La inceputul toamnei, Kraft Foods Romania, Scala JWT(actuala Cohn&Jansen JWT) & Starcom MediaVest au lansat o promotie inovatoare, cu caracter de pionierat in peisajul promotiilor de pe piata romaneasca. Consumatorii sunt provocati sa participe la o licitatie online, cu premii extrem de atragatoare, in voga si foarte apreciate de targetul tanar. Noutatea consta in mecanismul dual, captivant, ce iti da posibilitatea sa castigi premii numeroase sau chiar marele premiu – un autoturism.
In plina ascensiune a digital-ului, Jacobs 3in1,brandul cu o platforma de comunicare deja consacrata – centrata in jurul prietenilor, a momentelor speciale petrecute alaturi de acestia – sintetizata prin line-ul “Super invitatie!”, isi invita consumatorii sa participe la o megalicitatie online.
“Ineditul promotiei rezida tocmai in insight-urile ce au stat la baza conceptului promotional si in mecanismul incitant al activarii online.
Momentele petrecute alaturi de prieteni, distractia, nevoia de socializare si de acceptare in cadrul grupului de apartenenta sunt materializate si pragmatizate in noua promotie semnata Jacobs 3in1” – spune Andreea Lupu, Account Director, Cohn&Jansen JWT.
Cum castigi?
Cumperi una dintre cutiile promotionale Jacobs 3in1, trimiti codul unic din interiorul capacului prin sms la 1814 si poti castiga zilnic unul din cele 5 Ipod-uri nano sau Marele premiu: Noul Opel Astra.
Iti faci apoi cont pe megalicitatie.ro, introduci acelasi cod unic si primesti 10J$.
Fiecare cod introdus te ajuta sa-ti maresti capitalul si ulterior sa licitezi zilnic pentru celelalte premii puse in joc: Ipod touch, Ipod shuffle, Home cinema etc.
Premiile devin astfel o recompensa fireasca a licitatiei, rezultatul unei metode haioase prin care poti obtine premiul dorit.
Consumatorul nu mai este astfel cuantificat in “numar de click-uri”, un simplu user static si impersonal, ci devine activ, foarte implicat, protagonist al “Super invitatiei” lansate de Jacobs.
La dezvoltarea si implementarea acestui proiect au lucrat: din partea Kraft Foods Romania – Simona Potecu, Nicoleta Florescu, Theodor Filos, din partea agentiei de publicitate: Raluca Ciupercescu – Group Creative Director, Gabriel Avram – Art Director, Cosmin Cucu – Art Director, Alexandru Micu – Senior Art Director, Marius Tianu – Senior Copywriter, Andreea Lupu – Account Manager, Cristi Stamatoiu – Account Executive, Ilinca Dumitrescu A/V Production Director.
Din partea Starcom MediaVest, agentia de media pentru proiect, au participat: Alexandra Iavorschi, Marius Florea, Silviu Toma si Laura Mihailescu.
Cohn&Jansen JWT este afiliată rețelei globale JWT, un nume de referință în industria de publicitate, aflată în momentul de față pe locul 4 în topul celor mai mari rețele mondiale. JWT a fost una dintre primele agenții de publicitate full-service (în 1864), prima rețea internațională (în 1899), prima agenție care a realizat un testimonial (cu Regina României pentru crema Ponds, în 1924) și mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, în 1968.
Starcom este o agentie de media specializata in comunicare de brand si consumer contact, care plaseaza consumatorul in centrul activitatii sale. Totodata, Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions , cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate, si prima agentie de media premiata la Ad’Or.