSUS fără alcool este un produs special, cu gust de bere adevărată, care păstrează gustul inconfundabil al berii URSUS premium, apreciat de un număr considerabil de consumatori”, a declarat Renaud Thiers, Group Brand Manager URSUS Breweries.
Obţinută după ani de cercetare, berea URSUS fără alcool este produsă printr-un proces natural ce nu permite formarea alcoolului, dar care păstrează astfel inconfundabila savoare URSUS. Servită la 5°C, se distinge prin armonia aromelor de malţ şi hamei, spuma persistentă şi gustul echilibrat.
Echipa care a lucrat la acest proiect din partea URSUS este formată din Grant McKenzie – VP Marketing, Renaud Thiers – Group Brand Manager şi Florentina Duţă, Junior Brand Manager. Agenţia care a realizat design-ul noului ambalaj URSUS Non Alcool este Berge Farrell din Africa de Sud, una dintre cele mai apreciate companii de profil la nivel mondial.
{mosloadposition user10}